قیمت انواع مش فایبرگلاس چقدر است؟ (راهنمای خرید مش فایبرگلاس)


 

مش فایبرگلاس از انواع محصولاتی است که توانسته است در صنعت ساختمان سازی و طراحی سازه های مختلف تغییرات قابل توجهی را ایجاد کنید. استفاده از این محصول باعث شده است که هزینه های مربوط به اجرای ساختمان و طراحی سازه‌های مختلف تا حد زیادی کاهش پیدا کند. علاوه بر این قیمت مش فایبرگلاس نسبت به سایر متریال‌های مورد استفاده در ساختمان سازی بسیار کمتر است. به همین دلیل امروزه برای کاهش هزینه های ساختمان سازی و... از این متریال استفاده زیادی می شود. در صورتی که تمایل دارید از مش و توری فایبرگلاس در پروژه عمرانی و ساختمانی خود استفاده کنید پیشنهاد می کنیم قبل از خرید مش فایبرگلاس این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

مش فایبرگلاس چیست؟

مش فایبرگلاس از انواع محصولات جدید و کاربردی به شمار می رود که در بیشتر پروژه های عمرانی از آن استفاده زیادی می شود. این محصول دارای ساختار کامپوزیتی شکل است که برای تولید این نوع ساختار از ترکیب مواد پلیمری و الیاف شیشه ای استفاده می شود.

از توری فایبرگلاس برای ترمیم سطوح بتنی، شکاف دیوار و سقف، درزها و... استفاده می شود. از این نوع مش برای تثبیت و تقویت مواد عایقی که بر پایه قیر هستند استفاده زیادی می شود. در ادامه این مطلب به بررسی مزایای توری فایبرگلاس و قیمت مش فایبرگلاس خواهیم پرداخت. امیدواریم با مطالعه مطلبی که پیش روی شما همراهان عزیز است بتوانید اطلاعات لازم و مفیدی را در مورد این محصول کاربردی بدست آورید.

مزایای توری فایبرگلاس کدام است؟

استفاده از این محصول دارای مزایای زیادی است به همین دلیل امروزه استفاده از آن در پروژه های مختلف عمرانی و طراحی انواع سازه مورد توجه قرار گرفته است.

از مهم ترین مزایای مش فایبرگلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.     این نوع توری دارای مقاومت شیمیایی بالایی می باشد. بنابراین توری فایبرگلاس در برابر مواد اسیدی، مواد قلیایی و سایر عوامل محیطی دارای مقاومت زیادی است.

2.     مدت زمان ماندگاری این نوع محصول بسیار زیاد می باشد. بنابراین با توجه به قیمت مش فایبرگلاس که مقرون به صرفه است خرید این محصول را به شما عزیزان برای انجام پروژه های عمرانی پیشنهاد می دهیم.

3.     مش فایبرگلاس در برابر رطوبت دارای مقاومت زیادی می باشد. این نوع توری هرگز در برابر رطوبت متورم نمی گردد. به همین دلیل از توری فایبرگلاس برای عایق کاری و آب بندی سازه های آبی همچوت مخازن و استخرها استفاده زیادی می شود.

4.     توری فایبرگلاس دارای استحکام کششی بسیار زیادی است.

5.     ساختار این نوع توری ضد حریق می باشد در نتیجه مقاومت آن در برابر آتش سوزی بسیار بالا است. این نوع محصول همچنین دارای مقاومت حرارتی بسیار بالایی است. بنابراین در صورت مواجه شدن با تنش حرارتی هرگز تغییر شکل نمی دهد.

6.     قیمت مش فایبرگلاس با توجه به مزایای زیادی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

7.     این نوع توری به سختی دچار پوسیدگی می گردد.

کاربرد توری فایبرگلاس چیست؟

مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالا، تطبیق پذیری و وزن سبک باعث شده است که از این نوع محصول در زمینه های گوناگون صنعتی استفاده زیادی شود. توری فایبرگلاس دارای کاربردهای زیادی است به همین دلیل خرید آن امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

از مهم ترین کاربرد توری فایبرگلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    آب بندی مخازن ذخیره سازی بتنی

2.    آب بندی مختلف آبی نظیر استخر، لوله های مخصوص انتقال آب و کانال های مخصوص انتقال آب

3.    مقاوم سازی و بازسازی سازه بتنی

4.    تسلیح دیوارهای سیمانی و گچی (توری فایبرگلاس سیمانکاری و گچکاری)

5.    تقویت انواع سنگ ساختمانی

6.    جایگزین وال پست های فلزی جهت مهار دیوار (وال پست مش فایبرگلاس)

7.    ساخت قطعات پیش ساخته بتنی

توری فایبرگلاس سیمانکاری و گچکاری چیست؟

جنس توری سیمانکاری و گچکاری از فایبرگلاس است. از توری فایبرگلاس برای تثبیت گچ یا سیمان استفاده می گردد. به کمک این نوع توری میتوان سیمان یا گچ را به صورت کاملا صاف و یکدست روی سطوح قرار داد. استفاده از این نوع توری باعث پیشگیری از ریزش ملات از روی دیوار یا سقف می گردد.

