آموزش صرافی کوینکس در کوینکس هلپ


صرافی Coinex مدت‌هاست که به‌عنوان یک صرافی جهانی معتبر فعالیت می‌کند و در طی این سال‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌است. اکنون که درهای بسیاری از صرافی‌های جهانی به روی ایرانیان بسته شده‌است، کوینکس از معدود صرافی‌هایی محسوب می‌شود که خدمات خود را به کاربران ایرانی نیز ارائه می‌کند. این صرافی رابطه کاربری ساده‌ای دارد و پیچیدگی خاصی در انجام معاملات وجود ندارد؛ اما ابزارهایی که این صرافی ارائه می‌کند، متنوع و پیشرفته هستند و بهتر است برای داشتن تجربه‌ای بهتر در معاملات خود از آن‌ها استفاده کنید. برای استفاده بهینه از این ابزارها می‌توانید از طریق وب‌سایت Coinexhelp نحوه کار با آن‌ها را یاد بگیرید. این سایت آموزش‌های دیگری نیز دارد که بسیار کامل و جامع هستند. در ادامه، بیشتر با صرافی Coinex و وب‌سایت CoinExHelp آشنا می‌شویم.

معرفی صرافی کوینکس (CoinEx)

Coinex یک صرافی بین‌المللی معروف و محبوب به‌شمار می‌رود که به کاربران ایرانی نیز خدمات می‌دهد. این صرافی در سال ۲۰۱۷ توسط تیم ViaBTC تاسیس شد؛ با پیشرفت‌های زیادی که این صرافی تاکنون داشته‌است، اکنون در سایت معروف کوین‌مارکت جزو ۵۰ صرافی برتر جهان شناخته می‌شود. شما امکان معامله انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و لایت‌کوین را در این صرافی خواهید داشت. اگر هم مبتدی هستید، نگران نباشید! این سایت با رابط کاربری ساده‌ای که دارد امکان استفاده را برای همه آسان کرده‌است و می‌توانید به‌راحتی با ابزارهای آن کار کنید. همچنین اگر هر سوال یا ابهامی برایتان پیش آمد، با مراجعه به سایت کوینکس هلپ و استفاده از توضیحات کامل آن‌ها می‌توانید جواب خود را بیابید.

دفتر مرکزی این صرافی در هنگ‌کنگ قرار دارد و ۱۵ درصد مالکان آن چینی هستند؛ اما ۸۵ درصد دیگر آن‌ها از کشورهای مختلف جهان به این تیم پیوسته‌اند. هایپو یانگ (Haipo Yang) مالک اصلی و موسس صرافی CoinEx محسوب می‌شود؛ او تمامی کدهای اولیه صرافی را نوشته و بعد، تیم اجرایی برای کمک به او پیوسته‌اند. هم‌اکنون این صرافی به بیش از ۲۰۰ کشور در جهان خدمت‌رسانی می‌کند و محدودیت مشخصی برای هیچ‌کدام از کشورها مشخص نکرده‌است؛ البته در سایت این صرافی نوشته‌اند که هر شخص مسئولیت تبعیت از قوانین کشور خودش را دارد.

خدمات کوینکس

با وجود ابزارهای مختلف و سیستم‌های پیشرفته‌ Coinex، این صرافی خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌کند که در ادامه توضیحات بیشتری درباره هر یک می‌دهیم.

·            معاملات اسپات: در این روش، شما می‌توانید معاملات خود را به‌صورت فوری و لحظه‌ای انجام دهید و امکان استفاده از اهرم را نخواهید داشت.

·            معاملات فیوچرز: معاملات آتی (Futures) به معامله‌هایی می‌گویند که دو معامله‌گر برای خرید و فروش ارز دیجیتال در آینده قرارداد می‌بندند؛ البته قیمت و زمان این معامله از قبل تعیین می‌شود. در این روش معامله، شما امکان استفاده از اهرم مالی را خواهید داشت که به شما کمک می‌کند حجم معاملات خود را افزایش دهید.

·            معاملات مارجین: به کمک مارجین شما می‌توانید از صرافی Coinex مقداری سرمایه قرض بگیرید و با استفاده از آن دارایی، حجم بیشتری از معاملات را انجام دهید؛ این‌گونه پتانسیل سود شما نیز افزایش می‌یابد.

