میدان‌دار جنگ روایت‌ها باشید

جوان آنلاین: سخنگو و مسئول دفتر رسانه‌ای گردان‌های مقاومت فلسطین در دیدار با کاروان رسانه‌ای اعزامی جمهوری اسلامی ایران به لبنان ضمن درخواست انتشار تصاویر ظالمانه اشغالگران به منظور آگاه کردن جهانیان نسبت به مسئله فلسطین گفت: امروز جنگ، جنگ روایت‌هاست و مسئولیت شما خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه این است که میدان‌دار جنگ روایت‌ها باشید.
به گزارش «جوان»، «روایت فتح» نام کاروان رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران بود که چند روز پیش برای برگزاری جلسات هم‌اندیشی و دیدار با مسئولان گروه‌های مقاومت فلسطینی به لبنان اعزام شدند. از جمله برنامه‌های مهم سفر سه روزه گروه رسانه‌ای «روایت فتح» که پس از شرکت در ۱۱ برنامه اعم از بازدید و جلسات هم‌اندیشی، پنج‌شنبه شب گذشته به کشور بازگشتند دیدار با مسئولان فرهنگی و سیاسی لبنان و گروه‌های مردمی جبهه مقاومت و هم‌افزایی در برابر اقدامات رسانه‌ای - تبلیغاتی رژیم صهیونیستی بود. دیدار با معاون اجرایی حزب‌الله لبنان، گردهمایی گرو‌ه‌های فلسطینی مقیم در لبنان، حضور در گلزار شهدای مقاومت و ملاقات با مدیران رسانه‌ای حزب‌الله، برنامه‌های روز نخست کاروان روایت فتح بود.
در بخش دیگری از این سفر «محمد البریم ابومجاهد»، سخنگو و مسئول دفتر رسانه‌ای گردان‌های مقاومت فلسطین در دیدار با هیئت رسانه‌ای اعزامی به لبنان از فعالان رسانه‌ای درخواست کرد که تصاویر ظالمانه اشغالگران را نشان دهند و جهان را نسبت به مسئله فلسطین آگاه کنند.
این فرمانده مقاومت تأکید کرد امروز جنگ، جنگ روایت‌هاست و مسئولیت شما خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه این است که میدان‌دار جنگ روایت‌ها باشید و صدا و تصویر مظلومیت مردم فلسطین را به جهانیان عرضه کنید.
گروه رسانه‌ای جمهوری اسلامی، آخرین روز سفر خود را با دیدار وزیر فرهنگ لبنان آغاز کرد. سپس به شبکه المیادین رفت و ضمن بازدید از استودیو و تحریریه این تلویزیون با غسان بن جدو، رئیس هیئت مدیره و از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای سرشناس جهان عرب دیدار و گفتگو کرد. گفتگو با اسامه حمدان از مسئولان ارشد جنبش حماس و حضور در سفارتخانه جمهوری اسلامی و گفتگو با سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، آخرین برنامه گروه ایرانی در این سفر سه روزه بود. رسانه‌های ایسنا، جوان، ایران، وطن امروز، مشرق، تهران تایمز، شرق، تسنیم، صبح تبریز، برنا، فرهیختگان و نورنیوز در این سفر نماینده داشتند.