المپیک بازنده اصلی پاریس ۲۰۲۴

با گذشت پنج روز از آغاز المپیک ۲۰۲۴ پاریس هنوز هم اعتراض‌ها بابت مراسم مشمئز‌کننده افتتاحیه این المپیک در سراسر جهان دیده و شنیده می‌شود. فرانسوی‌ها که خود را سردمدار آزادی فکر و بیان می‌دانند اینقدر در این آزادی پیش رفتند که حالا جهان بی‌خیال و منفعل مسیحیت را هم به اعتراض وادار کرده‌اند. 
فرانسوی‌ها به‌زعم خودشان می‌خواستند افتتاحیه‌ای متفاوت برگزار کنند و در اقدامی تأمل‌برانگیز برخلاف تمام ادوار المپیک مراسم را از ورزشگاه روی رودخانه بردند تا به راحتی بتوانند آزادی‌های افسارگسیخته خود را به نمایش بگذارند. آزادی‌هایی که به آن‌ها اجازه می‌دهد حتی به مقدسات دینی خودشان هم توهین کنند و در سایه آن ناهنجاری‌هایی، چون شیطان‌پرستی و همجنس‌گرایی را هم ترویج کنند. 
در این میان سکوت عجیب و غریب کمیته بین‌المللی المپیک بسیار قابل تأمل است. کمیته‌ای که ثابت کرده فقط به‌درد این می‌خورد که صرفاً یک دوره مسابقه برگزار کند و کاری به بقیه مسائل نداشته باشد. کمیته بین‌المللی المپیک کاری به این موضوع ندارد که رژیم صهیونیستی نزدیک به یک‌سال است که در غزه جنایت می‌کند، اما نگران امنیت کاروان این رژیم در پاریس است! برای کمیته بین‌المللی المپیک اصلاً اهمیتی ندارد که به ارزش‌های دینی حتی مسیحیت و حضرت عیسی مسیح به اسم آزادی بیان و اندیشه توهین شود. توماس باخ این روز‌ها فقط به این می‌اندیشد که بتواند برگزاری المپیک ۲۰۲۴ را در کارنامه عملکرد خود بگنجاند و بعد‌ها به آن ببالد. او اصلاً کاری ندارد که فرانسوی‌ها در سایه برگزاری المپیک فرهنک منحط خود را که چیزی جز عریانی و همجنس‌گرایی نیست به جهان نشان دادند. 
المپیک، اصلی‌ترین بازنده المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، جایی که انحطاط اخلاقی به اسم المپیک نمایش داده شد. جایی که برای جنایتکاران عالم مأمن امن فراهم شد تا نکند کسی معترض آن‌ها شود. المپیک باخت، چون شاکله کمیته بین‌المللی المپیک تنها شعار مبارزه با نژادپرستی و برابری انسان‌ها را سر می‌دهد. المپیک باخت، چون برای اولین بار عده‌ای بی‌اخلاق و بی‌فرهنگ افتتاحیه آن را برگزار کردند. المپیک باخت، چون بعد از سی و سه دوره افتتاحیه آن از ورزشگاه و زمین مقدس ورزش بیرون آمد و برای نمایش فحشای فرانسوی‌ها به رودخانه منتقل شد. 
آشی که فرانسوی‌های بی‌اخلاق برای المپیک بار گذاشتند، اینقدر شور شده که حتی صدای ترامپ را هم درآورده، بگذریم از اینکه حتی مسلمانان آزاد‌اندیش هم نتوانستند توهین به حضرت مسیح را تحمل کنند. فرانسه باعث شرم ورزش دنیا شد. المپیک به فرانسه باخت بد هم باخت، به طوری که حتی نمی‌تواند سر بلند کند. هرچند فرانسوی‌ها وقیح‌تر از این حرف‌ها هستند و توماس باخ و کمیته بین‌المللی المپیک هم منفعل‌تر از آنکه بخواهند برخوردی مناسب با این همه وقاحت و هنجارشکنی به اسم المپیک داشته باشند. المپیک باخت، این را باید در تاریخ این باز‌ی‌ها نوشت.