در صورت تداوم جنگ آوارگان صهیونیست بیشتر خواهند شد

[شهروند] شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سومین سخنرانی تصویری خود پس از شهادت سیدحسن نصرالله در بعد از ظهر روز سه‌شنبه، به تبیین شرایط و وضعیت نبرد میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی پرداخت. نعیم قاسم در این سخنرانی بر ادامه راه شهید نصرالله و تقابل با طرح‌های صهیونیست‌ها و آمریکا برای منطقه تأکید کرد. در ادامه اهم سخنان شیخ نعیم قاسم در این سخنرانی را مرور خواهیم کرد:

فرزندان نصرالله، ثابت قدم در مسیر حمایت از فلسطین
شیخ نعیم قاسم در بخش‌های ابتدایی سخنان خود با اشاره به ادامه حمایت از فلسطین توسط حزب‌الله عنوان کرد: «هرگز امکان جدا کردن جبهه لبنان از فلسطین یا جدا کردن کل منطقه از فلسطین وجود ندارد. شهید نصرالله هرگز ما را رها نکرده و روح بزرگ ایشان همراه ماست. رزمندگان مقاومت همچنان با پیروی از راه رهبر شهید ما، با تجاوزات دشمن مقابله می‌کنند و ملت شهید نصرالله همچنان بر عشق او ثابت قدم هستند و امید ما به پیروزی حد و مرزی ندارد.»
 
دشمنان از روح شهید نصرالله هم می‌ترسند



معاون دبیرکل حزب الله در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ترس دشمنان از سیدحسن نصرالله حتی پس از شهادت وی افزود: «حتی روح شهید سیدحسن نصرالله هم دشمنان را به وحشت می‌اندازد و دستور این رهبر شهید ما اجرا می‌شود و ما دشمنان را شکست می‌دهیم و از سرزمین مان بیرون و ریشه کن می‌کنیم.»

حزب‌الله در مقابل طرح اسرائیل برای خاورمیانه می‌ایستد
شیخ نعیم در بخش دیگری از سخنان خود با حمایت از عملیات طوفان‌الاقصی و مبارزات لبنان با صهیونیست‌ها عنوان کرد: «رژیم اشغالگر پیش از این جز با مقاومت از لبنان خارج نشده و اکنون هم همینطور است...بنابراین ما دامنه پروژه توسعه طلبانه رژیم اشغالگر صهیونیستی را محدود می‌کنیم و عرصه را بر این رژیم تنگ می‌سازیم.» وی تأکید کرد: «اگر شیطان بزرگ، آمریکا نبود، اسرائیل نمی‌توانست به جنایات و اشغالگری‌هایش ادامه دهد...ما همچنین به‌خاطر دفع خطر صهیونیست‌ها و جلوگیری از گسترش پروژه رژیم صهیونیستی، از فلسطین حمایت می‌کنیم. نتانیاهو به‌دنبال خاورمیانه جدید است و ما امروز در برابر خطر خاورمیانه جدید به روش آمریکایی- اسرائیلی قرار داریم.»

مباهات دوباره به حمایت ایران از مقاومت و تأکید بر ادامه مبارزه
معاون دبیرکل حزب‌الله با اشاره دوباره به صداقت جمهوری اسلامی در مسیر مبارزه با اسرائیل و حمایت از فلسطین، بر ادامه مبارزات حزب‌الله تأکید کرد و افزود: «ما بارها تأکید کردیم که برای توقف عملیات‌های حزب‌الله علیه دشمن صهیونیستی، باید جنگ غزه به‌طور کامل متوقف شود...مقاومت ما مقاومتی مشروع و دفاعی بوده و هدف آن رد اشغالگری و آزادسازی سرزمین است. ما اگر در برابر رژیم صهیونیستی نایستیم، این رژیم به اهدافش می‌رسد. پروژه اسرائیل نابودی مقاومت و حامیان آن است...»

معادله دردناک مقاومت لبنان در مقابل اسرائیل
شیخ نعیم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات‌های اخیر مقاومت بیان کرد: «آنچه که مقاومت در دو هفته اخیر انجام داده بسیار بهتر از چیزی بود که انتظار می‌رفت. ماموریت ما، تحت‌نظر داشتن دشمن و انجام عملیات علیه آن در هر مکانی است. ما یک هفته پیش تصمیم گرفتیم که معادله دردناکی علیه دشمن اجرا کنیم و اکنون موشک‌های ما به حیفا و تل‌آویو رسیده و ما 2 میلیون اسرائیلی را به پناهگاه فرستادیم و فرودگاه بن‌گوریون را تعطیل کردیم. ما می‌توانیم هر نقطه از فلسطین اشغالی را هدف قرار دهیم...»

ضربه بزرگ به دشمن براساس طرح شهید نصرالله
وی در ادامه سخنان خود درباره معادله جدید مقاومت در نبرد علیه دشمن عنوان کرد: «ما امروز دیگر در مرحله پشتیبانی از غزه نیستیم بلکه در رویارویی مستقیم با رژیم اشغالگر قرار داریم. رزمندگان جوان ما مشتاق جنگ با دشمن هستند و ما با معادله جدید خود ضربه بزرگی به دشمن وارد ساختیم. در معادله جدید ما همان طور که شهید نصرالله می‌خواست، تل‌آویو، حیفا و فراتر از آن هدف قرار گرفت.»

قدرت سازمانی حزب‌الله را احیا کردیم
شیخ نعیم در بخش‌های پایانی سخنان خود درباره احیای ساختار حزب‌الله نیز عنوان کرد: «مقاومت هرگز شکست نمی‌خورد، زیرا صاحب حق و زمین است و رزمندگان ما شهادت‌طلب هستند. ارتش اسرائیل شکست خواهد خورد و حزب‌الله با وجود ضرباتی که اخیراً دریافت کرد همچنان قوی است. ما توانستیم قدرت خود را بازیابی کنیم و رهبری و فرماندهی سازمانی خودمان را احیا کرده‌ایم. تأکید می‌کنیم که در هیچ پستی در حزب‌الله جای خالی وجود ندارد و تحولات میدانی حاکی از قدرت ماست.»

تمجید از مقاومت مردم لبنان و هشدار به صهیونیست‌ها
وی در پایان ضمن تمجید از فداکاری و مبارزات رزمندگان حزب‌الله و مقاومت مردم لبنان عنوان کرد: «شما واقعا شریف‌ترین مردم هستید و بدانید که همه ما سوار یک کشتی هستیم. حزب‌الله با مبارزان خود و توانایی‌هایش در میدان است و اتحاد حزب‌الله و جنبش امل با مردمی که در کنار مقاومت هستند ما را قوی‌تر می‌کند...اگر جنگ ادامه پیدا کند، تعداد شهرک‌نشینان آواره و شهرک‌های خالی در شمال فلسطین اشغالی بیشتر خواهد شد و بیش از 2میلیون صهیونیست در خطر قرار می‌گیرند.»