در راستای بهبود عملکرد تامین کالا‌های اساسی؛ تفاهم نامه همکاری شرکت بازرگانی دولتی ایران با دانشگاه تهران

تفاهم نامه مشترک بین پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران و شرکت بازرگانی دولتی ایران به‌منظور گسترش همفکری و همکاری مشترک آموزشی، پژوهشی و کاربردی به امضا رسید. با این تفاهم‌نامه طرفین برای ایجاد و بسط زمینه‌های علمی و عملی مشترک تلاش می‌کنند.
در نشست مشترک مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با رئیس پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران بر همکاری در زمینه‌های تحقیقاتی مشترک و مورد نیاز، ارائه خدمات مشاوره مهندسی و مدیریتی در حوزه لجستیک و مدیریت زنجیره‌های تامین مرتبط با کالا‌های اساسی کشور (فرایند‌های تامین، خرید، ذخیره، حمل و توزیع) تاکید شد.
یزدان سیف، معاون وزیر جهاد کشاورزی در این نشست با بیان ضرورت هر چه بیشتر ارتباط دانشگاه با بخش بازار و صنعت گفت: به‌منظور انجام موفق امور اجرایی تامین کالا‌های اساسی کشور، بخش علم و تکنولوژی و استارآپ‌ها در حوزه گندم، آرد و نان با ارائه ایده‌ها به این بخش کمک کنند.
سیف افزود: با مدیریت سازماندهی شده می‌توان با تعریف پروژه‌های ایده بازار (جمع‌آوری استارت آپ‌ها در حوزه تامین کالا‌های اساسی و گندم، آرد و نان) و تدوین نرم افزار‌هایی که به ارتقای کیفیت‌های مراکز و تاسیسات ذخیره‌سازی شرکت کمک می‌کنند، عملکرد‌ها را تقویت بخشید.
وی عنوان کرد: برخی مسائل حوزه تامین کالا‌های اساسی در بخش نگه‌داری و ذخیره‌سازی کالا‌ها وجود دارد که کوچک و کم اهمیت به نظر می‌رسد، درحالیکه اگر برای حل آن‌ها راهکار‌های علمی و ایده‌های مناسب فنی داده شود، به موفقیت‌های بزرگ اقتصادی دست خواهیم یافت.
سایر اخبار این روزنامه
نویسنده امریکایی کتاب کودتای مخملی: آمریکا در ایجاد ائتلاف ضد ایرانی ناکام است در واکنش به بازداشت غیر قانونی مجری پرس تی وی در آمریکا؛ رسانه‌های جهان خواستار آزادی مرضیه هاشمی شدند ارتش آمریکا خلبانان اماراتی شرکت‌کننده در جنگ یمن را آموزش می‌دهد هشدار روسیه به آمریکا در خصوص راه‌اندازی دوباره جنگ ستارگان تظاهرات اعتراضی بومیان سرخپوست علیه سیاستهای ظالمانه دولت آمریکا 117 پناهجو در دریای مدیترانه غرق شدند رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد در راستای بهبود عملکرد تامین کالا‌های اساسی؛ تفاهم نامه همکاری شرکت بازرگانی دولتی ایران با دانشگاه تهران هزار نفر ناقابل! دکتر روحانی درگذشت پدر شهیدان کریمی هویه را تسلیت گفت مورخ صهیونیست: اسرائیل تا 30 سال آینده از بین می‌رود ماهاتیر محمد: اسرائیلی‌ها نباید وارد مالزی شوند وزارت خارجه حادثه بمب‌گذاری در کلمبیا را محکوم کرد بهره‌برداری از 576 طرح صنعتی و معدنی در دهه فجر بررسی الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام