بیش از ۱۰۶میلیارد تومان کمک‌ هموطنان به غزه تا ۱۰ آذرماه

 تا پایان روز ۱۰ آذرماه میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه از طریق پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر به بیش از ۱۰۶میلیارد و ۱۹۷میلیون تومان رسید.
پویش «بشردوستی» با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز شده است و با قوت همچنان ادامه دارد.
از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز جمعه ۱۰ آذرماه، افزون‌بر ۱۰۶میلیارد و ۱۹۷میلیون تومان از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی واریز شده است.
رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر با اعلام این خبر گفت: «هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶  نزد بانک مرکزی یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

 

سایر اخبار این روزنامه
مافیای خودرو را زمین می‌زنیم مدارس ابتدایی و متوسطه اول امروز غیرحضوری است رفع تعرض از ۱۲۰۰ هکتار زمین دولتی در ۸ ماه امسال کشف فساد تازه اقتصادی؛ این بار «واردات چای» رونمایی از شناور زیرسطحی بدون سرنشین ROV و پهپاد عمودپرتاب چمروش ۴ همایش ملی «مسئولیت اجرای قانون اساسی» با حضور رئیسی برگزار می‌شود «قیاس نادرست» و «ارقام غلط» بیش از ۱۰۶میلیارد تومان کمک‌ هموطنان به غزه تا ۱۰ آذرماه «خودکشی‌های روز افزون » یا «آزادی وحشیانه» چه‌کسی به زنان ظلم کرد؟ کاشت یک‌میلیارد درخت در کشور کلید خورد ظرفیت بالای دریا برای توسعه اقتصاد کیسینجر و ایران! چندی رفاقت با پهلوی و یک عمر دشمنی با انقلاب منطق عقلایی اسلامی ظرفیت جهانی شدن را دارد سرافراز از جام جهانی بیرون آمدیم مدارس ابتدایی و متوسطه اول امروز غیرحضوری است گذرنامه ۱۰ ساله در ایستگاه مجلس رئیسی ، مهمان روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی جذب ۴۳۰۰ معلول با برگزاری آزمون استخدامی