با انجام سه بازی از مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد پدیده، مس کرمان و سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

مرحله یک هشتم نهایی دیدارهای جام حذفی فوتبال ایران، یادواره آزادسازی خرمشهر قهرمان، دیروز با انجام سه دیدار پیگیری شد.
در یکی از این دیدارها پدیده خراسان در یک دیدار جذاب و پرحرارت با پیروزی سه بر دو مقابل فولاد به جمع هشت تیم برتر جام حذفی صعود کرد. شاگردان گل‌محمدی با نمایشی فوق‌العاده در وقت اضافه دوم توانستند به بازی برگردند و برابر فولاد به پیروزی برسند.
پدیده مشهد که تنها در هفته اول لیگ برتر شکست خورده و بعد از آن 6 پیروزی و یک تساوی داشته و صدرنشین لیگ برتر است و از سوی دیگر در جام حذفی نیز دست به کار بزرگی با حذف ذوب‌آهن در فولادشهر اصفهان زده، دیروز در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف فولاد خوزستان رفت که در دیداری جذاب و 120 دقیقه‌ای توانست به پیروزی 3 - 2 دست پیدا کند. مهرداد هدایتان در دقیقه 12 فولاد را به گل رساند ولی در دقیقه 73 سینا مریدی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود و به وقت‌های اضافه برود. در دقیقه 93 شیمبا از روی نقطه پنالتی دروازه پدیده را باز کرد، اما شاگردان گل‌محمدی در وقت اضافه دوم بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشتند و توانستند توسط اکبر صادقی (107) و مهدی مهدی‌خانی (108) دو گل بزنند و برنده این جدال حذفی شوند و به مرحله یک چهارم نهایی بروند.
در دیگر دیدار دیروز مس کرمان توانست با نتیجه 5 - 2 مهمان گمنام خود سیراف کنگان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد.
سپاهان اصفهان و نساجی مازندران هم که در 120 دقیقه بازی، به تساوی یک - یک رسیده بودند، به ضربات پنالتی رسیدند که در پایان این دوئل، تیم سپاهان توانست با نتیجه 4 - 3 در ضربات پنالتی به دور بعد راه یابد.
سایر اخبار این روزنامه
جایزه صلح نوبل به خاطر مقابل با خشونت های جنسی به یک دکتر آفریقایی و یک زن ایزدی عراقی تعلق گرفت محمدعلی وکیلی تصویب کردن یا نکردن، مسئله این است «ابتکار» از یک دهه فراز و نشیب‌ ثبت جهانی یک اثر طبیعی ایران گزارش می‌دهد چالش های صعود «دماوند» به فهرست جهانی به بهانه واکنش «واشنگتن پست» به مفقود شدن روزنامه‌نگار عربستانی این روزنامه مرور شد تعیین قیمت‌ خودروها در نهاد های نظارتی و حیاتی چه تاثیر ی دارد؟ دور زدن قیمت گذاری دستوری در حاشیه بازار خودرو «ابتکار» از اعمال فشارهای بیرونی به نمایندگان برای رد لایحه CFT گزارش می دهد تعیین تکلیف سیاست‌زده برای قانونگذاران رهبر انقلاب اسلامی در اجتماع بسیجیان در ورزشگاه آزادی : تاکید می‌کنم که جوانان راه حل کشورند نه مشکل کشور «‌ابتکار» دلایل تغییر لحن دونالد ترامپ نسبت به عربستان سعودی را بررسی می‌کند «گاو شیرده » در منگنه ترامپ «ابتکار» از جای خالی لبخند روی لبان ایرانیان گزارش می‌دهد لبی به وسعت خنده فرمانده ناجا در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی تاکید کرد توجه جدی به معیشت و صیانت از کارکنان ناجا با انجام سه بازی از مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد پدیده، مس کرمان و سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران دلنوشته همسر شهید سرلشکر