روغن خراطین اصل برای چی خوبه + طرز استفاده!


چکیده : با توجه به خواص روغن خراطین اصل در کمک به حجم‌دهی به برخی از اندام‌های بدن از جمله صورت، لب‌ها، گونه‌ها و ... در سال‌های اخیر استفاده از این روغن برای اهداف خاص گسترش قابل توجهی پیدا کرده است.

با توجه به خواص روغن خراطین اصل در کمک به حجم‌دهی به برخی از اندام‌های بدن از جمله صورت، لب‌ها، گونه‌ها و ... در سال‌های اخیر استفاده از این روغن برای اهداف خاص گسترش قابل توجهی پیدا کرده است.

روغن خراطین اصل رومارن به دلیل طبیعی بودن و غیرتهاجمی بودن محبوبیت زیادی در بین مردم برای کمک به زیبایی پیدا کرده است. اگر شما هم قصد جدی برای رسیدن به نتایج مورد نظر خود را دارید، پیشنهاد می‌شود در قفسه محصولات زیبایی خود حتما روغن خراطین اصل داشته باشید!

در این مقاله قصد داریم در خصوص روغن خراطین اصل برای چی خوبه، خواص روغن خراطین اصل برای چاقی صورت، طرز استفاده روغن خراطین اصل، مدت زمان استفاده و تاثیر آن و همچنین نحوه خرید روغن خراطین اصل صحبت نماییم. پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

روغن خراطین اصل چیست؟

روغن خراطین اصل به انگلیسی (Earthworm oil) از کرم قرمزی به نام ایزینیا فتیدا تهیه می‌شود و به دلیل داشتن ترکیباتی موثر از جمله آمینو اسیدها، اسیدهای چرب، آلانتئین (نوعی پروتئین برای افزایش حجم) و ویتامین E، در کمک به حجم‌دهی به عضلات و برخی از اندام‌های بدن کاربرد گسترده‌ای پیدا کرده است.

استفاده از خواص روغن خراطین اصل از قدیم الایام نیز در بسیاری از طب‌های سنتی معروف دنیا از جمله طب سنتی چین و هند برای اهداف زیبایی و دارویی کاربرد داشته است و دستورالعمل‌های متنوعی برای کاربرد این روغن تنظیم شده است.

خواص روغن خراطین برای چی خوبه؟

روغن خراطین اصل به دلیل وجود ترکیبات موثر از جمله آلانتئین (خاصیت حجم‌دهندگی)، ویتامین ای و اسیدهای چرب ضروری (اسید چرب امگا 3، امگا 6 و امگا 9) می‌تواند در افزایش حجم برخی از اندام‌های بدن از جمله : لب‌ها، گونه‌ها، سینه‌ها، اندام تناسلی، کاهش لک صورت، رفع گودی و تیرگی زیر چشم و کاهش چین و چروک صورت کمک نماید.

برخی از موثرترین خواص روغن خراطین اصل رومارن بصورت زیر می‌باشد :

·            کمک به کاهش چین و چروک صورت

·            کمک به افزایش چاقی صورت و رفع افتادگی آن

·            حجم‌دهی به گونه‌ها

·            کمک به کاهش لک‌های صورت

·            کاهش تیرگی و گودی اطراف چشم

·            برجسته کردن و حجم‌دهی به لب‌ها

·            افزایش سفتی و رفع افتادگی صورت

·            کمک به افزایش حجم گونه‌ها

خواص روغن خراطین برای صورت

از خواص روغن خراطین برای صورت می‌توان به کاهش لک‌های صورت، کمک به چاقی صورت و بهبود افتادگی پوست، حجم‌دهی به لب‌ها، جوانسازی پوست، برجسته کردن گونه‌ها و رفع تیرگی پوست اشاره کرد.

برای استفاده از خواص روغن خراطین برای صورت می‌توانید شب‌ها (پس از گرم کردن روغن) مقداری از آن را به آرامی بر روی نواحی مورد نظر بمالید و به آرامی صورت خود را ماساژ دهید.

طرز استفاده روغن خراطین اصل

به راحتی می‌توانید از خواص روغن خراطین اصل رومارن برای پوست، لب‌ها، گونه‌ها و سایر قسمت‌های بدن استفاده نمایید.

در خصوص طرز استفاده روغن خراطین اصل رومارن بایستی به برخی نکات مهم توجه کنید از جمله :

·            حتما بایستی بر روی ناحیه تمیز و شسته شده استفاده کنید.

·            برای کسب نتیجه مورد نظر، بصورت منظم و مرتب در بازه زمانی خاص استفاده کنید.

·            از روغن خراطین اصل استفاده کنید.

·            برای کمک به جذب بهتر و اثرگذاری بیشتر، سعی کنید با حرکات دورانی و رفت و برگشتی ماساژ دهید.

·            میزان مصرف روغن را بر اساس ناحیه مورد نظر و مقدارحجم‌دهی مورد انتظار استفاده نمایید.

