1000 شهید در جنایت بی‌شرمانه بمباران بیمارستان غزه با سلاح خاص آمریکایی

  [شهروند] صهیونیست‌ها در جنایت‌هایی که فقط از خودشان برمی‌آید، به تلمود استناد می‌کنند که در آن نوشته شده «غیر یهودی را هرچند که صالح و نیکوکار باشد، باید کشت»؛ این تفکر صهیونیستی در همه یهودیان اسرائیل نهادینه شده و بر همین اساس اقدام به جنایت در سرزمین غصب شده فلسطین و دیگر نقاط جهان می‌کنند و خوی ضدانسانی خود را برای جهانیان به نمایش می‌گذارند. دوازدهمین روز از عملیات طوفان الاقصی، با بهت‌وخشم جهانیان از جنایت شامگاه سه‌شنبه صهیونیست‌ها آغاز شد؛ جنایتی که ارتکابش فقط از رژیم کودک‌کُش صهیونیست برمی‌آید و تا همیشه در تاریخ با مهر و امضای صهیونیست‌های جنایتکار ماندگار باقی می‌ماند. سه‌شنبه شب همه دنیا یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی را با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه‌برده به آنجا نظاره کردند؛ حمله موشکی به بیمارستان المعمدانی غزه که بیش از 500 نفر را به مسلخ مرگ برد، حتی صدای حامیان جنایتکاران صهیونیست از این توحش سران تل‌آویو را درآورد و سران برخی از کشورهای غربی در واکنش به این اقدام، اشک تمساح ریختند، اما اذهان عمومی فراموش نخواهد کرد که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان چطور در این جنگ تلافی‌جویانه ارتش صهیونیست علیه مقاومت اسلامی فلسطین، با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.
با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، رسما آتش جنایت رژیم اشغالگر بر سر مدارس و بیمارستان‌های غزه خیمه زد و بنابر آمارهای اعلام شده ۷۰ درصد شهدای غزه از میان زنان و کودکان هستند. طی 10روز گذشته، فلسطینیان غزه از شدت بمباران‌ها و بی‌خانمان شدن به مدارس سازمان ملل در نوار غزه پناه آورده‌اند، اما صهیونیست‌ها این مدارس را هم هدف بمباران قرار دادند. وزارت بهداشت غزه می‌گوید که اشغالگران درحالی مرتکب قتل‌عام در بیمارستان مرکزی غزه شدند که پیش از آن اطمینان داده بودند بیمارستان را بمباران نمی‌کنند. پرواضح است که جلوه‌ای از جنایاتی توسط رژیم اشغالگر در این بیمارستان انجام شده است و تعداد شهدای فلسطینی پس از قتل‌عام اخیر از ۳هزار تن فراتر رفت و تعداد زخمی‌ها نیز به ۱۱ هزار تن و مفقودی‌هایی که زیر آوار ماندند، به ۱۲۵۰تن رسید و این در حالی است که ۷۰ درصد قربانی‌ها را، زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

بمب آمریکایی که صهیونیست‌ها گفتند شلیک اشتباه راکت جهاد اسلامی بود!
این جنایت‌ها در حالی رخ می‌دهد که جنگ‌ها هم قوانین خودش را دارد و سازمان‌های حقوق بشری در چهارچوب قوانین بین‌المللی می‌توانند و باید بر زیاده‌خواهی کشورهای خودخواه و غاصب کنترل داشته باشند. در طول تاریخ کشورهای در حال جنگ به حداقل‌های قوانین بین‌المللی ازجمله مصون بودن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از حمله، پایبند بوده‌اند، اما رژیم اشغالگر با خوی حیوانی، خود را پایبند به هیچ قانونی نمی‌داند. در پی جنایت بمباران بیمارستان مرکزی غزه که پناهگاه آوارگان و درمانگاه مجروحان جنگی بود، رژیم اشغالگر آن را به گورستان جمعی آنها تبدیل کرد. تنها دقایقی بعد از این جنایت، در پی واکنش جامعه جهانی سران صهیونیست تلاش کردند مسئولیت این حمله وحشیانه را از خود سلب کنند؛ تا جایی که مدعی شدند انفجار بیمارستان، ناشی از شلیک اشتباه راکت جهاد اسلامی بوده و از خاک غزه صورت گرفته است. با این حال روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا اعلام کرد بمبی که با آن بیمارستان المعمدانی در غزه مورد حمله قرار گرفت، بمب آمریکایی MK-84بوده است. مارک 84(Mark 84) بمب سقوط آزاد چندمنظوره ساخت آمریکاست که حدود یک تُن وزن داشته و قدرت تخریب بسیار بالایی دارد.

