نکته هایی که باید درباره شرکت گروه بوران بدانید!

گروه بوران یک شرکت فعال در حوزه های مختلف است که در چند سال اخیر هم در حوزه مدیریتی و هم دستاوردهای سازمانی مورد توجه قرار گرفته است. بوران مارکت به طور خاص در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت خود را آغاز کرد و سپس تصمیم گرفت از رویکرد هوش مصنوعی در حوزه دیجیتال استفاده کند. ایده ای که به دلیل نوآوری های متعدد با چالش های بسیاری روبرو شد.

جدیدترین پروژه گروه بوران چیست؟

یکی از جدیدترین پروژه هایی که گروه بوران به تازگی بر روی آن تمرکز کرده است پروژه آن یار (on-yar) است. آن یار در حقیقت یک اپلیکیشن در حوزه سلامت است که قرار است اطلاعات پزشکی معتبر در مورد بیماری های مختلف را به شکل کارآمد و براساس نیاز مخاطب در اختیار افراد قرار دهد. این اطلاعات توسط پزشک متخصص گردآوری می شود و از این جهت کسب اطلاعات از آن یار می تواند خیال مخاطب را از بابت صحت اطلاعات راحت کند.

البته پروژه آن یار گروه بوران هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و برای پیشبرد آن و رسیدن به چشم انداز بلند مدت آن زمان زیادی احتیاج است. به طور کلی در بخش های مختلف آن یار نیاز به نیروی کار متخصص دارد: پزشکان متخصص، تولیدکنندگان محتوای متنی، تصویری و ویدئویی، موشن گرافیست ها، متخصصان حوزه هوش مصنوعی، متخصصان حوزه برنامه نویسی و شبکه و کارشناسان دیگر در بخش های مختلف باید همکاری کنند تا آن یار به نقطه ای که مد نظر است برسد. از این رو موقعیت های شغلی بسیار خوبی در گروه بوران برای کارشناسان مختلف فراهم شده است که فرصتی برای یادگیری در فضای استارتاپی را مهیا کرده است.

چطور می توان با گروه بوران همکاری کرد؟

برای تجربه کاری در گروه بوران باید در حوزه کاری درخواست شده حرفی برای گفتن داشته باشید؛ تجربیات تخصصی عملی در موقعیت مشابه می تواند بشدت شانس موفقیت شما را برای پذیرش در سمت شغلی درخواستی بالا ببرد. اما این تمام ماجرا نیست. در واقع مهارت های نرم افزاری در کنار مهارت های تخصصی برای موفق شدن و ادامه دادن فعالیت در بوران مارکت ضروری است. این مهارت ها را می توان شامل موارد زیر دانست:

·         برقراری ارتباط موثر با اعضای تیم شرکت گروه بوران

·         انطباق پذیری با تنوع تسک

·         تفکر خلاقانه در مواجهه با شرایط خاص

·         اخلاق کاری حرفه ای

·         قدرت مذاکره در جلسات گروهی

·         نگرش مثبت در شرایط سخت

·         توانایی انجام کار تیمی

·         اهمیت به ارتقاء دانش تیم

آیا گروه بوران برای کارآموزی خوب است؟

به طور کلی دغدغه استخدام نیروی کار متخصص همواره یکی از دغدغه های کلیدی برای گروه بوران بوده است. اما گروه بوران می داند که نیروی کار متخصص در مسیر رشد یک سازمان شکل می گیرد. به همین دلیل همواره فرصت رشد و یادگیری برای افراد مختلف سازمان فراهم شده است. از این رو افراد مستعد و علاقه مند به حوزه دیجیتال می توانند در صورت کسب امتیاز و داشتن دانش فنی در سطح قابل قبول در بوران مارکت شروع به کار کنند.

