بهترین سئوکار خانم ایران


چکیده : در این مقاله قصد داریم تا به شما بهترین سئوکاران خانم ایران همچون خانم نسرین ظریف، ندا خالقی، ساجده گودرزی، الهام کشاورز، نیکا تهرانی و... را معرفی کرده تا راحت‌تر بتوانید برای کسب و کارتان از این افراد کمک بگیرید.

بسیاری از کسب و کارها از طریق اینترنت و دیجیتال مارکتینگ اقدام به بازاریابی خدمات و محصولات خود می کنند و در این میان موضوع سئو و بهینه سازی سایت اهمیت زیادی پیدا می کند. سئو به مجموعه فعالیت‌های اصولی و درست در سایت گفته شده که منجر به کسب رتبه بالاتر در جستجوی گوگل می‌شود که فرد سئوکار با داشتن تجربه در این زمینه، منجر به عملکرد بهتر وبسایت شما می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا به شما بهترین سئوکاران خانم ایران همچون خانم نسرین ظریف، ندا خالقی، ساجده گودرزی، الهام کشاورز، نیکا تهرانی و... را معرفی کرده تا راحت‌تر بتوانید برای کسب و کارتان از بهترین سئوکاران ایران کمک بگیرید.

لیست بهترین سئوکاران خانم ایران

بهترین سئوکاران خانم در ایران شامل:

·            فریده فشکی

·            نداخالقی

·            ساجده گودرزی

·            نسرین ظریف

·            الهام کشاورز

·            سمیرا افسری

·            غزاله قملاقی

·            مهناز محمدی

·            فرینوش چاوشی

·            نفیسه نیکرو

·            فاطمه جعفری

·            زهره امیدی

·            نیلوفر آذرمهد

 فریده فشکی

 از جمله بهترین سئوکار خانم در ایران می توان به فریده فشکی اشاره نمود که فعالیت تخصصی او از سال 1397 در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو بوده است. برای ارتباط با سرکار خانم فردده فشکی می توانید از طریق زیر اقدام نمائید.

آدرس وبسایت: https://faridehfeshki.ir/
شماره تماس:
۰۹۱۰۰۱۵۳۳۱۹
اینستاگرام:
https://instagram.com/faridehfeshki.seo
ایمیل :
farideh544@gmail.com

ساجده گودرزی

سرکار خانم ساجده گودرزی ملقب به “خانم سین” از دیگر افراد فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بوده که فعالیت او بیشتر در فضای مجاز اینستاگرام و آموزش سئو می باشد. برای تماس با او از طریق زیر در ارتباط باشید:

آدرس وبسایت: https://khanomsin.ir/
شماره تماس:
۰۹۳۸۱۳۴۱۹۴۸
اینستاگرام:
https://instagram.com/khanom__sin
تلگرام:
https://t.me/seo_learning01

نداخالقی

خانم ندا خالقی از بهترین سئوکاران خانم در ایران و موسس آژانس دیجیتال مارکتینگ وندا بوده که در حال حاضر در زمینه آموزش و مشاوره سئو برای بسیاری از  کسب و کارها فعالیت دارد. برای ارتباط با او از راه های زیر در تماس باشید:

آدرس وبسایت: https://venda-agency.com/
شماره تماس:
09035093416
اینستاگرام:
www.instagram.com/nedakhaleghii
تلگرام:
https://t.me/vendaagency

نسرین ظریف

نسرین ظریف جزو قدیمی‌ها در زمینه سئو بوده و در جایگاه بهترین سئوکاران خانم ایران قرار دارد. او بصورت فیریلنسر مشغول به کار بوده و همچنین در مجموعه‌های بزرگی نیز مشغول به همکاری بوده است. برای ارتباط با نسرین ظریف می توانید از طریق زیر اقدام نمائید:

آدرس وبسایت: https://nasrinzarif.com/

اینستاگرام:www.instagram.com/nasriin_zarif/

الهام کشاورز

الهام کشاورز نیز از دیگر سئوکاران مطرح بوده که در لیست بهترین سئوکاران خانم ایران قرار می‌گیرد. او در سایت‌هایی مانند کندو و رکس سئو مشغول به کار بوده است. برای ارتباط با الهام کشاورز از طریق زیر اقدام نمائید:

آدرس وبسایت:  https://elhamkeshavarz.ir/

اینستاگرام: www.instagram.com/elhamkeshavarz.ir/

شماره تماس: ۰۹۰۳۶۳۵۵۲۶۴

تلگرام: t.me/el_keshavarz

سمیرا افسری

سمیرا افسری یکی از بهترین سئوکاران خانم ایران است که تجربه کافی در این زمینه دارد. او در پروژه‌های بزرگ و مطرحی چون هتل آنلاین، ایران سرور و خبر فوری مدیریت سئو سایت را بر عهده داشته است. برای ارتباط با سمیرا افسری می‌توانید از طریق زیر با او در ارتباط باشید.

