بیمه معامله گری برای اولین بار در ایران (بونوس ریکاوری زیان ویتاورس)



بونوس ریکاوری ویتاورس چیست؟

بونوس ریکاوری ویتاورس یک طرح فوق‌العاده برای جبران ضررهای معامله‌گران است که برای نخستین بار توسط بروکر ویتاورس ارائه شده است و تمامی حقوق کپی رایت آن هم برای این بروکر محفوظ است.

 

 معامله‌گران می‌توانند با استفاده از بونوس ریکاوری ویتاورس، تا 50 درصد از ضررهای خود در معاملات را از این بروکر دریافت کنند. بروکر ویتاورس اعلام کرده است برای حمایت از کاربران خود، تا 50 درصد از ضررهای آن‌ها را جبران خواهد کرد.

زمان اجرای طرح بونوس ریکاوری ویتاورس

طبق اعلامیه بروکر ویتاورس کاربران از تاریخ 30 تیرماه تا 31 مردادماه 1403 فرصت دارند در این طرح ثبت نام و از مزایای این طرح استفاده کنند.

 

ویتاورس با اعلام این خبر تأکید کرد: در تاریخ اعلام شده، هر واریزی جدیدی که از سوی مشتریان انجام شود، شامل طرح بونوس ریکاوری ویتاورس خواهد شد. بنابراین باید توجه کنید که واریزی‌های قبل از تاریخ 30 تیرماه، شامل طرح بونوس ریکاوری ویتاورس نمی‌شوند.

شرایط و ضوابط استفاده از طرح بونوس ریکاوری ویتاورس

برای استفاده از طرح بونوس ریکاوری ویتاورس می‌بایست توجه کنید که فقط خالص واریزی‌های مشتریان در بازه زمانی اعلامی شامل این طرح می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید از این طرح استثنایی استفاده کنید، باید از تاریخ ۳۰ تیر تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، واریزی انجام دهید.

 

علاوه بر این مشتریان بروکر ویتاورس باید توجه داشته باشند که در زمان اجرای طرح لوتوس ریکاوری ویتاورس فقط یک بار می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

بنابراین اگر در روند انجام معاملات دچار مشکل شوید و بخشی از سرمایه خود را از دست بدهید، بروکر ویتاورس ۵۰ درصد از سرمایه‌ای شما را تا سقف دو هزار دلار آمریکا به شما بر می‌گرداند.

 

البته باید توجه کنید که این جبران خسارات به صورت اعتبار معاملاتی به شما داده می‌شود و نمی‌توانید آن را نقدا برداشت کنید. نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که اگر بخشی از واریزی خود را در این مدت برداشت کنید، اعتبار بونوس ریکاوری ویتاورس هم به میزان برداشت از حساب حذف می‌شود.

نحوه استفاده از طرح بونوس ریکاوری ویتاورس

 

از اینجا وارد شوید

 

ویتاورس برای استفاده از این طرح قوانین و مقرراتی هم در نظر گرفته است؛ اصلی ترین معیار از نظر این بروکر، صداقت مشتریان است.

 

بنابراین اگر در مدت اجرای این طرح با ضرر مواجه شدید، باید اطلاعات مورد نیاز از معامله خود را در اختیار پشتیبانان بروکر ویتاورس قرار دهید. ویتاورس اعلام کرده برای اجرای این طرح تیم پشتیبانی در تمام روزهای هفته پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

 

بنابراین برای اینکه بتوانید از بونوس ریکاوری ویتاورس استفاده کنید باید شماره حساب معاملاتی خود را در اختیار پشتیبانی ویتاورس قرار دهید. علاوه بر موارد بالا، باید به این نکات هم توجه کنید:

       حسابی که با آن درخواست بونوس ریکاوری ویتاورس را ثبت می‌کنید، نباید هیچ طرح فعال دیگری داشته باشد.

       پیشنهاد ویژه‌ی بونوس ریکاوری ویتاورس برای همه‌ی انواع حساب‌های این بروکر قابل استفاده است.

       بونوس ریکاوری ویتاورس ۵۰ درصد ضرر معامله‌گر را پوشش می‌دهد و به هر معامله‌گر تنها یک بار اعطا می‌شود.

