او مرد جنگ‌های روانی بود در تله روانی نیفتید!

در جریان جنگ ۳۳ روزه لبنان در سال ۲۰۰۶، رژیم صهیونیستی شهر بیروت و فرودگاه رفیق حریری را زیر آتش سنگین بمباران خود گرفت و در رسانه‌ها اعلام کرد که مکان استقرار سید حسن نصرالله مورد اصابت قرار گرفته و او زخمی و به احتمال بسیار زیاد شهید شده‌است. خبر به طرز وسیعی در تمام رسانه‌های دنیا دست به دست و ساعت‌ها و روز‌ها همچنان در سکوت و بی‌خبری از سید سپری می‌شد. پس از سه روز سکوت محض خبری، ناگهان سیدحسن در مقابل دوربین‌ها ظاهر شد و با یک سخنرانی طوفانی نه‌تن‌ها تمام عملیات روانی دشمن را خنثی کرد، بلکه با اشاره تاریخی به سوختن ناوچه اسرائیلی روی دریا یک ضربه روانی و تحقیر جنگی بی‌سابقه و جاودان علیه صهیونیسم رقم زد. 
پس از عملیات تاریخی و مهم ۷ اکتبر علیه زیرساخت‌ها و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی و واکنش زودهنگام صهیونیست‌ها در بمباران نوار غزه وقتی تمام مسئولان و فرماندهان طرفین با اظهار‌نظر‌های خود برای یکدیگر خط و نشان می‌کشیدند، سیدحسن نصرالله تا چندین و چند روز در سکوت کامل و دیوانه‌کننده‌ای برای صهیونیست‌ها باقی ماند. بسیاری از رسانه‌های عبری دست از تحلیل واقعیات میدانی نبرد کشیده و مشغول تحلیل سکوت مرموز سید نصرالله بودند. هاآرتص نوشت: «لحظه ظهور نصرالله در صفحه تلویزیون، روز مرگ اسرائیل است». المیادین نوشت: «وقتی نصرالله انگشت خود را بلند کند، اتفاق بزرگی خواهد افتاد». همین سکوت کشنده و طولانی سبب شد که اولین سخنرانی سید پس از عملیات ۷ اکتبر با آمار میلیاردی بینندگان جهانی مواجه شود و روح و روان صهیونیسم را زیر ضربه بگیرد. 
رون شلایفر، رئیس مرکز پژوهش‌های امنیت دانشگاه آریل، زمانی گفته‌بود: «به لطف نصرالله ما فهمیدیم که جنگ روانی مهم است و در جنگ تنها خمپاره و موشک و حملات هوایی سرنوشت‌ساز نیست». آوی بنیاهو، سخنگوی اسبق ارتش صهیونیسم هم سابقاً گفته‌بود: «نصرالله در جنگ روانی از ارتش اسرائیل پیشی گرفته‌است». همچنین زوی گیل از کارشناسان سابق جنگ روانی در ارتش صهیونیسم در اعترافی رسانه‌ای گفته بود: «نصرالله جنگ روانی علیه اسرائیل را با مهارت اجرا کرده و همه خصوصیات یک فرمانده برجسته را داراست. باید اذعان کرد که او در حوزه جنگ روانی یک هنرمند است، چراکه در سخنرانی‌های خود بینندگان ما را در اسرائیل قانع می‌کند.»
حالا پس از شهادت ناجوانمردانه سید مقاومت در ضاحیه جنوبی بیروت رسانه‌های صهیونیسم و استکبار فرصت را غنیمت شمرده و در فقدان او یک جنگ روانی وسیع و تمام عیار علیه مقاومت به راه انداخته‌اند. افسانه شکست‌ناپذیری و قدرت خارق‌العاده و ماورایی خود را بار دیگر بر سر زبان‌ها انداخته و شروع به تهدید دیگر مراکز و گروه‌های مقاومت کرده‌اند که هدف بعدی حملات شمایید. قلاده از عمله‌های رسانه‌ای خود در فضای مجازی باز کرده که به راه بیفتند و شایعه‌سازی گسترده کنند که ایران با استکبار جهانی معامله کرده و عامدانه پشت حزب‌الله را خالی کرده‌است یا حتی عامل نفوذی افشا‌کننده محل استقرار سید، یک ایرانی بوده‌است. تا این‌گونه بین نیرو‌های ایرانی و عرب اختلاف و تفرقه ایجاد کنند. رسانه‌های جهانی در خدمت صهیونیسم هم با خبرسازی‌های جعلی و خرج کردن از آبروی چندین ساله خود در این عملیات روانی نقش‌آفرینی می‌کنند و با انتشار خبر‌هایی نظیر «شهادت تمام گزینه‌های احتمالی جانشینی نصرالله» و حتی خبر مضحک «انتقال رهبر ایران به مکان امن» در حال خوش‌خدمتی به اربابان خود هستند. 
شایسته است که نیرو‌های مقاومت و افکار عمومی حامی مقاومت به تأسی از استاد و مراد خود در جنگ‌های بزرگ روانی حضرت سیدحسن نصرالله، این‌بار هم گوش به بلندگو‌های کثیف صهیونی نسپارند و مرعوب عملیات رسانه‌ای سراسر کذب رژیم نشوند و هوشمندانه و زیرکانه دروغ‌هایشان را نقش بر آب کنند تا ان‌شاءالله به زودی با گذر از این مرحله ضربات سنگین و نهایی بر پیکر نیم‌جان پهلوان‌پنبه منطقه وارد شود و ذهن‌ها و جسم‌های مردم از شر مطلق رژیم صهیونیستی به آرامش برسد؛ که به قول آن مراد فقید، قطعاً سننتصر!