آدرس سایت: https://iranlearn.net/

شماره تماس: 02191015232

غزاله قملاقی

غزاله قملاقی یکی از نام‌های مطرح در زمینه سئو بوده و میتوان او را جزو بهترین سئوکاران خانم ایران نام برد. او فعالیت‌هایی در زمینه‌های گردشگری، صنعتی و فروشگاهی داشته و توانسته تا با تولید محتوا و سئو سایت در سایت‌های مختلف، یکی از افراد مطرح در این زمینه باشد. برای ارتباط با غزاله قملاقی از طریق زیر اقدام نمائید:

آدرس سایت: https://youtabseo.com/

شماره تماس: 09308088901

اینستاگرام: _Ladyseo

ایمیل: ghazaleghomlaghi97@gmail.com

مهناز محمدی

مهناز محمدی از دیگر سئوکاران مطرح در ایران بوده که در پروژه‌‌های معروفی مانند ویجیاتو، دیجیاتو و غیره همکاری داشته است. مهناز محمدی را میتوان یکی از بهترین سئوکاران خانم ایران نام برد که دارای فکری باز بوده و در حال حاضر مدیر مارکتینگ مجموعه اینترک است. برای ارتباط با مهناز محمدی از طریق زیر اقدام نمائید:

آدرس سایت: https://mahnazmohammadi.ir/

اینستاگرام: www.instagram.com/mahnazmohmmdi

فرینوش چاوشی

فرینوش چاوشی از بهترین سئوکاران خانم ایران بوده که دارای 5 سال سابقه کار در این زمینه است. مدیریت سایت آی سئو بر عهده فرینوش چاوشی بوده که در آن تولید کنندگان محتوا را به مدیران سایت‌ها متصل می‌کند. برای ارتباط با او می‌توانید از طریق آیدی اینستاگرامfarinushchavoshi  در ارتباط باشید.

اینستاگرام: www.instagram.com/farinushchavoshi

نفیسه نیکرو

نفیسه نیکرو با داشتن 6 سال سابقه کار را میتوان جزو بهترین سئوکاران خانم ایران نام برد. او در وب سایت‌هایی در حوزه تجهیزات پزشکی، فروش قطعات خودرو و آیفون تصویری مشغول به کار بوده و برای ارتباط با او می‌توانید از طریق شماره تماس 09303723919 در ارتباط باشید.

فاطمه جعفری

فاطمه جعفری با آموزش دیدن در زمینه سئو توسط اساتید مختلف توانسته تا خود را جزو بهترین سئوکاران خانم ایران قرار دهد و در حال حاضر نیز در شرکت آرین رایان مشغول به کار است.

زهره امیدی

زهره امیری جزو بهترین سئوکاران خانم ایران بوده که دارای رزومه کاری قوی برای سایت‌های داخل و خارج کشور است. زهره امیدی از معدود خانم‌هایی بوده که توانسته بصورت تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و تحلیل و بررسی کسب و کارها دارای تجربه موفق کاری باشد. از جمله پروژه‌های بزرگ او در سایت‌های لینکیار و آریا پلیمر میتوان اشاره کرد.

آدرس سایت: https://zohreomidi.ir/

شماره تماس: 09380531498

اینستاگرام: http://zohre__omidi/

نیلوفر آذرمهد

نیلوفر آذرمهد را میتوان جزو بهترین سئوکاران خانم ایران نام برد که دارای رزومه کاری موفقی است. او با برندهای مطرحی مانند کاغذ دیواری مشغول به کار بوده و در حال حاضر نیز به آموزش نکات سئویی در اینستاگرام خود می‌پردازد. برای ارتباط با نیلوفر آذرمهد می‌توانید از طریق آیدی اینستاگرام او به آدرسniloofarazarmahd.seo  در ارتباط باشید.

ویژگی‌های مهم در انتخاب بهترین سئوکاران خانم ایران

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم استراتژی درست و مناسب سئوکار منجر به نتایج بهتر سایت شده و در نتیجه رتبه سایت در گوگل بالا می‌رود. یکی از ویژگی‌های مهم برای انتخاب بهترین سئوکاران خانم ایران داشتن تجربه کافی در این زمینه است. سئوکار باید برای بهتر شدن ترافیک سایت و داشتن بازدید بیشتر، از اصول سئو گوگل مطلع بوده و در کنار آن از کلمات کلیدی مناسب و کاربردی استفاده نماید. کلمات کلیدی به کلمه‌هایی گفته می‌شود که توسط کاربر در گوگل سرچ بیشتری داشته و در واقع با استفاده از این کلمات کاربر می‌تواند به نتیجه دلخواه خود به راحتی دسترسی داشته باشد.

سخن نهایی

در این مقاله به بررسی بهترین سئوکاران خانم ایران پرداختیم و لیستی از افراد با تجربه و مطرح در این زمینه را ارائه کردیم که به شما در انتخاب راحت‌تر این افراد کمک نماید. این نکته را در نظر داشته باشید که دیجیتال مارکتینگ و داشتن کسب و کار اینترنتی یکی از روش‌های مهم و نتیجه بخش بوده که یکی از ارکان اصلی آن داشتن سئو قوی و بهینه است. بنابراین نیاز دارید تا از افراد باتجربه و کارآمد در این زمینه استفاده نمایید. در واقع اطلاع از بهترین سئوکاران خانم به شما کمک می‌کند تا فعالیت بهتر و ارزنده‌تری در رتبه سایت خود بدست آورید. این نکته را در نظر داشته باشید که افراد دیگری نیز در این زمینه دارای تجربه و عملکرد خوب بوده که جزو این لیست نیامده‌اند. شما می‌توانید از تجارب این اشخاص برای بررسی عملکردشان کمک بگیرید. فرد متخصص و مطلع در زمینه سئو و نکات مربوط به آن می‌تواند در نتیجه بهتر و سریع‌تر سایت شما تاثیر مستقیمی داشته باشد. بنابراین حتما در این زمینه از افراد متخصص و بهترین سئوکاران خانم ایران کمک بگیرید.

برچسب ها : بهترین سئوکار خانم,سئوکاران خانم,خانم های سئوکار,بهترین سئوکار زن