۳۰ استان در وضعیت قرمز و هشدار کرونایی


به گزارش ایسنا، سیما سادات لاری دیروز در بیان آخرین آمارهای کرونا در کشور طی مدت اخیر، اظهارداشت: از 10 تا ۱۱ مهر ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۴۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۶۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید.
لاری افزود: متاسفانه در طول این مدت، ۱۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۶ هزار و ۵۶۷ نفر رسید.
وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۸۵ هزار و ۲۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و چهار هزار و137 نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، همچنین تا کنون چهار میلیون و ۶۷ هزار و ۸۶۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار


دارند.
 گفتنی است، در فاصله روزهای چهارشنبه تا پنجشنبه گذشته نیز 211 نفر از بیماران کرونایی جان خود را از دست داده بودند.
سایر اخبار این روزنامه
طرح کمک معیشتی مجلس موافقان و مخالفان چه می‌گویند چهار دسته‌ای که یک عذرخواهی به ملت بدهکارند (یادداشت روز) اخبار ویژه آلودگی ترامپ به کرونا بورس آمریکا فروریخت ۳۰ استان در وضعیت قرمز و هشدار کرونایی تشییع پیکرهای مطهر 3 شهید پاسدار در زاهدان قدرت عملیاتی که حزب‌الله دارد بسیاری از کشورهای عضو ناتو ندارند جوانان یزدی: مهمان‌نواز هستیم جاسوس‌نواز نه آغاز بهره‌برداری از ۴ پروژه مهم معاونت علمی‌ و فناوری و وزارت جهادکشاورزی در برخورد با روابط ناسالم اداری در دستگاه قضا به نصیحت و توصیه اکتفا نمی‌کنیم سازوکار مکانیسم ماشه علیه ایران فعال نشده است درباره پرونده هسته‌ای ایران از سوی کشورهای بزرگ هر دقیقه تحت فشار هستم گام آخر نماینده ایران برای رسیدن به فینال آسیا سرخپوشان به جمع بزرگان فوتبال جهان ملحق می‌شوند؟ بایدن وعده فشار هوشمندانه داد مدعیان اصلاحات ذوق‌زده شدند! طرح کمک معیشتی مجلس موافقان و مخالفان چه می‌گویند طرح کمک معیشتی مجلس موافقان و مخالفان چه می‌گویند