پوستر دیواری سه بعدی ویژه پاییز 2024


چکیده : قیمت پوستر دیواری سه بعدی ویژه پاییز 2024 به دلیل طرح های جذابی که دارد معمولا بیشتر از سایر دیوارپوش ها می باشد؛ اما المان های زیادی وجود دارند که نرخ خرید این محصولات را تحت تاثیر قرار می دهند

در این محتوا به معرفی پوستر دیواری سه بعدی ویژه پاییز 2024 می پردازیم؛ در بین انواع مختلفی از دیوارپوش ها که وجود دارند پوسترهای دیواری سه بعدی جزو پر فروش آن ها هستند که متقاضیان زیادی دارند و اغلب برای پوشش دیوارهای شاخص مورد استفاده قرار می گیرند؛ با نزدیک شدن به فصل زیبای پاییز اگر قصد دارید که تغییری چشمگیر را در دکوراسیون داخلی خود به وجود آورید، خرید پوستر دیواری سه بعدی ویژه پاییز را با طرح و رنگ های جذاب به شما پیشنهاد می دهیم.

اگر می خواهید با تمام ویژگی ها و مشخصات پوستر دیواری سه بعدی و طرح های پاییزی این محصولات بیشتر آشنا شوید، تا انتها همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم و شما را با مرجع معتبر فروش این دیوارپوش ها آشنا کنیم.

پوستر دیواری سه بعدی پاییزی چیست؟

 پوسترهای دیواری از دیوارپوش هایی مانند کاغذ دیواری هستند که در ابعاد و طرح های مختلف به تولید می رسند و بیشتر برای پوشاندن دیوارهای شاخص مورد استفاده قرار می گیرند؛ یکی از طرح های این دسته از دیوارپوش ها طرح پاییزی است که مدل های متنوعی دارد و می تواند تغییرات چشمگیری را در یک محیط به وجود آورد.

با نزدیک شدن به فصل زرد و زیبای پاییز اگر می خواهید که تغییری چشمگیر را در منزل یا محل کار خود به وجود آورید، خرید پوستر دیواری سه بعدی ویژه پاییز را به شما پیشنهاد می کنیم که در انتخاب طرح این نمونه از پوسترها محدودیتی ندارید و می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب کنید.

مدل های پوستر دیواری سه بعدی ویژه پاییز 2024

 پوستر دیواری سه بعدی پاییزی طرح های مختلفی دارد که در ادامه به معرفی پر فروش ترین آن ها خواهیم پرداخت تا انتخاب برایتان راحت تر باشد.

·            پوستر دیواری سه بعدی پاییزی با طرح جنگل زرد: یکی از طرح های پر فروش پوستر دیواری سه بعدی پاییزی طرح جنگل زرد است که جلوه بصری زیبایی دارد و بیشتر برای پوشش دیوارهای شاخص در محیط های بزرگ استفاده می شود که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند.

·            پوستر دیواری سه بعدی پاییز با طرح جاده: پوستر دیواری سه بعدی پاییز با طرح جاده از دیگر طرح های این نمونه از دیوارپوش ها است که می تواند برای پوشاندن دیوارهای شاخص در محیط های کوپک و بزرگ استفاده شود.

·            پوستر دیواری سه بعدی پاییز با طرح جنگل و نور: این طرح از پوسترهای دیواری تلفیقی از جنگل و نور هستند که برای پوشش دیوارهای شاخص در محیط های کم نور و بزرگ بهترین گزینه هستند.

·            پوستر دیواری سه بعدی پاییزی با طرح درخت: اگر به درخت علاقه زیادی دارید، می توانید از پوسترهای پاییزی با طرح درخت استفاده کنید که رنگ های مختلفی دارند و برای پوشش دیوارهای شاخص مکان های مختلف بهترین گزینه هستند.

·            پوستر دیواری سه بعدی پاییزی طرح دختر: این طرح از پوسترهای دیواری سه بعدی پاییزی بیشتر برای مکان هایی که دکوراسیون مدرن دارند استفاده می شوند که در عین سادگی بسیار زیبا هستند.

