شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی 

 رژیم صهیونیستی روز دهم مرداد خط قرمز را شکسته و با زیر پا گذاشتن همه قواعد و قوانین بین‌المللی، اقدام به ترور اسماعیل هنیه که به عنوان میهمان در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران شرکت داشت، کرد. در پی این اقدام، تروریست‌های صهیونیست با ورود به جنگ روایتگری، موج عظیمی از روایات جعلی و دروغین با هدف جابه‌جایی برنده و بازنده را به راه انداخته و سعی کرده و می‌کنند بر خلاف حقایق آشکار و مستندات موجود، خود را نزد افکار عمومی برنده و صاحب ابتکار عمل و طرف مقابل را بازنده و در مقام عکس‌العمل معرفی کنند. در این باره چند نکته قابل توجه است:
۱- اشغالگران صهیونیست (مانند اشرار و دزدان راهزن که فاقد هویت ملی بوده و صرفاً به دلیل منفعت مشترک در غارتگری، گرد هم جمع شده‌اند) هیچ ویژگی و سنخیتی با ملت ندارند. ملت به هویت ملی و نخ تسبیح ارتباطی از یکسو و چسب و انسجام فرهنگی از سوی دیگر نیاز دارد، در حالی که تروریست‌های اشغالگر فاقد هرگونه ویژگی ملت بوده و تعدادی افراد بی‌هویت و بی‌سرزمین هستند که از چهار گوشه جهان حول محور تصرف بیت‌المقدس و متلاشی جبهه اسلامی قبل از ظهور و حضور حضرت صاحب‌الزمان گرد هم جمع شده‌اند. یکی از مشاغل اصلی اشغالگران صهیونیست که برای آن رشته و مدرک دانشگاهی تعریف کرده‌اند شغل ترور است. این جمع تروریست تا کنون ۲۷۰۰ ترور در سراسر جهان را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. 
۲- تا پیش از عملیات آفندی و محیرالعقول طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی بر اساس اصول دکترین چهاروجهی «بن گوریون» شامل «اصل افزایش قدرت بازدارندگی تا جایی که حتی فکر حمله به اسرائیل هم به ذهن دشمن خطور نکند»، «اصل حفظ برتری اطلاعاتی به دلیل فقدان عمق استراتژیک رژیم»، «اصل انتقال منطقه نبرد به قلمرو دشمن و امتیازگیری و گسترش جغرافیای رژیم» و «اصل دفاع از شهروندان اشغالگر خود در مقابل حملات هوایی»، سرمست از باده غرور اراده خود را بر دیگران تحمیل می‌کرد که جنگ شش روزه (خرداد ۱۳۴۶) علیه ۱۱ ارتش کشور عربی نمونه روشن از اجرای دکترین بن گوریون است. 
۳- عملیات طوفان الاقصی تاریخ صهیونیزم را به قبل و بعد از این عملیات تقسیم کرده و کمر تروریست‌های صهیونیست را درهم شکسته و آنان را در سرازیری فروپاشی و نابودی قرار داد. ۱۰ ماه از حملات وحشیانه و یورش‌های بی‌وقفه رژیم جنایتکار صهیونیستی مدعی چهارمین ارتش جهان (و با حمایت، همکاری مستقیم و هدایت امریکا به عنوان اولین ارتش جهان) به مظلومین مقتدر غزه می‌گذرد و نظام سلطه نه تنها به هیچ کدام از اهداف سه گانه خود دست پیدا نکرده بلکه روز به روز بر وخامت اوضاع تروریست‌های صهیونیست افزوده شده و آنان را به نقطه پایان نزدیک‌تر ساخته است. در چنین شرایطی اشغالگران صهیونیست برای تغییر وضعیت میدان به نفع خود و از سر استیصال و ناامیدی و در اوج ذلت پذیری به شغل اصلی خانوادگی رو آورده و مسیر ترور رهبران مقاومت را در پیش گرفته‌اند. 


۴- عملیات تروریستی علیه بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق با انجام عملیات فوق تصور و تحقیر کننده وعده صادق پاسخ داده شد. عملیات وعده صادق هر چهار رکن دکترین بن گوریون را به طور یک جا و برای اولین بار درهم شکست. تروریست‌ها تا لحظه اجرای عملیات وعده صادق به هیچ وجه باور نداشتند که جمهوری اسلامی ایران درصدد هدف قرار دادن عمق اراضی اشغالی طی بزرگ‌ترین عملیات پهپادی- موشکی تاریخ باشد. پهپاد‌های از رده خارج شده و موشک‌های ایران از سد مدرن‌ترین سامانه‌های ره‌گیری، راداری و پدافندی ارتش‌های به میدان آمده ۲۷ کشور و اشغال آسمان با ۲۰۰ هواپیمای مجهز به سیستم‌های ره‌گیری و هفت لایه پدافند ایجاد شده توسط امریکا و سیستم‌های پدافندی صهیونیست‌ها عبور کرده و با کم‌ترین مانع به عمق اراضی اشغالی رسیدند. «بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صریحاً اعتراف کرد که دو پایگاه هوایی اسرائیل به طور کامل تخریب و ویران شده است؛ موضوعی که کاملاً از سوی اشغالگران صهیونیست سانسور شد. 
۵- رژیم صهیونیستی در عکس‌العمل ذلیلانه و عاجزانه نسبت به پیروزی‌های پی درپی محور مقاومت (به ویژه عملیات پهپاد یافای رزمندگان یمن که به اقرار سران رژیم، آنان را به بچه کتک خور منطقه تبدیل ساخته) و به منظور رهایی از باتلاقی که در آن گیر افتاده و کم کردن فشار افکار عمومی بین‌المللی، با انتخاب استراتژی گاو خشمگین (که با پتک توی سرش زده‌اند و دیوانه وار به در و دیوار می‌زند) و با هماهنگی مستقیم امریکا و با این برآورد و توجیه که اسرائیل دشمن خود را که در لیست ترور بوده کشته و هیچ خونی از دماغ ایرانی‌ها بر زمین نریخته و با اطمینان پیامد‌های حقوقی سنگین هرگونه اقدام ایران، به منظور جابه‌جایی برنده و بازنده به این جنایت دست زده است. 
۶- جمهوری اسلامی ایران با طرح موضوع حقوقی و معتبر «خون‌خواهی میهمان» در اوج اقتدار و عزتمندی، مصمم به تنبیه سخت و پشیمان کننده تروریست‌ها است. بسیاری از رسانه‌های غربی از جمله وال استریت ژورنال و برخی از افراد مطرح در غرب از جمله جان بولتون از قدرت بازدارندگی و توان پیمان‌سازی و عزم جدی جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی در قالبی متفاوت از وعده صادق و سراسیمگی و وحشت در اردوگاه صهیونیست‌ها و هم پیمانان غربی آن‌ها می‌گویند. حجم و شکل خون‌خواهی ایران هر میزان و شکلی که باشد یک اصل ثابت شده را به جهان مخابره می‌کند و آن اینکه چهار اصل دکترین بن گوریون نابود شده و رژیم صهیونیستی امکان بازگشت به گذشته خود را نداشته و زودتر از آنچه تصور می‌شود نابود خواهد شد و تحقق فرمایش حکیم و پیر فرزانه و امام راحل را نوید می‌دهد که «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود».