آموزش کاشت ناخن

دوره آموزش کاشت ناخن فرآیند کاشت ناخن را به شما آموزش می دهد تا شروع به ارائه این خدمات به مشتریان خود کنید، که یکی از محبوب ترین خدمات تقویت ناخن است که در حال حاضر هم در سالن ها و هم از تکنسین های ناخن درخواست می شود. دوره آموزش کاشت ناخن شما را از طریق روش های توسعه، تکنیک های ترکیبی و روش های نگهداری، از جمله مشاوره مراقبت های پس از آن، راهنمایی می کند.

ساختار دوره

آنچه دوره آموزش کاشت ناخن شامل می شود

·         بهداشت، ایمنی و بهداشت

·         تکنیک های مشاوره

·         موارد منع مصرف

·         آماده سازی ناخن

·         نکات کاربردی و تکنیک های ترکیب

·         کاربرد اکریلیک

·         روش نگهداری

·         روش حذف

توصیه بعد از آموزش کاشت ناخن

هیچ پیش نیاز رسمی برای دوره آموزش کاشت ناخن وجود ندارد. در این این دوره ابتدا دوره آموزش کاشت ناخن را یاد می گیرید و بعد به تمرین مهارت های عملی خود می پردازید. شما تمرین خود را با استفاده از دست مربی ناخن حرفه ای (مانکن) تمرین خواهید کرد تا حداکثر زمان و فرصت را در طول دوره برای کسب و نشان دادن مهارت های عملی خود داشته باشید.

کیت های شروع دوره آموزش کاشت ناخن

تمام محصولات و ابزارهای مورد نیاز برای تکمیل دوره آموزش کاشت ناخن عملی در طول دوره به شما ارائه داده می‌شود. این رویکرد که محصولات انتخابی بر عهده کارآموز باشد به دنبال بازخورد دانش‌آموزان اتخاذ شده تا دانش‌آموزان قبل از اینکه آموزش ببینند و بتوانند انتخابی آگاهانه داشته باشند، به کیت‌ها یا مارک‌های خاص محصولات به عنوان بخشی از هزینه دوره خود گره نخورند.

دوره آموزش کاشت ناخن در شیراز

دوره آموزش کاشت ناخن تکنیک‌ها و فرآیندهای خدنات کاشت ناخن عمومی را آموزش می‌دهند، آنها مختص برند نیستند. توصیه می‌کنیم در دوره آموزش کاشت ناخنی شرکت کنید که در آن درباره برندها و تامین‌کنندگان مختلف مشاوره کسب کنید تا بتوانید مستقیماً پس از آموزش محصولات خود را از تامین‌کننده انتخابی خود خریداری کنید.

ادامه آموزش پیشرفته

هنگامی که دوره آموزش کاشت ناخن خود را به پایان رساندید، این فرصت را دارید که با تکمیل آموزش های اضافی، مهارت های خود را افزایش دهید. شما می توانید دوره پیشرفته دوره آموزش کاشت ناخن را تکمیل کنید، که خدمات کاشت ناخن را که می توانید به مشتریان خود ارائه دهید، افزایش می دهد.

 

شرایط دوره آموزش کاشت ناخن

دوره های دوره آموزش کاشت ناخن برای مبتدیان کاملاً مناسب است و برای اینکه بتوانید با دوره آموزش کاشت ناخن در مشهد، آموزش ببینید به یادگیری قبلی نیاز ندارد. بسیاری از کارآموزان هنوز آموزش زیبایی ندیده اند و به دنبال راه اندازی کسب و کار در این صنعت هستند. با این حال، به کارآموزان توصیه می‌کنیم دوره آموزشی مانیکور و پدیکور را قبل یا در کنار آموزش آموزش کاشت ناخن در نظر داشته باشند.

شما در روز تمرین روی دست مانکن کار خواهید کرد، بنابراین نیازی به مدل نیست. تمامی محصولات و ابزارها برای روز آموزش در مرکز زمانی که شما حضور دارید ارائه می شود. هیچ کیتی برای تکمیل روز آموزشی مورد نیاز نیست.