       بونوس ریکاوری ویتاورس را نمی‌توانید برداشت کنید و هر برداشت از اکانت، به همان نسبت بونوس را هم کاهش خواهد داد.

       اگر در طول دوره از حساب متصل به پلتفرم معاملاتی MT5 برداشت انجام دهید، این اقدام در محاسبه میزان خالص واریزی تاثیرگذار است و آن را کاهش می‌دهد.

       حداقل واریزی برای استفاده از بونوس ریکاوری ویتاورس ۱۰۰ دلار است.

       ویتاورس پیشنهاد داده با توجه به ریسک بالای فارکس و قراردادهای CFD، افراد مبتدی در این معاملات شرکت نکنند یا اگر تمایل به سرمایه‌گذاری دارند حتما از افراد آگاه مشورت دریافت کنند.

       کاربران ویتاورس با دریافت این پروموشن نمی‌توانند از سایر پروموشن‌ها هم به صورت همزمان استفاده کنند.

       اگر کاربر قوانین را رعایت نکند، بروکر ویتاورس می‌تواند بونوس و سودی که با سوء استفاده به دست آمده را حذف و خدمات‌رسانی به مشتری را متوقف کند.

چه مواردی برای استفاده از این طرح غیرمجاز به حساب می‌آیند؟

 

 توجه داشته باشید که نقض قوانین بروکر توسط مشتریان، معامله کردن بدون رعایت ریسک های معاملاتی (تنها با هدف دریافت بونوس) و در نهایت هجینگ برای استفاده از ریسک، دسترسی شما را برای استفاده از این طرح محدود و چه بسا قطع خواهد کرد.

 

 بونوس ریکاوری ویتاورس چگونه محاسبه می‌شود؟

برای درک بهتر شرایط و نحوه‌ی محاسبه این بونوس به مثال‌های زیر دقت کنید:

 

اگر شما در مدت اجرای این طرح ۱۰ هزار دلار آمریکا واریز انجام دهید (سرمایه اولیه) اما در همین مدت ۵ هزار دلار آن را برداشت کنید، باقیمانده‌ای حساب شما ۵ هزار دلار خواهد بود (سرمایه ثانویه).

 

بنابراین اگر با ضرر معاملاتی مواجه شوید، از آنجا که ۵۰ درصد سرمایه ثانویه شما معادل ۲۵۰۰ دلا است، ویتاورس سقف بونوس ریکاوری یعنی ۲ هزار دلار را به شما اعطا می‌کند.

 

به همین ترتیب اگر شما ۵۰۰ دلار واریزی داشته باشید و در مدت انجام طرح هم برداشتی از حساب خود انجام ندهید، در صورت ضرر، ویتاورس ۵۰ درصد سرمایه یعنی ۲۵۰ دلار را به صورت اعتبار معاملاتی در اختیار شما می‌گذارد.

سوالات متداول

بونوس ریکاوری ویتاورس به چه کسانی اعطا می‌شود؟

این بونوس به تمام کاربرانی که در بازه زمانی ۳۰ تیر تا ۳۱ مرداد واریزی انجام دهند، اعطا خواهد شد.

بونوس ریکاوری ویتاورس به چه حساب‌هایی تعلق می‌گیرد؟

تمام حساب‌های بروکر ویتاورس می‌توانند برای بیمه‌ای ضررهای خود از این بونوس استفاده کنند.

سقف دریافت بونوس ریکاوری چقدر است؟

سقف دریافت بونوس ریکاوری ویتاورس ۲ هزار دلار آمریکاست.

برای دریافت بونوس ریکاوری چه مبلغی باید واریز کنم؟

حداقل واریزی برای دریافت بونوس ریکاوری ویتاورس ۱۰۰ دلار است.

آیا بونوس ریکاوری قابل برداشت است؟

خیر این بونوس به صورت اعتبار قابل معامله در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

بونوس ریکاوری ویتاورس چگونه محاسبه می‌شود؟

۵۰ درصد از واریزی کاربر به عنوان بونوس ریکاوری برای مشتری ثبت می‌شود. البته سقف دریافت بونوس ۲ هزار دلار است و برای واریزی های بیش از ۴ هزار دلار، نهایت بونوس اعطایی، همان ۲ هزار دلار خواهد بود.