بهترین استاد فارکس ایران – لیست 6 نفره اساتید برترفارکس


چکیده : بهترین استاد فارکس در ایران کیست؟ در این مقاله با ۶ نفر از برترین اساتید فارکس در ایران آشنا خواهید شد.

در بازارهای مالی و به خصوص بازارهایی از جمله فارکس و ارزهای دیجیتال، ترید از بهترین و مناسب‌ترین راه‌ها برای کسب سود به شمار می‌رود. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که ترید کردن و کسب سرمایه از دارایی‌های خود با این تریدها کار بسیار ساده‌ای بوده، اما این تریدها نیازمند دانش و اطلاعات بسیار زیادی هستند.

برای یادگیری این دانش مورد نیاز و اطلاعات لازم برای ترید، راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از قابل اعتمادترین و بهترین این راه‌ها، شرکت در دوره‌های آموزشی و استفاده از دانش تریدرها و استادان برتر ترید بازارهای مالی است. در این مقاله، به معرفی 6 استاد برتر بازار فارکس در ایران می‌پردازیم.

آموزش با بهترین استاد فارکس در ایران

یادگیری ترید و آموزش کسب سود از این تریدها، به عنوان بهترین روش برای کسب سود از بازارهایی مانند بازار فارکس به شمار می‌رود. با شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی و یا دنبال کردن استادانی که معرفی خواهیم کرد، می‌توانید با کمی تلاش و وقت به درآمد دلاری از ترید برسید و به صورت کامل آموزش ترید را فرا بگیرید.

استاد علی پهلوانلو، بهترین استاد فارکس

علی پهلوانلو را می توان بهترین استاد فارکس در ایران دانست. ایشان چندین دوره مختلف Forex را برای آکادمی‌های مختلف در سراسر ایران برگزار کرده است. استاد پهلوانلو دارای مدرک رشته مهندسی معدن از دانشگاه شاهرود بوده و در سال 1369 در شهر مشهد متولد شده است.

آقای پهلوانلو بیش از 6 سال سابقه فعالیت در بازارهای مالی از جمله بازار فارکس را داشته و فعالیت خود در این بازارها را از سال 1397 آغاز کرده است. پس از آغاز فعالیت و یادگیری کامل نحوه فعالیت در بازار فارکس، استاد پهلوانلو مدرک رسمی تدریس و مربی‌گری خود را در سال 1399 از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور کسب کرد.

استاد پهلوانلو تا به امروز سابقه آموزش بیش از 500 تریدر حرفه‌ای و بیش از 4000 ساعت برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی را دارد. آقای پهلوانلو با وبسایت‌ها و آکادمی‌های زیادی از جمله آکادمی حامی سرمایه همکاری دارد. آکادمی حامی سرمایه برگزار کننده دوره های آموزش فارکس در شیراز، مشهد، تهران و اصفهان می باشد.

پوریا عابدین

استاد پوریا عابدین به عنوان یکی از بهترین مدرس‌های حوزه پراپ تریدینگ شناخته شده و به صورت روزانه و عمومی در شبکه‌های اجتماعی، موفقیت تریدهای خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پیج اینستاگرام آقای عابدین بیش از 76 هزار نفر دنبال کننده داشته و به صورت روزانه فعالیت می‌کند.

استاد عابدین به صورت تخصصی در وبسایت آکادمی سرمایه فعالیت داشته و در این وبسایت علاوه بر مطالب آموزشی به صورت متنی، دوره‌های آموزشی مربوط به پراپ تریدینگ این استاد نیز قابل دسترسی است. آقای عابدین همچنین به صورت پادکست نیز مطالب آموزشی خود را در این وبسایت ارائه می‌دهد.

رضا گلشاهیان

استاد رضا گلشاهیان از جمله بهترین استادان بازار فارکس در ایران بوده و متولد سال 1367 در شهر تهران است. فعالیت آقای گلشاهیان در بازارهای مالی در سال 1388 شروع شده و تا به امروز به شکل معامله و آموزش درحال ادامه است. اولین دوره استاد گلشاهیان در سال 1393 منتشر شده که مربوط به آموزش تحلیل تکنیکال است.

طی سابقه آموزشی 10 ساله خود، استاد گلشاهیان بسیاری از آموزش‌های خود را به صورت رایگان و جهت کمک به کاربران فارسی زبان منتشر کرده است. استاد گلشاهیان درحال حاضر در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام فعالیت داشته و دوره‌های آموزشی ایشان نیز در بسیاری از وبسایت‌ها از جمله فراچارت و آکادمی آینده قابل دسترسی است.

احسان کامیابی

استاد احسان کامیابی به عنوان یکی از برترین استادان حوزه آموزش تخصصی تحلیل‌ها شناخته شده و دوره‌های آموزشی تخصصی زیادی از جمله آموزش امواج الیوت و روانشناسی کندل‌ها را به کاربران ارائه کرده است. علاوه بر آموزش تخصصی، استاد کامیابی از استراتژی‌های قدرتمند و خاصی نیز استفاده می‌کند.