توری فایبرگلاس سیمانکاری و گچکاری دارای ظاهری مشبک است و برای طراحی آن از رشته هایی از جنس فایبرگلاس استفاده می گردد. این نوع رشته ها بسیار انعطاف پذیر و نازک هستند به همین دلیل این نوع توری دارای استحکام و مقاومت بسیار زیادی می باشد.

از این نوع توری در قسمت زیرین لایه گچ یا سیمان استفاده می گردد. از مهم ترین و اصلی ترین دلایل استفاده از مش فایبرگلاس سیمانکاری و گچکاری عبارتند از:

1.     به کمک این توری می توانید سطح لایه گچ یا سیمان را صاف تر کنید. به همین دلیل به شما عزیزان توصیه می کنیم از این محصول در سیمانکاری و گچکاری استفاده کنید.

2.     این نوع توری از ایجاد هرگونه ترک روی سطح سیمان کاری و گچکاری پیشگیری می کند.

3.     برای مقاومت بیشتر سطوح سیمانکاری و گچکاری از مش فایبرگلاس سیمانکاری و گچکاری استفاده می گردد.

4.     این محصول باعث افزایش مقاومت و استحکام سطوح سیمانکاری و گچکاری می گردد.

توری فایبرگلاس آب بندی چیست؟

از مش فایبرگلاس آب بندی جهت عایق کاری مکان‌هایی که پر از آب هستند نظیر استخر و... استفاده می گردد. جنس توری فایبرگلاس از نوع الیاف فایبرگلاس است.

مش فایبرگلاس عایق کاری و آببندی به شکل رولی تولید می گردد. قسمت عرض رول توری ثابت می باشد و فقط قسمت طول توری متغیر است. ساختار این نوع توری به صورت شبکه ای است که هر یک از این شبکه ها دارای عرض چشمه نظیر 3*3، 5*5 و 2.5*2.5 میلیمتر می باشند. این نوع توری دارای ویژگی‌ها و مشخصات بی نظیری است به همین دلیل از آن در سازه ها و پروژه های مختلف عمرانی استفاده زیادی می شود.

از مهم ترین ویژگی های مش فایبرگلاس آب بندی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1.     مش فایبرگلاس آب بندی دارای مقاومت بسیار زیادی است. در صورتی که این محصول در برابر مواد شیمیایی و اسیدی قرار بگیرد هیچ تغییری در ساختار آن ایجاد نمی شود.

2.     این نوع توری در برابر تغییرات دما دارای مقاومت زیادی است. به همین دلیل در صورتی که در برابر دمای زیاد قرار بگیرد در خواص آن هیچ تغییری ایجاد نمی گردد.  

3.     مقاومت بالای این نوع توری در برابر رطوبت همیشه مورد توجه قرار می گیرد. به دلیل داشتن مقاومت زیاد توری فایبرگلاس آب بندی در برابر رطوبت از آن در طراحی سازه هایی که با رطوبت تماس مستقیمی دارند استفاده می شود.

4.     قیمت مش فایبرگلاس آب بندی نسبت به ویژگی ها و مزایایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.

5.     این محصول نارسانا است و در مقابل الکتریسیته دارای مقاومت بالایی است.

6.     توری فایبرگلاس آب بندی دارای خواص کششی و انعطاف پذیری بالایی است.

7.     وزن سبک و حجم کم این محصول یکی دیگر از انواع ویژگی های مثبت آن به شمار می رود.

وال پست مش فایبرگلاس بهترین جایگزین وال پست فلزی

از وال پست مش فایبرگلاس و وال پست فلزی برای اتصال به تیغه اسکلت ساختمان و دیوارهای ساختمان استفاده می شود. با استفاده از این محصول می توان مقاومت تیغه اسکلت ساختمان و دیوارها را در برابر نیروهای جانبی نظیر زلزله و باد افزایش داد.

این دو محصول دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند. از مهم ترین تفاوت های وال پست مش فایبرگلاس و وال پست فلزی می توان به نحوه نصب و هزینه نصب آن ها می باشد.

نصب وال پست مش فایبرگلاس آسان تر از نصب وال پست فلزی می باشد در نتیجه هزینه نصب وال پست مش با جنس فایبرگلاس نسبت به وال پست فلزی بسیار ارزان تر است. برای نصب وال پست مش با جنس فایبرگلاس نیاز به نیروی متخصص کمتری خواهید شد زیرا نیازی به استفاده از بست های فلزی و میلگرد بستر برای نصب این محصول نمی باشد. به همین دلیل امروزه وال پست مش با جنس فایبرگلاس جایگزین وال پست فلزی شده اند.

مش و توری فایبرگلاس ترک گیر چیست؟

 

مش فایبرگلاس مقاوم به قلیا نام دیگر مش و توری فایبرگلاس ترک گیر می باشد. از این محصول برای تعمیر ترک‌های سقف و دیوار استفاده زیادی می شود. این محصول همچنین دارای ویژگی های قابل توجهی می باشد.

