سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــــر مـــــردم



تأخیر در ارسال مبلغ سهام عدالت/ آقای حسینی: در تاریخ 6 خرداد جهت فروش سهام عدالتم به یکی از شعب بانک مسکن مراجعه نموده و فرم رضایتنامه را پر نمودم اما تا به حال پولش را واریز نکردند.
درج آیات و روایات در ایستگاه‌های مترو/ سلیمان بلغار: به مسئولان محترم شرکت مترو توصیه می‌شود فعالیت‌های فرهنگی خود را در داخل قطارها و ایستگاه‌های مترو بیشتر از سال‌های گذشته انجام دهند. از جمله فعالیت‌ها، درج آیات و روایات اسلامی است که برکات و آثار آن برای مسافران محترم باقی می‌ماند.
سهام عدالت افراد فوت شده/ آقای محمد ازگچساران: خواهرم چند سال قبل فوت شده و طبق حکم دادگاه سهام عدالت ایشان به مادرم منتقل می‌شود. اخیراً سایت سهام عدالت در خصوص فوتی‌ها تعطیل شده است. درخواست می‌کنم این سایت را مجدداً بازگشایی نمایید تا بنده و امثال بنده بتوانیم به کارهایمان رسیدگی کنیم.
مرور روزنامه‌ها در تلویزیون توسط موبایل و تبلت/ خانم اصلانی از ورامین: در برنامه صبحگاهی صبحی دیگر در شبکه 7 تلویزیون، مجری برنامه به‌جای اینکه روزنامه‌ها را بیاورد و از روی آن بخواند اما از روی گوشی و تبلت تیتر روزنامه‌ها را مرور می‌کنند. اینکار باعث می‌شود فرهنگ روزنامه خوانی از بین برود. بنده با شماره 162 هم تماس گرفتم اما تا حالا نتیجه‌ای نداشته. لطفاً پیگیری نمایید.