رتبه برتر روزنامه خراسان در دهمین جشنواره ملی نانو و رسانه

روزنامه خراسان در دهمین جشنواره ملی نانو و رسانه با گزارش «نانوی ایرانی در فاز جهش تجاری» رتبه دوم در بخش مطبوعات را کسب کرد.
به گزارش خراسان، دهمین جشنواره ملی نانو و رسانه که به همت ستاد توسعه فناوری های نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، روز گذشته با معرفی برترین ها در تهران به کار خود پایان داد و سید صادق غفوریان خبرنگار این روزنامه با گزارش «نانوی ایرانی در فاز جهش تجاری» تندیس، لوح تقدیر و جایزه این بخش را دریافت کرد.
در دهمین جشنواره نانو رسانه از ۳۲ خبرنگار برتر عرصه تولید، انتشار و رصد و ارزیابی محتوای نانویی در عرصه رادیو، تلویزیون، خبرگزاری ها، روزنامه ها، عکس و شبکه‌های اجتماعی تقدیر شد.
روزنامه خراسان پیش از این در دو دوره این جشنواره به عنوان «رسانه برتر» حوزه نانو معرفی و تقدیر شده است. شایسته است از خبرنگار فقید خراسان و فعال در حوزه علم وفناوری، مرحومه زهرا حاجیان که در سال های کرونا به رحمت خداوند پیوست، یاد کنیم که کسب افتخارات در جشنواره های رسانه ای علم و فناوری حاصل تلاش های این خبرنگار ارزشمند بود.


این خبر حاکی است، در این جشنواره علاوه بر تقدیر از ۶ رسانه برتر حوزه نانو، در بخش «آثار» ۱۵ فعال رسانه‌ای و در بخش «افراد با عملکرد برتر» ۱۱ برگزیده معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین از خانم افروز اسلامی به عنوان خبرنگار پیش کسوت حوزه فناوری نانو تقدیر شد.
ستاد توسعه فناوری نانو به منظور بهره مندی حداکثری از ظرفیت رسانه‌ای کشور و همکاری و تعامل بیشتر با خبرنگاران حوزه نانو ۱۰ سال است که با برگزاری جشنواره نانو رسانه از برترین خبرنگاران و فعالان این حوزه تقدیر می‌کند.