از مهم ترین ویژگی های توری فایبرگلاس ترک گیر عبارتند از:

 

1.     مقاومت بالای مش و توری فایبرگلاس ترک گیر بسیار زیاد است.

2.     این محصول در برابر کشش خیلی زیاد دارای مقاومت بسیار بالایی است. در نتیجه از توری فایبرگلاس ترک گیر می توان برای ساخت انواع دیوار های گچی، سیمانی و بتنی استفاده کرد.

3.     مقاومت بالای این نوع توری در برابر مواد قلیایی بسیار بالا است.

4.     قیمت مش فایبرگلاس ترک گیر مانند قیمت سایر توری های فایبرگلاس مقرون به صرفه است. به همین دلیل بهتر است برای تعمیر مقرون به صرفه ترک های دیوار یا سقف از توری فایبرگلاس ترک گیر استفاده کنید.

 

نحوه تعمیر ترک های دیوار یا سقف به کمک مش و توری فایبرگلاس ترک گیر به صورت زیر است:

1.     برای استفاده از این محصول ابتدا باید سطح دیوار را به کمک ابزارهای مخصوص به صورت کامل صاف و یکدست نمایید.

2.     ترک های دیوار را در این مرحله به کمک توری فایبرگلاس پوشش دهید.

3.     اگر قسمتی از سازه دارای شکل منحنی است برای پوشش دادن ترک های این بخش باید مش را به کمک ابزار مخصوص برش بزنید. در این صورت می توانید ترک ها را به راحتی پوشش دهید.

4.     در مرحله آخر باید با دقت بیشتری نسبت به اجرای پلاستر سیمانی یا پلاستر گچی روی سطح توری فایبرگلاس ترک گیر اقدام کنید.

قیمت مش فایبرگلاس چقدر است؟

قیمت مش فایبرگلاس ثابت نیست و عوامل زیادی روی قیمت این محصول تاثیرگذار هستند. از مهم ترین این نوع عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.     نوع مواد اولیه و کیفیت ساخت توری فایبرگلاس روی افزایش یا کاهش قیمت مش فایبرگلاس تاثیر زیادی دارد.

2.     یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی قیمت توری فایبرگلاس برند تولید کننده این محصول می باشد.

3.     ابعاد چشمه و وزن الیاف تاثیر زیادی روی افزایش یا کاهش قیمت مش فایبرگلاس دارند.

4.     در طراحی توری فایبرگلاس از رزین استفاده می شود. نوع رزین مورد استفاده در طراحی این محصول روی قیمت آن تاثیر قابل توجهی دارد.

5.     میزان مقاومت توری فایبرگلاس و قابلیت های آن از دیگر عوامل تاثیرگذار روی تعیین قیمت مش فایبرگلاس به شمار می روند.

6.     استاندارد بودن این محصول هر چقدر بیشتر باشد بدون تردید قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

7.     خرید بدون واسطه و خرید با واسطه از دیگر فاکتورهایی هستند که روی تعیین قیمت مش فایبرگلاس تاثیر زیادی دارند.

مش فایبرگلاس را از کجا تهیه و خریداری نماییم؟

امروزه شرکت های در زمینه فروش مش فایبرگلاس فعالیت دارند. با توجه به اینکه از توری فایبرگلاس با کیفیت برای پروژه‌های عمرانی مختلف و طراحی سازه‌ها استفاده می شود به همین دلیل خرید این محصول را باید از شرکت های معتبر انجام دهید.

شرکت پلی می یکی از معتبرترین مجموعه ها در زمینه فروش این محصول می باشد. در مجموعه ما انواع توری فایبرگلاس با کیفیت و با برند معتبر به فروش می رسند. از مهم ترین مزایای خرید از مجموعه پلی می می توان به فروش توری فایبرگلاس با بهترین قیمت و ارسال این محصول در سریع ترین زمان ممکن اشاره کرد. علاوه بر این رضایت مشتریان عزیز پایه و اساس کار شرکت پلی می است.

در صورتی که تمایل به خرید این محصول کاربردی دارید می توانید همین حالا سفارش خود را در مجموعه ما ثبت کنید.

 سخن پایانی:

با افزایش قیمت متریال های مورد استفاده در ساختمان سازی و طراحی سازه امروزه هر فردی تمایل دارد تا متریال های پر استفاده نظیر انواع توری فایبرگلاس را با قیمت مقرون به صرفه ای خریداری کند. در صورتی که تمایل دارید از توری فایبرگلاس در پروژه عمرانی یا طراحی سازه مورد نظر خود استفاده کنید بهتر است قبل از هر چیز اطلاعات لازم را در مورد قیمت مش فایبرگلاس بدست آورید. با کسب اطلاعات در این زمینه می توانید خرید بهتر و مقرون به صرفه تری را داشته باشد و در هزینه های ناشی از ساختمان سازی یا طراحی سازه صرفه جویی کنید. جهت تماس با کارشناسان فنی و فروش بازرگانی پلی می به وبسایت www.polyme.ir مراجعه کنید.