در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری مطرح شد

درخواست تاسیس سازمان حقوق شهروندی و ارتقاء دستیار ویژه اقوام و مذاهب به معاونت نایب رئیس فراکسیون امید مجلس و رئیس ستاد اقوام، مذاهب و ادیان حسن روحانی در نامه‌ای به حسن روحانی خواستار تاسیس سازمان حقوق شهروندی، تبدیل دستیاری ویژه رئیس‌جمهوری در امور اقوام و مذاهب به معاونت، فعال‌سازی مشاور رئیس‌جمهوری در امور اهل سنت و به‌کارگیری سرمایه‌های انسانی در تشکیل کابینه فارغ از خطوط قومیتی، مذهبی و جنسیتی شد.
عبدالکریم حسین‌زاده در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی خواستار مواردی از جمله تاسیس سازمان حقوق شهروندی (با اولویت توجه به اقوام، ادیان، مذاهب، کودکان و زنان)، تبدیل دستیاری ویژه رئیس‌جمهوری در امور اقوام و مذاهب به معاونت اقوام و مذاهب، در صورت عدم شکل‌گیری سازمان حقوق شهروندی و واسپاری مسئولیت آن به یکی از شایستگان اقوام و مذاهب کشور، فعال‌سازی مجدد مشاور رئیس‌جمهوری در امور اهل سنت و به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی در تشکیل کابینه دوازدهم و سایر ارکان دولت فارغ از خطوط قومیتی، مذهبی، جنسیتی، جغرافیایی و به‌کارگیری اهل سنت در کابینه و ارکان دولت شد. نایب رئیس فراکسیون امید در حاشیه نشست عصر چهارشنبه هیات رئیسه فراکسیون امید با رئیس‌جمهوری این نامه را تقدیم حسن روحانی کرده است.
سایر اخبار این روزنامه
چرا سرمایه گذاران خارجی حوزه فست فود و رستوران علاقمند به حضور در ایران شده اند؟ سخنان رئیس‌جمهوری در مورد فراجناحی بودن کابینه بررسی شد نوبت آرای 42 میلیونی شبکه های قاچاقی که 5/99 درصد سود کولبرها را به جیب می زنند زیر بارِ درد محمدعلی وکیلی وقتی سنسورهای جامعه ازکارمی افتند «ابتکار» اقدام کویت مبنی بر کاهش تعداد دیپلمات‌های ایرانی را بررسی می کند لغزش بند بازها مراجع قضایی با توزیع مواد مخدر دولتی موافقت کردند بازگشت مواد مخدر به نظام قدیم ماندگاری سکانس ها و صحنه هادر قاب دوربین چگونه رقم می خورد؟ سازمان حفاظت محیط زیست دولت یازدهم چقدر موفق بوده است؟ مسیر سبز هشتمین کمیسیون برجام در وین برگزار شد پیام برجامی ایران از اروپا تا آمریکا گزینه‌های نهایی تصدی شهرداری تهران مشخص شدند 7 کاندیدا برای «بهشت» پایگاه اطلاع‌رسانی و کانال فراکسیون امید مجلس آغاز به کار کرد در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری مطرح شد مجلس یادبود بانوی ریاضی ایران در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد اشک‌هایی برای مریم میرزاخانی راه دشوار روزنامه‌هاى ترقی‌خواه