خرید سفر کارت علی بابا چقدر طول می‌کشد؟

سفر کارت چیست؟ سفر کارت نوعی کارت هدیه است که می‌توانید به جای پول نقد به دیگران هدیه بدهید. سفر کارت با کارت هدیه بانکی فرق دارد.

شاید تصور کنید که علی بابا تنها محصولات مربوط به سفر از جمله رزرو اقامتگاه و هتل، خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و خرید تورهای گردشگری را دارد. علی بابا یک محصول جدید به محصولات سفر خود اضافه کرده است که با نام سفر کارت علی بابا شناخته می‌شود. این سفر کارت یک اعتبار مشخص دارد که با استفاده از کد آن، به میزان اعتبار سفر کارت می توانید از خدمات سفر بهره ببرید.

سازمان‌های بزرگ و کوچک که به دنبال یک هدیه خوب برای مشتریان دائمی و کارمندان خود هستند، می‌توانند سفر کارت علی بابا را انتخاب کنند. اگر که در سازمان و کسب و کار خود، چیزی به نام باشگاه مشتریان دارید، می‌توانید سفر کارت را به تمام مشتریان حاضر در باشگاه مشتریان هدیه دهید. حتی هدیه بسیار خوبی برای کارمندان برتر است تا انگیزه برای تلاش بیشتر در زمینه کار خود به دست آورند.

آشنایی با سفر کارت علی بابا

سفر کارت علی بابا یک هدیه خوب برای کارمندان، شرکای کاری و مشتریان یک کسب و کار بزرگ و کوچک است. هر کسی که سفر کارت علی بابا را داشته باشد، می‌تواند به مقدار اعتبار آن سفر کارت، از محصولات سفر علی بابا استفاده کند. دقت کنید که سفر کارت علی بابا قابلیت استفاده‌های دیگر را ندارد. یعنی شما نمی‌توانید اعتبار سفر کارت را نقد کرده یا برای خرید محصولاتی از مجموعه‌های دیگر استفاده کنید. در نتیجه، این سفر کارت، تنها برای خرید یا رزرو از محصولات سفر علی بابا کاربرد دارد. دقت کنید که حتما باید تا زمان اعتبار مشخص شده، از این سفر کارت استفاده کنید.

در غیر این صورت، پس از گذشت تاریخ اعتبار آن، سفر کارت هیچ قابلیتی ندارد و هیچ تخفیفی به شما تعلق نمی‌گیرد. البته تعین بازه زمانی طبق درخواست شما صورت می گیرد و هم مبلغ کارت سفر و هم تاریخ انقضاء آن قابل تایین توسط سازمان شما می باشد و محدودیتی از سمت علی بابا وجود ندارد.

به عنوان مثال، اگر اعتبار سفر کارت شما مبلغی معادل با یک میلیون تومان باشد، شما می‌توانید یک بلیط هواپیما، اقامتگاه یا تور گردشگری به اندازه این مبلغ را خریداری کنید. البته، اگر هزینه محصولات انتخابی شما بیشتر از اعتبار سفر کارت باشد، تخفیف سفر کارت از مبلغ پرداختی شما کسر شده و مابقی را خودتان باید پرداخت کنید.

برای استفاده از سفر کارت، تنها کافی است که کد سفر کارت را در بخش کارت هدیه صفحه مربوط به پرداخت خود وارد کنید. اگر شما یکی از صاحبان کسب و کارهای بزرگ یا کوچک هستید، می‌توانید این سفر کارت را در تعداد بالا برای مشتریان، کارمندان یا حتی شرکای تجاری خود سفارش دهید. قطعا این سفر کارت یک هدیه خوب و به یادماندنی برای هر کسی خواهد بود زیرا یک تجربه هیجان انگیز را به آنها هدیه داده اید.

شرایط ویژه ارائه سفر کارت علی بابا

اگر یک کسب و کار نسبتا بزرگ دارید و می‌خواهید سفر کارت علی بابا را در تعداد بالا سفارش دهید، باید نسبت به شرایط ویژه آن آگاه باشید. افرادی که سفارشی با تعداد بالا داشته باشند، شامل شرایط ویژه می‌شوند. این شرایط ویژه عبارت‌اند از:

·         قابلیت انتخاب اعتبار دلخواه برای سفر کارت‌ها

·         چاپ سفر کارت اختصاصی

·         امکان چاپ لوگو سازمان شما بر روی سفر کارت علی بابا

·         امکان ارائه تمام کدهای سفر کارت در قالب یک فایل اکسل

البته، دقت کنید که تمام این شرایط، تنها مربوط به سازمان‌هایی می‌شود که قصد سفارش سفرکارت در تعداد بالا را دارند. سفارش با تعداد کمتر، امکان چاپ لوگو و طراحی اختصاصی را ندارد. همچنین، اعتبار کارت را تنها می‌توانید از میان مبالغ موجود انتخاب کنید. در کل، زمانی که سفر کارت را در تعداد بالا سفارش می‌دهید، امکانات ویژه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد که بسیار جذاب است.