·            سرویس استیکینگ: به کمک این سرویس می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را برای مدتی قفل کرده و برای این کار سودی دریافت کنید.

آموزش‌های کوینکس هلپ

هرچند که این صرافی طراحی کاربرپسندی دارد و کار با آن خیلی سخت نیست؛ اما برای انجام معاملات با آگاهی کامل از همه جنبه‌ها و تصمیم‌گیری بهتر، پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام هرگونه معامله‌ای درباره آن مطالعه کنید. می‌توانید این مطالعات را از سایت کوینکس هلپ انجام دهید که به‌صورت کامل درباره همه‌چیز این صرافی توضیح می‌دهد. در ادامه، دو مورد از اصلی‌ترین آموزش‌های سایت Coinex Help را به‌صورت خلاصه به شما معرفی می‌کنیم تا با کارکرد این سایت بیشتر آشنا شوید.

نحوه ثبت‌نام در صرافی کوینکس

شما می‌توانید با مراجعه به بخش ثبت‌نام در صرافی Coinex حساب کاربری خود را ایجاد کنید تا بتوانید به انجام معاملات بپردازید. در وب‌سایت CoinEx Help تمامی مراحل ثبت‌نام به‌صورت گام‌به‌گام و همراه با تمامی نکاتی که باید حین آن رعایت کنید، توضیح داده شده‌اند.

چگونگی انجام معاملات در صرافی کوینکس

پس از ساخت و شارژ کیف پول خود در Coinex می‌توانید به انجام معاملات اسپات و فیوچرز بپردازید. البته برای هرکدام از معاملات این صرافی، ابزارهای زیادی نیز در نظر گرفته شده‌اند که آشنایی با آن‌ها می‌تواند کمک بزرگی برای گرفتن تصمیمات بهتر باشد. اگر می‌خواهید به بهترین نحو و با بیشترین سود از خدمات صرافی Coinex بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام معاملات، اطلاعات کاملی از طریق سایت کوینکس هلپ کسب کنید.


مزایای استفاده از صرافی CoinEx

با وجود فراوانی صرافی‌های ارز دیچیتال و محدودیت‌هایی که برای فعالیت ایرانیان وجود دارد، استفاده از صرافی CoinEx برای انجام معاملات می‌تواند مزایای زیادی را همراه داشته باشید که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

·            این صرافی در کنار تنوع زیادی که در ارزهای دیجیتال دارد، امکان انجام معاملات را به امن‌ترین روش ممکن فراهم می‌کند. CoinEx از پروتکل‌های امنیتی پیشرفته مانند احراز هویت دومرحله‌ای و سیستم‌های مانیتورینگ امنیتی استفاده می‌کند تا اطلاعات شما را امن نگه دارد.

·            کارمزد Coinex برای هر معامله رقابتی و معقول است و می‌توانید بدون پرداخت کارمزدهای گران از خدمات این صرافی بهره‌مند شوید.

·            این صرافی به صورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته پشتیبانی قوی و کارآمدی دارد که می‌توانید سوالات خود را از طریق چت آنلاین یا ایمیل بپرسید.

·            کوینکس یک اپلیکیشن موبایل نیز دارد که آن را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS عرضه کرده‌است. می‌توانید به کمک این برنامه به‌راحتی از خدمات صرافی CoinEx در تلفن همراه خود استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله، با صرافی CoinEx و نحوه کارکرد آن بیشتر آشنا شدیم. برای استفاده درست از تمامی خدمات این صرافی و انجام معاملات بهینه، بهتر است قبل از هرچیز مطالعاتی درباره آن داشته باشید. کوینکس هلپ یکی از بهترین منابع برای یادگیری کامل استفاده از خدمات این صرافی محسوب می‌شود. در این وب‌سایت، آموزش‌های کاملی در رابطه با هر مسئله‌ای که ممکن است با آن روبه‌رو شوید وجود دارد و می‌توانید از نکات مهم هر فرایند آگاه شوید. دو آموزش اصلی که می‌توانید در این سایت بیابید نحوه ثبت‌نام و انجام معاملات در Coinex است که به صورت مرحله‌به‌مرحله و همراه تصویر توضیح داده شده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام معاملات، از سایت CoinExHelp بازدید کنید.