معلمان دوره آموزش کاشت ناخن چگونه هستند؟

تیم معلمان حرفه ای، پرشور و دوستانه ای که همگی دارای در بخش تخصصی خود هستند وظیفه آموزش به شما را بر عهده دارند. آموزگاران دوره آموزش کاشت ناخن سالها تجربه در صنایع حرفه ای مرتبط با زیبایی دارند. همه معلمان دوره آموزش کاشت ناخن به حفظ دانش خود و به روز نگه داشتن آخرین درمان ها و تکنیک ها در صنعت همیشه در حال تغییر اختصاص دارند.

چه مدرکی دریافت خواهید کرد؟

هنگامی که دوره آموزش کاشت ناخن خود را با موفقیت به پایان رساندید، گواهینامه دیپلم صادر شده و تایید شده دریافت خواهید کرد. این مدرک تعهد شما را به آموزش نشان می دهد.

هنگامی که دوره آموزش کاشت ناخن خود را با ما به پایان رساندید، هیچ کار اضافی برای تکمیل وجود ندارد. گواهی دیپلم شما ظرف 1 تا 2 روز کاری برای شما ارسال می شود و پس از دریافت بیمه می توانید از خانه و/یا موبایل شروع به کار کنید.

نکات مهم درباره مدرک آموزش کاشت ناخن

·         باید توجه داشته باشید که پس از اتمام دوره شما مدرک فنی حرفه‌ای را دریافت خواهید کرد.

·         شما نمی‌توانید با این مدرک به تنهایی اقدام به تاسیس سالن کنید.

·         برای دریافت مدرک فنی حرفه‌ای به مدرک تحصیلی نیاز ندارید.

فرصت های شغلی آموزش کاشت ناخن

همه دوره‌های آموزش کاشت ناخن به شما امکان می‌دهند هم از خانه و هم از طریق تلفن همراه با ارائه درمان‌های تخصصی که تکمیل کرده‌اید کار کنید. به محض اینکه بیمه خود را دریافت کردید، می توانید با ارائه خدمات درمانی به مشتریانی که پرداخت می کنند شروع به کسب درآمد کنید.

با این حال، توصیه می‌شود که آموزش‌های بیشتری را در زمینه خدمات ناخن مانند دوره مانیکور و پدیکور در کنار آموزش کاشت ناخن انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که از گسترده‌ترین طیف خدمات ناخن محبوب ممکن اطمینان دارید تا به بهترین شکل نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید.

انتخاب آموزشگاه معتبر

سعی کنید آموزشگاهی را انتخاب کنید که دوره آموزش کاشت ناخنرا  با کیفیت بالا را با مربیان مجرب، تجهیزات حرفه‌ای و فضایی عالی برای آموزش ارائه می‌دهد. مراکز آموزشی معتبر به خوبی مجهز هستند، در دسترس آسان حمل‌ونقل عمومی هستند و به طور منظم توسط سازمان بازرسی می‌شوند. یکی از بهترین مراکز آموزش کاشت ناخن سایت تخصصی آرایش به آدرس araiesh.com است.

برای اطمینان از اینکه در قبال پول شما بهترین خدمات به شما ارائه داده می‌شود می‌توانید به خوبی در اینترنت جستجو کنید و مشتریان قبلی آموزشگاه را ببینید. یک آموزشگاه خوب با معلمان واجد شرایط و با تجربه در صنعت کار می کند که دوستانه، خوش برخورد و خوشحال هستند تا پیشترفت بیشتری را برای ارائه بهترین تجربه کارآموزی ممکن ارائه کنند. همه دوره‌های آموزش کاشت ناخن به عنوان گروه های کوچکتر از اکثر ارائه دهندگان دیگر اجرا می شوند و فرصت زیادی را برای پرسیدن سؤالات یا جستجوی پشتیبانی بیشتر در صورت لزوم می دهند. مراکز آموزشی معتبر دائمی و منحصر به فرد هستند و همیشه آماده راه اندازی برای شروع دوره آموزش کاشت ناخن شما هستند. تمامی مراکز معتبر دارای جدیدترین تجهیزات و محصولات مورد نیاز جهت رعایت استانداردهای صنعتی می باشند. آموزشگاه معتبر همچنین دسترسی مداوم و رایگان و نامحدودی را به تیم پشتیبانی خود ارائه می‌دهد که برای پاسخگویی به سؤالات یا ارائه راهنمایی در هر جنبه از دوره آموزش کاشت ناخن شما با آنها، قابل تماس از طریق ایمیل یا تلفن، در دسترس هستند.