 

کاربرد سفر کارت

اهدای سفر کارت به عنوان هدیه می‌تواند در مناسبت‌های مختلفی انجام شود، مثلا در مناسبت‌های ملی و مذهبی مثل عید نوروز، عید فطر، عید قربان، یلدا، روز مرد و روز زن، می‌توانند به عنوان فرصتی برای قدردانی از زحمات و همراهی همکاران، مشتریان و شرکای تجاری با اهدای سفرکارت باشند.

·         در موفقیت‌ها و دستاوردهای مثل دستیابی به اهداف سازمانی، انعقاد قرارداد جدید با مشتری مهم، ارائه یک محصول یا خدمات جدید و یا هرگونه موفقیت قابل توجه دیگر، می‌تواند با هدیه سفرکارت به عنوان پاداش و انگیزه به اشتراک گذاشته شود.

·         جهت جذب و حفظ کارکنان در شرایط رقابتی کنونی ارائه سفرکارت به عنوان بخشی از بسته تشویقی استخدام یا به عنوان هدیه در سالگرد استخدام، می‌تواند به جذب و حفظ کارکنان talented کمک کند.

·         افزایش وفاداری مشتریان و حفظ مشتریان وفادار، ارزشمندترین دارایی هر کسب و کاری هستند. اهدای سفرکارت به عنوان هدیه تولد، سالگرد اولین خرید یا به مناسبت‌های خاص، می‌تواند به تقویت وفاداری مشتریان و تشویق آنها به خریدهای بیشتر کمک کند.

·         تقویت روابط با شرکای تجاری و حفظ روابط قوی با شرکای تجاری برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری است. هدیه سفر کارت به عنوان هدیه سال نو یا به مناسبت‌های دیگر، می‌تواند به تقویت روابط و ایجاد حسن نیت با شرکای تجاری کمک کند. خلاصه اینکه با کمی خلاقیت، می‌توانید از سفرکارت‌ها برای ایجاد انگیزه، تشویق و قدردانی از افراد مهم در سازمان خود استفاده کنید.

 

نحوه سفارش سفر کارت علی بابا

سفارش سفر کارت علی بابا، تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد و فرایند سخت و پیچیده‌ای هم ندارد. برای سفارش این سفر کارت، می‌توانید از سایت علی بابا یا آدرس ایمیل safarcard@alibaba.ir  اقدام کنید.

سفارش سفر کارت از سایت

در گوگل، کلمه سفر کارت علی بابا را سرچ کرده و وارد صفحه سفر کارت علی بابا شوید. در همان صفحه اصلی سایت، یک کادر با عنوان «ثبت درخواست» وجود دارد. بر روی آن کلیک کرده و فرم مربوطه را پر کنید. اطلاعات موردنیاز در فرم را به دقت وارد کنید تا ثبت درخواست شما به مشکل برنخورد. در صفحه کارت هدیه سفر اطلاعات نام سازمان سفارش دهنده، آدرس ایمیل برای دریافت کاتالوگ، مبلغ کل درخواستی و ... را در فرم مربوطه وارد کنید.

پس از تکمیل فرم، آن را تایید کنید و منتظر تماس کارشناسان سایت علی بابا باشید. این مدت انتظار برای تماس، زیاد طول نمی‌کشد و معمولا بین یک الی پنج ساعت است. پس از تماس نیز فرایند طراحی و تولید سفر کارت شما شروع شده و در اولین فرصت برای شما ارسال می‌شود.

سفارش سفر کارت از ایمیل

اگر نسبت به شرایط و اطلاعات موردنیاز برای درخواست سفر کارت، آشنا هستید، می‌توانید از طریق ایمیل علی بابا اقدام کنید. تنها کافی است که اطلاعات موردنیاز را به آدرس ایمیل موجود در سایت ایمیل کرده و منتظر تماس کارشناسان علی بابا بمانید.

سفارش از طریق سایت، از همه نظر گزینه مناسب‌تری است و آگاهی و اطلاعات کاملی را به شما می‌دهد. چرا که قبل از ثبت درخواست، می‌توانید تمام ویژگی‌ها و امکانات مربوط به سفر کارت را مطالعه کرده و در صورت نیاز، از آنها بهرهمند شوید.