·            پوستر دیواری سه بعدی پاییزی طرح برگ: این ظرح از پوسترهای دیواری پاییزی می توانند بهترین پوشش برای دیوارهای شاخص در محیط هایی با سبک کلاسیک و مدرن باشند که زیبایی آن ها چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

کاربرد پوستر دیواری سه بعدی

 پوستر دیواری سه بعدی از کاربری های زیادی برخوردار است و شما می توانید از طرح های مختلف این محصولات برای پوشاندن دیوارهای شاخص در مکان های مختلف مانند دیوار پشت تخت، دیوار پشت تلویزیون، دیوار بالای شومینه و دیگر دیوارهای شاخص در منزل یا محل کارتان استفاده نمایید.

بررسی مزایای پوستر دیواری سه بعدی پاییزی

 پوستر دیواری سه بعدی از مزیت های زیادی برخوردار است که در ادامه برخی از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

·            جلوه بصری زیبا: پوستر های دیواری سه بعدی به دلیل این که طرح هایی نزدیک به واقعیت دارند از جلوه بصری زیبایی برخوردار هستند و می تواند در همان نگاه اول توجهات را به سوی خود جلب کنند.

·            کیفیت مطلوب: متریال هایی که در ساختار پوستر دیواری سه بعدی استفاده می شوند مرغوب و با کیفیت هستند و می توانند کیفیت کلی محصول را بالا ببرند.

·            قابل شست و شو: پوستر دیواری سه بعدی طرح پاییز و یا هر طرح دیگری به راحتی قابل شست و شو است و تمیز کردن بسیار راحتی دارد.

·            نصب راحت: نصب پوستر دیواری سه بعدی بسیار راحت است و شما در استفاده و نصب آن اگر دقت و وسواس زیادی به خرج دهید، به مشکلی بر نمی خورید.

·            تولید در ابعاد مختلف: پوسترهای دیواری سه بعدی در ابعاد مختلف قابل تولید هستند و امکان سفارشی سازی آن ها وجود دارد.

قیمت پوستر دیواری سه بعدی پاییزی

 قیمت پوستر دیواری سه بعدی به دلیل طرح های جذابی که دارد معمولا بیشتر از سایر دیوارپوش ها می باشد؛ اما المان های زیادی وجود دارند که نرخ خرید این محصولات را تحت تاثیر قرار می دهند که یکی از آن ها طرح و رنگ پوستر است؛ پوسترهایی با طرح و رنگ خاص تر هزینه بیشتری را برای خرید طلب می کنند.

ابعاد پوستر نیز می تواند نقش موثری در تعیین قیمت آن داشته باشد که محصولاتی مشابه با سایز بزرگتر قیمت بیشتری برای خرید دارند؛ اگر بخواهیم که یک بازه قیمتی برای پوستر دیواری سه بعدی طرح پاییز در نظر بگیریم، باید بگوییم که این دیوارپوش ها قیمت شان از متری 140 هزار تومان شروع می شود؛ شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق تر درباره قیمت پوستر دیواری سه بعدی با شماره تلفن هایی که در همین صفحه برایتان درج کردیم در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

خرید پوستر دیواری سه بعدی ویژه پاییز

 با مشاهده طرح های پوستر دیواری سه بعدی ویژه پاییز و کسب اطلاعاتی درباره ویژگی ها و مشخصات این دیوارپوش ها اگر متمایل به خرید و استفاده از آن ها در دکوراسیون داخلی خود هستید، می توانید بهترین و متنوع ترین طرح های این دیوارپوش ها را با بالاترین سطح کیفی و متناسب ترین قیمت از فروشگاه طراحی دکوراسیون داخلی رونیا سفارش دهید.

رونیا مرجع معتبر فروش و عرضه انواع دیوار پوش اعم از پوستر دیواری است که به فروش تمام طرح های این دسته از محصولات در طیف گسترده ای از رنگ ها مشغول است و محصولات آن در بازار حرف اول را می زنند؛ برای ارتباط با مشاوران و تیم فروش ما برای خرید پوستر دیواری سه بعدی می توانید از پل های ارتباطی زیر کمک بگیرید.

 آدرس ما جهت خرید حضوری

شعبه تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7 ( پارکینگ عمومی دارد )

 شعبه کرج: شهرک ویلایی مهندسی زراعی، میدان ورزش 09123667264 ( 10 الی 14 ، 16 الی 21 )

 شماره تماس ما:

 09121996816  –  021-44288929

 202144288700      602144288395

برچسب ها : پوستر دیواری,پوستر دیواری سه بعدی,پوستر سه بعدی,پوستر دیواری پاییزی,پوستر سه بعدی پاییز,پوستر 2024