خدمات موسسه مهاجرتی پارسی کانادا

خدمات پارسی کانادا کمک بسیار زیادی به مردم ایران کرده تا با استفاده از آنها بهتر و راحت‌تر مهاجرت خود به کشورهای خارجی را انجام دهند. امروزه با پیچیده شدن شرایط کشور، بیشتر مردم ایران در فکر مهاجرت هستند و می‌خواهند در اولین فرصت به کشورهای خارجی نقل‌مکان کنند. انجام این کار دردسرها و چالش‌های متنوع خود را دارد. اما با وجود شرکت‌ها و مؤسسه‌های مهاجرتی از جمله پارسی کانادا، مهاجرت برای افراد متقاضی بسیار راحت شده است.

این مؤسسه باتوجه‌به سابقه طولانی‌مدتی که در این زمینه دارد؛ به بهترین شکل انواع پرونده‌های مهاجرتی را به نتیجه رسانده و به‌راحتی ویزا را برای افراد مختلف اخذ می‌کند. توانایی مؤسسه‌های مهاجرتی در اخذ ویزا و ارائه خدمات متنوع به افراد مهاجر، باعث شده که ارزش و اهمیت این مؤسسه‌ها روزبه‌روز بیشتر شود.

خدمات مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا آن‌قدر جامع و کامل هستند که افراد بدون هیچ زحمتی می‌توانند مهاجرت خود را آغاز و در کشور مقصد ساکن شوند. این خدمات محدود به کارهای اخذ ویزا نیست؛ بلکه تمام کارهای اقامت در کشور مقصد را هم برای افراد متقاضی مهاجرت انجام می‌دهد. در ادامه قصد داریم تمام خدمات پارسی کانادا را معرفی کنیم تا بیشتر از پیش با این مؤسسه مهاجرتی آشنا شوید.

چرا باید مؤسسه پارسی کانادا را برای مهاجرت انتخاب کرد؟

با افزایش تعداد متقاضیان مهاجرت، طبیعتاً تعداد مؤسسه‌های مهاجرتی هم افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل افراد باید به دنبال بهترین مؤسسه باشند تا کارهای مهاجرت آنها را به بهترین شکل انجام دهد. اما سؤال اینجاست که چرا باید مؤسسه پارسی کانادا را برای مهاجرت به کشورهای خارجی انتخاب کرد؟

این مؤسسه به دلیل سابقه زیادی که در امر مهاجرت و اخذ ویزا دارد؛ توانسته بسیاری از پرونده‌های خود را با موفقیت به سرانجام برساند و به‌خوبی اعتماد افراد را به دست بیاورد. پارسی کانادا دارای بیش از 200 مشاور و وکیل آموزش‌دیده در حوزه مهاجرت هستند که باتکیه‌بر توانایی‌ها و تجربه خود، انواع کارهای مهاجرت را انجام می‌دهند.

پارسی کانادا باتوجه‌به تیم کاملی که دارد؛ یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات حقوقی بین‌المللی به نام دادگران حق و عدالت تحت عنوان برند پارسی کانادا را تشکیل داده است. آنها با سابقه 10 ساله‌ای که در این زمینه دارند؛ بهترین و کاربردی‌ترین مشاوره‌ها را به افراد داده و تمام پرونده‌های آنها را حل می‌کند. پس برای حل پرونده‌های قانونی و اخذ ویزای مهاجرتی، بهتر است همین‌الان با مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا مراجعه کنید.

مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا دارای دو شعبه در شهرهای تهران و اصفهان است. اطلاعات تماس با این شعبه‌ها به‌صورت زیر است:

·            شعبه تهران واقع در شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج تقاطع توحید 3، پلاک 4 شماره‌تلفن: 02191003558

·            شعبه اصفهان واقع در خیابان آزادی، خیابان سعادت‌آباد، هولدینگ پارس پندار نهاد شماره‌تلفن: 02191300007

چرا باید به خدمات پارسی کانادا اعتماد کرد؟

مؤسسه‌های زیادی که در سراسر ایران تحت عنوان مؤسسه مهاجرتی فعالیت می‌کنند؛ ادعای انجام خدمات مختلف مهاجرتی را دارند. اما چگونه می‌توان از انجام این خدمات توسط مؤسسه اطمینان حاصل کرد؟

مؤسسه‌های معتبر با داشتن یک سری ملاک‌ها، در نزد افراد متقاضی مهاجرت اعتبار پیدا می‌کنند. یکی از این ملاک‌ها، فعالیت فیزیکی و داشتن پروانه فعالیت است. امروزه هرگونه افرادی که بخواهند شرکتی ثبت کنند؛ باید پروانه فعالیت و مجوز دریافت کنند. هنگام مراجعه به دفاتر مهاجرتی حتماً باید مجوز آنها را چک کنید و یا در سامانه استعلام اشخاص حقوقی، از اعتبار آنها اطمینان حاصل کنید.

