سردار وحیدی: همه‌ فرماندهان ترورشده حزب‌الله جایگزین شدند

سردار احمد وحیدی، فرمانده اسبق نیروی قدس، تاکید کرد: هیچ جایگاه فرماندهی در چارت فرماندهی حزب‌الله لبنان، خالی نیست و همه فرماندهان شهید با فرماندهان دیگری جایگزین شده‌اند.
وی با بیان اینکه شهادت شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان خسارت بزرگی است اما خللی در استحکام سازمانی حزب‌الله به وجود نخواهد آورد، گفت: حزب‌الله همچنان پیروزمندانه در صحنه حضور دارد.
وحیدی اظهار داشت: حزب‌الله در عمر 40 ساله‌اش آدم‌های قوی ساخته و تربیت کرده است و اینها بلافاصله جایگزین می‌شوند؛ می‌بینید که بعد از شهادت شهید بزرگوار، حملات حزب‌الله با قدرت به سرزمین‌های اشغالی ادامه داشته و دارد و اینها نشان می‌دهد که حزب‌الله زنده و با حیات قوی به حرکتش ادامه می‌دهد. فرمانده اسبق نیروی قدس در پاسخ به این سؤال که با توجه به شهادت فرماندهانی چون فواد شکر، ابراهیم عقیل یا علی کرکی، آیا حزب‌الله نیروی انسانی لازم  برای جایگزین کردن این فرماندهان دارد، بیان کرد: حسب اطلاع می‌گویم که همان زمان که فرماندهان شهید شدند، افراد جدید جایگزین شدند و امروز می‌توان گفت که هیچ جایگاه فرماندهی در چارت فرماندهی حزب‌الله لبنان، خالی نیست و همه فرماندهان جایگزین شده‌اند؛ لذا به عنوان مطلع تاکید می‌کنم که همه فرماندهان جایگزین شده‌اند و کار‌هایشان با قدرت ادامه دارد.