متي نصرالله؟! جنگ رواني را نبازيم! (٢)

با شهادت سيدحسن نصرالله و ديگر رهبران مجاهد حزب‌الله لبنان رسانه‌هاي اسراييلي و نيز هم‌پيمانان و كارپردازان صهيونيست مانند جراد كوشنر، داماد ترامپ وانمود مي‌كنند كه ديگر حزب‌الله تمام شده است. اين مضمون توسط دولت‌ها و رسانه‌ها و افراد فعال در فضاي مجازي كشورهاي عربي منطقه كه وجهه عبري آنها قوي‌تر و پررنگ‌تر است، دامن زده مي‌شود. نتانياهو از اين كشور‌ها به عنوان «محور صلح و نيك‌انديشي» در نطقش در سازمان ملل ياد كرد. مي‌خواهند چند هدف را با يك تير بزنند. نخست بگويند كه حزب‌الله تمام شده است. دوم اين ايده را ترويج بدهند كه ايران حزب‌الله را فروخت. پس از ترور سردار شهيد قاسم سلماني، ترامپ گفت: «مردم ايران و دولت ايران موافق ترور سليماني بوده‌اند.» مردم ايران را كه جهان در تشييع قاسم سليماني در سراسر ايران حضور ده‌ها ميليوني‌شان را ديدند. دولت ايران هم با عمليات عين‌الاسد موضع خود را براي ترامپ تروريست اعلام كرد. اكنون نيز همين مضامين در شبكه‌هاي مختلف عربي و فارسي كه ريشه صهيونيستي دارند، ترويج مي‌شود. از امريكا و اسراييل و هم‌پيمانان منطقه‌اي آنان همين انتظار مي‌رود. اما با جرياني در داخل كشور روبه‌رو هستيم كه خواسته يا ناخواسته در همين ميدان بازي مي‌كند. روحيه نوميدي را ترويج مي‌كند. دولت پزشكيان را متهم مي‌كند. جلوی ساختمان شوراي عالي امنيت ملي تظاهرات برپا مي‌كند. خواستار استعفاي پزشكيان مي‌شود. ظاهرا هم وجهه انقلابي دلسوزانه به خود گرفته است. بديهي است بخش قابل توجهي از اين جماعت فريب خورده و ساده‌لوحند. اما آنهايي كه پشت تظاهرات ايستاده‌اند. شعار‌ها را طراحي مي‌كنند؛ بعيد به نظر مي‌رسد كه ساده‌لوح باشند. بعيد به نظر مي‌رسد كه ندانند مسووليت فرماندهي كل قوا و تصميم‌هايي از قبيل حمله به عين الاسد يا وعد صادق در حوزه اختيارات و مسووليت رهبري است و نه رياست‌جمهوري! 
گويي به روايت اينان اگر سعيد جليلي رييس‌جمهور شده بود، دستور حمله مي‌داد. مثل همان جماعتي كه به سفارت عربستان در تهران و كنسولگري عربستان در مشهد حمله كردند. اينان پياده نظام و برخي از آنان افسران جنگ رواني عليه نظام جمهوري اسلامي با نقاب سوپرانقلابي آتش به اختيار هستند.
 و اما سازمان رزمي حزب‌الله برقرار است. وقتي فرماندهي شهيد مي‌شود به سرعت جانشين او به جايش قرار مي‌گيرد و هر جانشيني نيز جانشيني دارد. بعد از شهادت سيدعباس موسوي در سال ۱۳۷۱ (۱۹۹۲) اسراييل اعلام كرد كه حزب‌الله تمام شد. ديديم نه تنها تمام نشد بلكه حزب‌الله با رهبري سيدحسن نصرالله و شوراي مركزي حزب‌الله سازمان رزمي و سياسي و اجتماعي‌اش چند برابر شد. اسراييل نزديك به يك سال است حريف حماس نشده است. چگونه ظرف يك هفته حريف حزب‌الله شد؟! به روايت سياوش كسرايي: 
هر شب ستاره‌اي به زمين مي‌كشند و باز
اين آسمان غمزده غرق ستاره‌هاست
خواهيم ديد كه حزب‌الله از اين پيچ تند و تلخ سربلند و نيرومند خواهد گذشت. برخلاف برخي كه ضربه اسراييل را «مهلك» وصف كرده‌اند و همان‌ها يحيي سنوار، رهبر حماس را جاسوس اسراييل معرفي كرده‌اند. نه ضربه مهلك بوده است و نه مجاهد سربلند و هوشمندي مثل يحيي سنوار رهبر حماس جاسوس اسراييل است. چرا همان كسي كه چنين مي‌گويد آگاهانه يا نا آگاهانه مزدور اسراييل نباشد؟