جبهه هشتم تحریمی علیه اسرائیل 

جنایت‌آفرینی صهیونیست‌ها بالا گرفته و پیامد‌های رسوایی شعار‌های بشردوستانه و قوانین بین‌المللی بر کشور‌های غربی و اروپایی، هزینه سنگینی بر این دول و حکومت‌های حامی صهیونیست‌ها تحمیل کرده است. نشست وزرای خارجه اروپا در بروکسل پس از صدور گزارش احکام مشورتی به مجمع عمومی سازمان ملل که تا حدودی به بخش کوچکی از رفتار نژادپرستانه، قتل، ویرانی، دستگیری و نسل‌کشی در غزه و به ویژه در کرانه باختری پرداخته، این نشست را مجبور به بررسی و اتخاذ موضع کرده است. جوزف بورل در پایان نشست اعلام می‌کند که اسرائیل هر طور که می‌خواهد تاریخ را تفسیر کند، ولی باید قوانین بین‌المللی را اجرا کند و وزیر خارجه بلژیک تأکید می‌کند حکم دادگاه لاهه در مورد شهرک‌سازی و جنایات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه اهالی فلسطینی کرانه باختری، به روشنی اقدامات رژیم صهیونیستی را غیرقانونی و محکوم می‌داند و خواستار احترام به حکم دادگاه لاهه و اجرای آن است. در نشست بروکسل آنچه در غزه به وقوع می‌پیوندد را غیر قابل قبول می‌دانند و تأکید می‌کنند که اروپا ملزم به اجرای احکام دادگاه لاهه است و حوادث غزه، کار رژیم صهیونیستی است. با این حال این وزرای خارجه به دلیل اینکه دیدگاه واحدی برای برخورد با رژیم صهیونیستی ندارند، به دنبال چاره جویی در خلال رایزنی‌های بیشتر با کشور‌های منطقه غرب آسیا هستند. کشور‌های اروپایی که با شعار‌های بشردوستانه و حقوق بشری، از گذشته تا به حال اراضی اشغالی ۱۹۶۷ فلسطین را متعلق به فلسطینی‌ها می‌دانند و هر از گاهی به سیاست‌های اشغالگرانه صهیونیستی اعتراض کرده‌اند، امروز با حجم گسترده‌ای از جنایات روبه‌رو هستند که باید پاسخگوی شراکت خود در حمایت مطلق از صهیونیست‌ها در ارتکاب به انواع جنایات جنگی و ضد بشری و نسل‌کشی و نژادپرستی صهیونیست‌ها باشند. 
دولت بایدن نیز در ماه‌های گذشته به جز آنچه در کرانه باختری با دستگیری فلسطینی‌ها و قتل و ویرانی شهر‌ها و اردوگاه‌های فلسطینی می‌گذرد، به موازات برخی انتقادات شکلی به رفتار صهیونیست‌ها، جان به لب شده‌است و حتی ادامه و استمرار جنگ جنایتکارانه را نه‌تن‌ها یک رسوایی در افکار عمومی جهانی بلکه مخالف منافع ملی خود ارزیابی می‌کند. 
بر همین اساس، اتحادیه اروپا به دنبال این است که اگر کاخ سفید آماده اقدام باشد، دست به تحریم و صدور احکام قضایی علیه اسموتریج و بن‌گویر، دو وزیر افراطی کابینه نتانیاهو بزند و این هشدار را روزنامه هاآرتص به نقل از مسئولان اسرائیلی مطرح کرده است که «دولت‌های دوست اسرائیل آماده افزایش اقدامات خود و تحریم و صدور احکام قضایی علیه برخی شخصیت‌ها و شرکت‌ها و طرح‌های شهرک نشینی در کرانه باختری هستند».
بر اساس اعلام ژاپنی‌ها، اولین تحریم از سوی دولت ژاپن علیه مقامات مرتبط با جنایات در کرانه باختری صادر شده و انتظار می‌رود امریکا و اتحادیه اروپا نیز وارد این عرصه شوند. اگر نتانیاهو در آستانه سفر به واشینگتن اعلام کرد در هفت جبهه مشغول جنگ است تا حمایت امریکا و غرب را برای استمرار جنایت جلب کند، اکنون جبهه هشتم تحریمی از سوی کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی گشوده شده و عرصه را بر نتانیاهو و دیگر مقامات این رژیم در ارتکاب انواع جنایات تنگ خواهد کرد.
سایر اخبار این روزنامه
شکایت از سهم‌خواهان عاقبت جعل هویت سیاسی  اعتراض عارف به سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان از پزشکیان  پزشکیان و فیلسوفی از «بعید» و پخمگانی از «قریب» سود فروش سبوس موجب مقاومت کارخانه‌ها  در تولید آرد کامل شده‌است تیمداری در بخش بانوان فرصت یا تهدید! تیمداری در بخش بانوان فرصت یا تهدید! افتتاحیه روی سن رودخانه خون در غزه! افتتاحیه روی سن رودخانه خون در غزه! هدایت با راهیان هدایت با راهیان «تأسیسات انرژی» اسرائیل در بانک اهداف انصارالله  «تأسیسات انرژی» اسرائیل در بانک اهداف انصارالله  جبهه هشتم تحریمی علیه اسرائیل  جبهه هشتم تحریمی علیه اسرائیل  هریس به عنوان نامزد دموکرات‌ها تثبیت شد هریس به عنوان نامزد دموکرات‌ها تثبیت شد عقده‌گشایی براندازان نسبت به سعید راد عقده‌گشایی براندازان نسبت به سعید راد بازداشت باند‌های اعجوبه‌ها و لاشخور‌های پایتخت قدردانی جوانان بلژیکی  از رهبر معظم انقلاب شکوفایی مقاومت در بستر پایداری مردم غزه