استاد کامیابی دارای دوره‌ای با نام 10 دقیقه با تحلیل تکنیکال بوده که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و می‌توانید برای  آشنایی بهتر با نحوه تدریس ایشان، این دوره را مشاهده کنید. دوره‌ها و مطالب آموزشی استاد کامیابی از طریق شبکه‌های اجتماعی ایشان و وبسایت‌هایی مانند چارت ایران و آپارات قابل دسترسی است.

رضا زنگنه

استاد رضا زنگنه از مدرس‌های هلدینگ معروف CyclicalWaves  به شمار رفته و علاوه بر تدریس و آموزش استراتژی‌ها و دانش مربوط به بازارهای مالی، خود نیز به صورت فعال در بازار حضور داشته و به ترید می‌پردازد. همچنین استاد زنگنه بیش از 10 سال سابقه فعالیت و آموزش در حوزه بازارهای مالی را دارد.

استاد زنگنه علاوه بر سابقه بالا در زمینه آموزش بازارهای مالی، مدارک رسمی آموزش را نیز دریافت کرده است؛ از جمله این مدارک، CFTe بوده که به فارسی تحلیل‌گر تکنیکال مالی خبره ترجمه شده و توسط فدراسیون جهانی تحلیل‌گران تکنیکال (IFTA) پس از قبولی در آزمون‌های این فدراسیون به تحلیل‌گران اهدا می‌شود.

استاد زنگنه دارای استراتژی خاص خود بوده و از آن در چندین سال گذشته برای فعالیت در بازارهای مالی از جمله بازار فارکس و کریپتو استفاده می‌کند. استراتژی خاص استاد زنگنه، استراتژی عرضه و تقاضا بوده که توسط ایشان به صورت تخصصی اجرا می‌شود. دوره‌های آموزشی استاد زنگنه در وبسایت هلدینگ CyclicalWaves  در اختیار کاربران قرار گرفته است.

سبحان صمدی

از دیگر استادان برتر فارکس در ایران، استاد سبحان صمدی بوده که دارای آکادمی آموزشی اختصاصی خود است. این آکادمی که با نام آکادمی آموزشی سبحان صمدی شناخته می‌شود، میزبان دوره‌های این استاد باسابقه بوده و می‌توانید نظرات آموزش دیدگان این استاد را نیز در وبسایت این آکادمی مشاهده کنید.

فعالیت اصلی این استاد در آکادمی آموزشی خود بوده و استاد صمدی در سال 1397 اقدام به تأسیس این آکادمی برای آموزش بهتر کاربران در زمینه بازارهای مالی کرده است. در این آکادمی امکان دسترسی به بیش از 45 ساعت دوره آموزشی وجود داشته و به کاربران امکان دریافت یک منتور اختصاصی برای پشتیبانی و یادگیری بهتر این دوره‌ها را نیز می‌دهد.

ویژگی‌های برترین مدرس فارکس در ایران

پس از معرفی بهترین استادان فارکس در ایران، حالا بهتر است نگاهی به معیارهای انتخاب این استادها نیز داشته باشیم. معیارهای انتخاب برترین مدرس فارکس در ایران، به چندین مورد تقسیم شده که همگی نقش مهمی در تعیین این استاد دارند. با مقایسه و بررسی این معیارها، می‌توان بهترین استاد فارکس ایران را انتخاب کرد.

یکی از مهم‌ترین این معیارها، سابقه فعالیت است. سابقه فعالیت نشان می‌دهد که استاد مورد نظر چه مدتی به آموزش کاربران مشغول بوده و چقدر تجربه آموزش این کاربران را دارد. علاوه بر سابقه، معامله‌گر بودن خود استاد نیز بسیار مهم است؛ استادی که مشغول معامله درکنار آموزش بوده، قطعا به استراتژی‌ها و دانش خود به صورت کامل اعتماد دارد.

درصد وین ریت نیز در تعیین برترین استاد فارکس در ایران بسیار مهم است. منظور از وین ریت، درصد به سود رسیدن و به اصطلاح برنده شدن تریدها با استراتژی استاد مورد نظر است و طبیعتا هرچه درصد وین ریت یک استاد بالاتر باشد، نشان دهنده قدرت و کارآمدی استراتژی او است.

بهترین مدرس فارکس یا ارز دیجیتال؟

انتخاب بازار مالی درست، مانند انتخاب بهترین استاد، نقش بسزایی در موفقیت شما خواهد داشت. اگر به دنبال یادگیری بازار ارزهای دیجیتال هستید، پیشنهاد می کنیم از مقاله بهترین استاد ارز دیجیتال نیز بازدید کنید. در آموزش بازارهای مالی تلاش و پشتکار شما نقش بسیار مهمی در موفقیت شما ایفا می کند.

برچسب ها : فارکس,ارز دیجیتال,حامی سرمایه