دستکش مخملی روی پنجه‌های چدنی اسرائیل!

چند روز پیش از تعرض رژیم صهیونیستی به آسمان ایران، تصویری در اکانت‌های مرتبط با ارتش و دولت اسرائیل منتشر شد که در آن یک سرباز اسرائیلی پرچم «شیر و خورشید» را که امروز توسط اپوزیسیون تبدیل به نماد ملی‌گرایی و ضدیت با نظام اسلامی شده‌است، در میان خرابه‌های غزه بر افراشته است. اکانت‌های اجاره‌ای فارسی‌زبان هم مشغول تمجید و حمایت از ارتش جنایتکار صهیونیستی شدند و بر برادری خود با رژیم و مردم اسرائیل تأکید کردند. حالا چند روز پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به آسمان ایران، اکانت‌های متعدد صهیونیستی و از جمله اکانت رسمی فارسی‌زبان وزارت خارجه رژیم با نام «اسرائیل به فارسی» ضمن تبریک هفتم آبان و سالروز بزرگداشت کوروش با پیوست تصویری از مقبره منتسب به او، نوشته‌اند که «ما با هم پیروزیم»! این اقدامات و اقدامات مشابه بسیاری که رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر اجرا می‌کند، همگی ذیل پروژه بزرگ‌تری برای برادر‌نمایی و پیوند کاذب نسلی بازتعریف می‌شود. 
بازو‌های شناختی صهیونیسم در سال‌های اخیر با تعریف یک پروژه وسیع و چندبعدی برای خود تلاش کرده‌است که از طریق اشاعه گزاره‌های کذب تاریخی در رسانه‌ها و فضای مجازی، میان مردم ایران و شهروندان غاصب اسرائیلی یک قرابت و اخوت تاریخی مصنوعی بسازند تا از حجم نفرت و خشم عمومی ایرانیان نسبت به جنایتکاران یهودی بکاهند؛ از نامگذاری بعضی خیابان‌های اسرائیل به نام کوروش تا برجسته‌سازی بعضی روز‌ها و مناسبت‌های نه‌چندان معتبر در ایران؛ از ملاقات نخست‌وزیر رژیم با شاهزاده پهلوی تا انتشار متن‌ها و ویدئو‌های سراسر دروغ به طور گسترده در فضای مجازی فارسی‌زبان. همه و همه ذیل این پروژه بزرگ صهیونیستی قرار می‌گیرند. اکانت‌های متعدد و ناشناخته فارسی‌زبان در شبکه‌های اجتماعی خصوصاً در توییتر و اینستاگرام مأموریت دارند با تمجید و حمایت از اقدامات صهیونیست‌ها و سفیدشویی ارتش و نخست‌وزیر اسرائیل با اشاره به مغالطاتی نظیر اصابت پرتابه‌های اسرائیلی به مراکز نظامی و عدم آسیب‌رسانی به مردم ایران، بر این برادری و علاقه دیرینه بین دو ملت تأکید کنند. 
به نظر می‌رسد در مقابل این پروژه برادرنمایی و دستکش‌های مخملی صهیونیسم روی پنجه‌های چدنی، یادآوری و گوشزد واقعیات قطعی و مسلم‌الوقوع تاریخی از تخاصم دیرینه و باستانی یهودیان تندرو علیه ملت ایران نیاز ضروری افکار عمومی است. حوادثی نظیر قتل‌عام ۷۰ هزار ایرانی توسط یهودیان، با خیانت «استر» در عصر خشایارشاه نشان از کینه و عداوت دیرینه یهود با ملت ایران دارد که امروز هم هر ساله طی جشن‌های یهودی «پوریم» در سرزمین‌های اشغالی گرامی داشته می‌شود. یک نفرت عمیق و ریشه دوانده تاریخی میان دو ملت وجود دارد که خود صهیونیست‌ها هم بر آن واقف بوده و گاهی به ناچار به آن اعتراف کرده‌اند. مثلاً نتانیاهو در سخنرانی خود در کنگره امریکا تصریح کرده بود که یک «نفرت دیرینه» میان دو ملت هست و «ایران و ایرانیان» بزرگ‌ترین تهدید برای یهود هستند. 
او همچنین در سخنرانی خود به «تداوم ۲ هزارو ۵۰۰ ساله این نفرت» نیز اعتراف کرده بود. این نفرت تاریخی به قدری عمیق است که تأثیرات خود را بر فرهنگ، شعر و ضرب‌المثل‌های تاریخی پارسی هم گذاشته‌است و در نتیجه این جنایات و خباثات همواره در فرهنگ ایرانی «جهود» به نمادی از شرارت و حیله‌گیری و جنایتکاری بدل شده‌است. خوب است که صهیونیست‌ها بی‌جهت آب در هاون نکوبند و عرض خود نبرند و حافظه تاریخی ملت ایران را فراموش نکنند که قطعاً نفرت‌های ۲هزارو۵۰۰ ساله با چند توییت و تصویر مجازی تبدیل به اخوت و برادری نخواهد شد.