در کشورهای خارجی هم با لباس مهمانی به دانشگاه نمی‌‎روند!

  وزیر علوم با تاکید براینکه کلاس و دانشگاه حرمت دارد، گفت: حتی در کشورهای خارجی هم با لباس لب دریا و لباس مهمانی وارد دانشگاه نمی‌شوند!
به گزارش ایسنا، محمدعلی زلفی‌گل در آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که دیروز در دانشگاه الزهرا برگزار شد، با تاکید براینکه شئونات ورود به دانشگاه‌ها باید رعایت شود، اظهار داشت: ما عنوان کردیم که دانشگاه و کلاس حرمت دارد و هرکس که وارد این محیط می‌شود باید این شئونات را رعایت کند.
اما متاسفانه رسانه‌های بیگانه آن را به ضدفرهنگ تعبیر کردند؛ در صورتی که در کشورهای دیگر نیز با لباس لب دریا یا مهمانی وارد دانشگاه‌ها نمی‌شوند. در این نوع موارد باید روابط عمومی‌ها فرهنگ‌‌سازی‌های لازم را انجام بدهند تا جریان‌‌سازی شکل بگیرد.
سایر اخبار این روزنامه
اطلاعات گسترده، بیان جذاب و لحن شیرین این عالم منبعی پر فیض برای جوانان بود تضعيف نظام و رهبري بزرگ‌ترين گناه است حمایت قاطع قوه‌قضائیه از طرح دولت برای ارتقاء عدالت اجتماعی ضرورت اشراف اطلاعات اقتصادی(یادداشت روز) اخبار ویژه تظاهرات ضد آمریکا و ناتو در ترکیه/مردم: اینجرلیک تعطیل و آمریکایی‌ها اخراج شوند در کشورهای خارجی هم با لباس مهمانی به دانشگاه نمی‌‎روند! دهه نودی‌های مشهد در اجتماع پرشور و تماشایی  سرود «سلام فرمانده» را همخوانی کردند پیروزی حزب‌الله بر پول سعودی و رژیم صهیونیستی با وجود همه کارشکنی‌ها سلام بر حمزه شهادت مأمور پلیس بندرعباس در درگیری با قاچاقچیان سوخت قیمت عمده‌فروشی مرغ به زیر ۴۰ هزار تومان رسید بازداشت یکی از سرکردگان اصلی قاچاق سوخت در جنوب کشور ضرورت اقدام جدی برای حمایت جامع از زوج‌های نابارور حمایت قاطع قوه‌قضائیه از طرح دولت برای ارتقاء عدالت اجتماعی حمایت قاطع قوه‌قضائیه از طرح دولت برای ارتقاء عدالت اجتماعی