کار اصلی گروه بوران چیست؟

به طور کلی گروه بوران در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت است که عمده ترین آنها در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ است. اما گروه بوران به تازگی وارد حوزه هوش مصنوعی شده است. پروژه آن یار در حال حاضر اصلی ترین پروژه شرکت محسوب می شود که تمرکز اصلی گروه بوران بر آن متمرکز شده است. هوش مصنوعی آن یار اپلیکیشنی در حوزه سلامت و درمان است که به طور تخصصی اطلاعات پزشکی را در اختیار بیماران قرار می دهد. گروه بوران قصد دارد با گسترش این اپلیکیشن با طیف گسترده ای از مخاطبین ارتباط برقرار کرده و روش های هوشمند بازاریابی دیجیتال را در این بستر اعمال کند.

شرایط کاری در گروه بوران چگونه است؟

گروه بوران که یک شرکت جوان و پویا محسوب می شود در عرصه های مختلف مشغول به فعالیت است. دفتر مرکزی بوران مارکت در خیابان میرداماد قرار دارد که شامل چندین دفتر در مناطق مختلف تهران است. تعداد کارکنان این شرکت از زمان تاسیس تاکنون رو به افزایش بوده است و این خود نشان دهنده رشد و توسعه سرمایه نیروی انسانی این شرکت است.

واحد منابع انسانی گروه بوران برخلاف بسیاری از سازمان‌های دیگر بجای اینکه روی تحصیلات تاکید داشته باشد، روی مهارت‌های سخت و نرم کارجویان تأکید دارد. در نتیجه، اگر فکر می‌کنید که فرد باهوش و خلاقی هستید، با هر سطحی از تحصیلات و هر تخصصی، می‌توانید برای آگهی‌های استخدام در گروه بوران رزومه بفرستید.

میزان دستمزدها و مزایا در گروه بوران چگونه است؟

در گروه بوران تخصص و داشتن انگیزه حرف اول را می زند؛ افراد متخصص زیادی در این شرکت شروع به کار کردند که به دلیل فقدان انگیزه خیلی زود از بوران مارکت جدا شدند. در طرف مقابل نمونه های موفق بسیاری در گروه بوران به چشم می خورند که علی رغم نداشتن تجربه کاری طولانی اما هم اکنون در رده بالاترین سمت ها در بوران مارکت مشغول به فعالیت هستند.

میزان دستمزدها در گروه بوران بر اساس شایستگی های فردی تعیین می شود. در واقع هر فردی بر اساس تلاش و دستاوردهای سازمانی از مزایای مالی و پاداش های دوره ای بهره مند می شود.

معایب کار در گروه بوران چیست؟

به طور کلی کار در شرکت گروه بوران برای برخی از افراد می تواند چالش برانگیز باشد. در واقع تجربیات کاری در گروه بوران برای برخی از افراد که اهل تلاش، نوآوری و سخت کوشی هستند بسیار شیرین و لذت بخش خواهد بود. این درحالیست که افرادی که تنها تمایل دارند در شرکتی مشغول به کار شوند و اولویت های آنها چیزی جزء رشد، یادگیری و پیشرفت شغلی است می تواند سخت باشد. همچنین، از سوی دیگر گروه بوران به دلیل اینکه در حوزه های مختلف فعال است نیازمند حضور افرادی است که پذیرای پویایی محیط باشند.

تجربه کاری در گروه بوران

تجربه کاری در گروه بوران می تواند برای هر فردی با توجه به تفاوت های فردی و شغلی کاملا متفاوت باشد. اما نکته ای که در مورد اغلب تجربه های کاری در بوران مارکت به طور مشترک وجود دارد رشد و توسعه فردی است که در مدت همکاری با گروه بوران ایجاد شده است. در واقع رشد و توسعه شغلی و فردی از ارکان اصلی کار در گروه بوران است که خوشبختانه در اغلب مواقع شرکت در ایجاد چنین بستری موفق عمل کرده است.

جمع بندی

شرکت بوران یکی از پویاترین شرکت ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ و حالا هوش مصنوعی محسوب می شود که دستاوردهای متعددی کسب کرده است. گروه بوران یکی از پارامترهای موفقیت خود را سرمایه انسانی می داند که در سخت ترین شرایط در کنار گروه بوران ماندند و رشد کردند. تجربه های کاری در گروه بوران سرشار از رشد و یادگیری است که اگر فردی پذیرای آن باشد می تواند فرصت بسیار خوبی باشد.