دستگیری عناصر تروریستی در ایام انتخابات

معاون امنیتی-انتظامی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات با اشاره برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگویی به تشریح مطالبی درباره مسائل امنیتی انتخابات و اقدامات و راهبردهای دشمنان و معاندین در ایام انتخابات پرداخت. سید مجید میراحمدی درباره این سوال که دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری چه راهبردی داشتند، گفت: جریان معاند و ضدانقلاب و در کل، دشمنان نظام و انقلاب و مردم در این انتخابات چند راهبرد را تعیین کرده بودند. وی اضافه کرد: راهبرد اول آنها تحریم انتخابات و راهبرد دوم هم نفوذ در ستادهای انتخاباتی کاندیداها بود. میراحمدی یادآور شد: راهبرد سوم دشمن و جریانات ضدانقلاب تلاش برای ایجاد دوقطبی‌سازی‌های کاذب بود.
رئیس کمیته امنیت انتخابات گفت: راهبرد چهارم هم این بود که بتوانند به واسطه نفوذی که در ستادها انجام می‌دهند و تشدید دوقطبی‌سازی‌ها، کشور را ملتهب و جامعه را دچار شکاف و تقابل کنند. وی اضافه کرد: راهبرد نهایی و پنجم دشمنان و معاندین هم طرح مسئله تقلب و تکرار حادثه تلخ سال ۸۸ بود‌. رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: در کنار این مسئله یک جریان دیگری که جزو تهدیدات انتخابات و تهدیدات مستمر ما هست، بحث فعالیت جریان‌ها و گروه‌های تروریستی بود. وی اضافه کرد: اینها برنامه‌ریزی کرده بودند که در زمان برگزاری انتخابات با انجام عملیات‌های تروریستی بتوانند فضای ناامنی در کشور حاکم کنند و مردم را نگران و مرعوب کنند تا از حضور آنها پای صندوق‌های رأی جلوگیری کنند. میراحمدی ادامه داد: آنها تلاش داشتند به این شکل بتوانند انتخابات را با اجرای راهبردهای سخت و نرم تبدیل به چالش امنیتی فراگیر کنند.
معاون امنیتی وزیر کشور تصریح کرد: در مورد گروه‌های تروریستی، با اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی که دستگاهی اطلاعاتی داشتند قبل‌ از شروع انتخابات تعدادی از عوامل تروریستی که به داخل کشور اعزام شده بودند و آموزش‌های لازم را دیده بودند و مهیای عملیات تروریستی در ایام انتخابات بودند توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند و ‌بحمدالله جریان‌های تروریستی با شکست کامل مواجه شدند.