بایدن: همه بدانند ما در کنار اسرائیل هستیم
همانطور که انتظار می‌رفت، «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا، بار دیگر از جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه حمایت و دروغ‌پردازی «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم، درباره بمباران بیمارستان المعمدانی را تکرار کرد. جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، در واکنش ریاکارانه به جنایت هولناک صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی با استفاده از واژه انفجار به جای بمباران، به نوعی دست داشتن صهیونیست‌ها در این جنایت را انکار کرد و گفت: «از انفجاری که در بیمارستان المعمدانی غزه رخ داده و منجر به تلفات سنگین شده، عمیقا احساس خشم و اندوه می‌کنم.» بایدن در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «به اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) آمده‌ام تا همه بدانند که ما در کنار اسرائیل هستیم.» وی افزود: «ما می‌خواهیم مطمئن شویم که اسرائیل هر آنچه (برای جنایت) نیاز دارد، داراست.» بایدن خطاب به نتانیاهو ادامه داد: «به‌نظر می‌رسد، طرف دیگر، مسئول انفجار در بیمارستان المعمدانی است نه شما.» رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: «جهان منتظر است، ببیند چه خواهیم کرد و من به مذاکرات عمیق با شما امید دارم.»

نتانیاهو: همکاری آمریکا با اسرائیل بی‌سابقه است



نتانیاهو هم به بایدن گفت: «می‌دانم که شما به همراه ما برای بازگرداندن ربوده‌شدگان (اسیران صهیونیست) نزد حماس مصمم هستید. سفر شما نخستین سفر یک رئیس‌جمهوری آمریکا (به سرزمین‌های اشغالی) در زمان جنگ است.» وی افزود: «ما حمایت شما را به وضوح شاهدیم و همکاری بین ما بی‌سابقه است.» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «جهان باید برای شکست حماس متحد شود.»

حماس: اشغالگران مسئول مستقیم بمباران المعمدانی هستند
به گزارش شبکه خبری المیادین، جنبش حماس اعلام کرد: «رژیم اشغالگر صهیونیستی با ارائه داستان‌های دروغین بیهوده، تلاش می‌کند از زیر بار حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه شانه خالی کند. این رژیم فاشیست، بیمارستان المعمدانی را به همراه ۲۲ آمبولانس و مرکز پزشکی دیگر به بمباران تهدید کرد. ۲۵ پزشک به همراه خانواده‌هایشان به شهادت رسیده‌اند.» این جنبش اعلام کرد: «رژیم اشغالگر فاشیست از ساعات اولیه حمله به بیمارستان المعمدانی بیش از چند داستان درباره آن سرهم کرد، درحالی‌که خود این رژیم، مسئول مستقیم این جنایت است. اشغالگران مسئول مستقیم جنایتی هستند که با سلاح آمریکایی صورت گرفته که به جز رژیم اشغالگر، هیچ‌کسی آن را در اختیار ندارد. سازمان ملل و تمام کشورها باید کشتارجمعی را که با دستورات مستقیم رهبران رژیم اشغالگر صورت می‌گیرد، متوقف کنند.»

 فرافکنی هرتزوگ و نتانیاهو برای فرار از محاکمه به‌عنوان «جنایتکار جنگی»

اغلب جنگ‌هایی که همراه با پاکسازی قومی، نسل‌کُشی و جنایت جنگی همراه بوده‌اند، در نهایت با محاکمه جنایتکاران جنگی تمام شدند. افکار عمومی جهانی در انتظار برگزاری دادگاه سران رژیم صهیونیستی توسط دادگاه بین‌المللی کیفری لاهه است تا جلوی تکرار جنایات مشابه در آینده تاریخ گرفته شود. در شرایطی که مردم جهان خواهان محاکمه سران رژیم صهیونیستی به‌خاطر ارتکاب جنایت جنگی در غزه هستند، رئیس و نخست‌وزیر این رژیم تلاش دارند تا با فرافکنی از محاکمه بگریزند. به گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، «اسحاق هرتزوگ»، رئیس رژیم صهیونیستی، در توییتی به بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه توسط ارتش این رژیم واکنش نشان داد و با فرافکنی سعی کرد آن را گردن مقاومت بیندازد. وی از رسانه‌ها نیز به‌خاطر افشاگری درباره جنایات ارتش رژیم صهیونیستی به‌ویژه جنایت بیمارستان غزه انتقاد کرد و گفت: «شرم بر شما که در دنیا دروغ‌پراکنی می‌کنید.» این مقام صهیونیست در اظهاراتی وقیحانه مدعی شد که نیروهای مقاومت فلسطین، بیمارستان غزه را هدف قرار داده‌اند. «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، نیز دروغ رئیس این رژیم را تکرار کرد و مدعی شد آنهایی که فرزندان ما را می‌کشند به بچه‌های خودشان هم رحم نمی‌کنند! به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیرانسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند. اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه شب بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند. این در حالی است که دولت‌های غربی از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن نیروهای مقاومت، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده‌ و چشمان خود را به روی هزاران کشته و زخمی در نوار غزه بسته‌اند.