از دیگر ملاک‌های بسیار مهمی که بر اساس آنها می‌توان به صحت خدمات مؤسسه پی برد؛ می‌توان به داشتن سایت معتبر با نماد اعتماد الکترونیکی، پشتیبانی و پیگیری مؤسسه، دانش مشاوران و سابقه زیاد آن اشاره کرد. مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا تمام این ملاک‌های معتبر را دارد. به همین دلیل می‌توان به تمام خدمات آن اعتماد کرد. همچنین لازم به ذکر است که مؤسسه پارسی کانادا در اخذ ویزا و انجام کارهای مهاجرتی بسیار موفق عمل کرده و بیشتر پرونده‌ها را با موفقیت به سرانجام رسانده است.

مؤسسه پارسی کانادا چه خدماتی به متقاضیان مهاجرت ارائه می‌کند؟

یکی از دلایل بسیار مهمی که مؤسسه پارسی کانادا را تا این حد در میان افراد متقاضی مهاجرت محبوب کرد؛ خدمات فوق‌العاده آن است. این مؤسسه باتکیه‌بر توانایی‌ها و تخصص افراد خود؛ توانسته بهترین و کامل‌ترین خدمات را افراد ارائه بدهد. این خدمان فقط مختص بازه زمانی اخذ ویزا نیست. مؤسسه پارسی کانادا، از زمان ورود افراد تا هنگام اقامت در کشور مقصد، به آنها خدمات‌رسانی می‌کند.

خدمات مؤسسه در هنگام مراجعه افراد متقاضی

هنگامی که افراد به مؤسسه مراجعه می‌کنند؛ اطلاعات کاملی درباره مهاجرت ندارند. به همین دلیل با برگزاری جلسات مشاوره، تمام موضوعات مربوط به مهاجرت را به طور کامل برای آنها شرح خواهند داد. معمولاً بزرگ‌ترین مشکل افراد در هنگام مهاجرت، انتخاب کشور موردنظر است. مشاوران باتجربه مؤسسه در این زمینه به آنها کمک می‌کنند تا باتوجه‌به استعداد و توانایی خاصی که دارند؛ بهترین و مناسب‌ترین کشور را انتخاب کنند.

در جلسات مشاوره تخصصی انواع موضوعات مهم مورد بررسی قرار می‌گیرند تا فرد متقاضی جامع‌ترین اطلاعات را درباره مهاجرت به دست بیاورد. از جمله مهم‌ترین موضوعات جلسه مشاوره، می‌توان به ارزیابی بر مبنای واقعیت، زمان‌بندی مهاجرت، راه‌‌ و روش‌های مهاجرت، انتخاب شهر و محل سکونت، مدیریت هزینه در کشور مقصد و پشتیبانی به‌صورت 24 ساعته اشاره کرد.

خدمات مؤسسه تا زمان اخذ ویزا

مؤسسه پارسی کانادا این توانایی را دارد که انواع ویزاهای تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری، استانی و... را برای افراد اخذ کند. این مؤسسه تا زمانی که ویزا را در اختیار افراد قرار دهد؛ خدمات متنوعی به آنها ارائه می‌کند. یکی از این خدمان مهم، بستن قرارداد رسمی با وکلای کشور مقصد است.

پارسی کانادا علاوه بر برگزاری جلسات مشاوره، با وکلای بسیار باتجربه‌ای قرارداد می‌بندد تا همه کارهای اخذ ویزا را انجام دهند. از جمله خدمات دیگر مؤسسه در این بازه زمانی، می‌‌توان به ترجمه مدارک، گرفتن وقت سفارت، ارتقا و تقویت رزومه مهاجرتی و اخذ ویزا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اشاره کرد. لازم به ذکر است که در صورت ناتوانی مؤسسه در اخذ ویزا، وجه پرداختی توسط افراد به آنها بازگردانده می‌شود.

خدمات مؤسسه بعد از اخذ ویزا

همان‌طور که گفتیم؛ خدمات مؤسسه پارسی کانادا محدود به اخذ ویزا نمی‌شود. بلکه این مؤسسه بعد از اخذ ویزای افراد، به آنها کمک می‌کند که در کشور مقصد به‌راحتی اقامت کنند. از جمله مهم‌ترین خدمات مؤسسه در این بازه زمانی، می‌توان به رزرو هتل، تهیه بلیت رفت‌وبرگشت، ترانسفر هتل، سفارت، فرودگاه، ثبت‌نام مدارس کودکان و نوجوانان، اجاره خانه و ماشین در شهر موردنظر اشاره کرد.

پس اگر می‌خواهید که از تمام این خدمات در طول مهاجرت خود برخوردار شوید؛ همین‌الان با مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا تماس بگیرید.

سخن نهایی

مؤسسه پارسی کانادا یکی از بهترین و باسابقه‌ترین مؤسسه‌های مهاجرتی است که توانسته به بهترین شکل افراد را در امر مهاجرت به کشورهای خارجی کمک کند. این مؤسسه با کمک بهترین مشاوران و وکلایی که در اختیار دارد؛ بهترین و مناسب‌ترین خدمات را به افراد متقاضی مهاجرت ارائه می‌کند. البته لازم به ذکر است که این خدمات بسیار جامع بوده و از زمان مراجعه افراد به مؤسسه تا لحظه اقامت در کشور مقصد ادامه دارد. در این مطلب به طور کامل خدمات پارسی کانادا را مورد بررسی قرار دادیم.