رژیم صهیونیستی تغییر تاکتیک داده است!

حمیدرضا مقدم‌فر در گفت و گو با «شهروند» درباره تنش‌های اخیر در منطقه و تحرکات اسرائیل ازجمله ترورها نظر متفاوتی دارد. وی در پاسخ به این سؤال که آیا رژیم صهیونیستی به‌دنبال کشیدن پای ایران به جنگ است یا نه، می‌گوید: «اسرائیل به هیچ‌وجه به‌دنبال کشیدن پای ایران به میدان جنگ نیست، زیرا کاملا از این موضوع وحشت دارد و مطمئن است که جنگ مستقیم با ایران سبب تسریع در  نابودی‌اش می‌شود، اما اینکه بخواهد به نوعی حاشیه‌ای در میدان جنگ ایجاد کند و در افکار عمومی داخلی، بازتاب شکست و عدم‌تحقق اهدافش را کمتر و آبروی از دست‌رفته خود را با این ترورها ترمیم کند، محتمل است.» این تحلیلگر سیاسی ادامه می‌دهد: «بر این اساس رژیم صهیونیستی صرفا یک تغییر تاکتیک داده است تااینکه بخواهد پای ایران را به جنگ باز کند. چراکه تاکتیک قبلی، شکست خورده و به‌دنبال تاکتیک جدید است؛ مثل ترور و بمباران در ایران و لبنان تا از این طریق موفقیت‌هایی را برای خودش رقم بزند.»
وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا رژیم اشغالگر و آمریکا توان رویارویی مستقیم با ایران و تحمل تبعات آن را دارند، می‌گوید: «آمریکا و رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی نه زمینه و نه تحمل جنگ با ایران را دارند. بنابراین در حوزه قدرت سخت و قدرت نرم، نمی‌توانند ایران را شکست دهند. طی این سی‌وچندسال که از جنگ تحمیلی می‌گذرد هیچ‌وقت توانایی و قدرت روبه‌رو شدن با ایران را نداشته‌اند.» وی در پایان درباره راهبرد اصلی ایران با فرض طراحی آمریکا و رژیم اشغالگر برای جنگ مستقیم نیز عنوان می‌کند: «چنین فرضی محال است و طرح‌ها و برنامه‌هایی که در پیش دارند برای ایجاد رعب و وحشت است و عملیات طوفان الاقصی نشان داد آنها آسیب‌پذیر‌تر از آن هستند که با ایران وارد درگیری مستقیم شوند.»

سایر اخبار این روزنامه
کشف حقایق تاریخی جدید از اعضای منافقین کشف حقایق تاریخی جدید از اعضای منافقین ماجرای نامه‌‌ای که شهید سلیمانی خطاب به سعودی‌ها در دست داشت، چه بود؟ دولت سابق به تذکر بنزینی وزارت اطلاعات توجه نکرد دولت سابق به تذکر بنزینی وزارت اطلاعات توجه نکرد الحاق ناو ابومهدی و 100 شناور موشک‌انداز به نیروی دریایی سپاه‌ پیشرفت کشور با ترور متوقف نمی‌شود راه‌های آموختن نماز را هموار کنید گیسوی لیلی ما بود پریشان شد تجلیل از نقش «هلال» در اربعین مثل موش فرار می‌کنیم! تعداد شهدای انفجار تروریستی کرمان ۹۱ نفر شد چرا قیمت ارز در پایان سال میلادی رشد نکرد؟ بایدن تا کی می‌خواهد سربازان آمریکایی را سِپر کند؟ چگونه 7 میلیون نفر را پای گیشه بکشانیم؟! اذعان آمریکا به سرقت روزانه ۶هزار بشکه نفت ایران کره و ژاپن از ایران هراس دارند! رژیم صهیونیستی تغییر تاکتیک داده است! هم‌افزایی گروه‌های مقاومت بدون دخالت آشکار ایران دسته اسرائیلی علیه شیعیان!