طرز استفاده از روغن خراطین برای چروک صورت

یکی از مهمترین خواص روغن خراطین اصل کمک به رفع چین و چروک و خطوط ریز صورت می‌باشد. در اینجا طرز استفاده از روغن خراطین برای چروک صورت را شرح می‌دهیم :

1.         ابتدا صورت خود را با یک تونر و یا پاک‌کننده و آب گرم بخوبی بشوئید و خشک کنید.

2.         بهتر است برای کمک به جذب بیشتر و اثرگذاری بهتر، روغن خراطین را کمی گرم کنید.

3.         سپس مقداری از این روغن را روی نواحی مورد نظر صورت خود به آرامی ماساژ دهید. بهتر است ماساژ صورت با روغن خراطین اصل را 10 دقیقه ادامه پیدا کند.

4.         پس از اتمام ماساژ، بگذارید روغن نیم ساعت بر روی صورت بماند و سپس با آب گرم بشوئید.

روغن خراطین برای چاقی صورت چند روزه جواب میده؟

روغن خراطین برای چاقی صورت در بازه زمانی 60 تا 90 روزه جواب میدهد. در حالت کلی مدت زمان استفاده و کسب نتیجه لازم به طور معمول تابع نوع پوست و ژنتیک افراد می‌باشد و افراد در بازه‌های زمانی متفاوت نتایج قابل توجهی در چاقی صورت خود را خواهند دید.

لازم به ذکر است که برای کسب نتیجه مورد نظر بهتر است ماساژ پوست برای چاقی، بشکل صحیح و با حرکات دورانی و رفت و برگشتی انجام شود.

عکس روغن خراطین اصل

روغن خراطین اصل از رنگ قهوه‌ای تیره و با بوی کمی تندش قابل تشخیص است. برای برخورداری از خواص این روغن بایستی در هنگام خرید به اصل بودن و برند تولید کننده معتبر آن توجه کافی داشته باشید.

سن استفاده از روغن خراطین اصل

سن استفاده از روغن خراطین اصل محدودیتی ندارد و بسیاری از افراد در هر سنی می‌توانند از خواص روغن خراطین اصل رومارن استفاده کنند. نکته بسیار مهم برای کسب نتیجه لازم، استفاده منظم و اصولی از این روغن می‌باشد.

بر اساس تجربه استفاده‌کنندگان از روغن خراطین اصل، مداومت در استفاده از آن نتایج مورد نظر را در مدت زمان مشخص نمایان می‌سازد.

روغن خراطین اصل چه رنگیه؟

رنگ روغن خراطین اصل از رنگ قهوه‌ای روشن تا تیره متغیر است. علت متغیر بودن رنگ خراطین اصل به دلیل ترکیبات موجود در این روغن و استفاده از روغن پایه‌های متفاوت و روش‌های تولید و فرآوری آن می‌باشد.

مدت زمان تاثیر روغن خراطین

بر اساس مطالعات انجام شده و تجربه استفاده‌کنندگان و افرادی کی از روغن خراطین اصل استفاده کرده‌اند مدت زمان تاثیر روغن خراطین برای چاقی صورت و کسب نتایج اولیه در حدود 2 تا 3 ماه بوده است.

آیا اثر روغن خراطین دائمی است؟

از مهمترین عواملی که بر ماندگاری و دائمی بودن اثر روغن خراطین اصل تاثیر می‌گذارند می‌توان به کیفیت و اصل بودن روغن، استفاده منظم و اصولی، ژنتیک بدن و مدت زمان مصرف اشاره کرد.

بنابراین با رعایت موارد ذکر شده می‌توان اثر روغن خراطین را دائمی کرد.

قیمت خرید روغن خراطین اصل

قیمت خرید روغن خراطین اصل حجم دهنده برای کمک به سفتی چاقی صورت و بهبود سلامت پوست با توجه به کیفیت، اصل بودن، حجم آن و برند تولید‌کننده روغن متفاوت می‌باشد.

روغن خراطین اصل از کجا بخریم؟

برای برخورداری از خواص روغن خراطین و رسیدن به اهداف مورد نظر بایستی از روغن خراطین اصل رومارن استفاده کنید. با توجه به اینکه برخی از افراد سودجو اقدام به تهیه و فروش روغن‌های تقلبی و بی‌کیفیت می‌کنند، بهتر است نسبت به خرید روغن خراطین اصل از فروشگاه‌های معتبر از جمله فروشگاه رومارن اقدام نمایید.

سخن آخر

با توجه به خواص روغن خراطین که در بالا اشاره شد، برای کسب نتایج مورد نظر (بدون عوارض جانبی) بایستی از روغن اصل استفاده کنید. بنابراین برای خرید روغن خراطین اصل بایستی از فروشگاه های معتبر اقدام کنید.

فروشگاه محصولات آرایشی رومارن (www.romaran.ir) با ارائه روغن‌های طبیعی گیاهی اصل و باکیفیت از جمله روغن خراطین اصل همواره بر رسالت خود یعنی “سلامتی و زیبایی طبیعی افراد” تاکید دارد و همیشه سعی کرده است با ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی اصل و طبیعی، به شما سلامتی و زیبایی طبیعی هدیه دهد.