چگونه با کمترین بودجه در دبی سوئیت و خانه اجاره کنیم؟ (+ لیست قیمت)


چگونه با کمترین بودجه در دبی سوئیت و خانه اجاره کنیم؟ (+ لیست قیمت)

برای اجاره خانه و سوئیت در دبی، موارد زیادی مانند: پیدا کردن سویئت و خانه مناسب گرفته تا برآورد دقیق هزینه و قیمت وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. به طور کلی دبی یکی از گرانترین شهرهای خاورمیانه است که قیمت اجاره ها در آن تقریبا بالا می‌باشد. به طور کلی قیمت اجاره سوئیت ارزان در دبی برای یک ماه از 3 هزار درهم به بالا شروع می‌شود.

چنانچه تمایل دارید اطلاعات کامل‌تری از شرایط، قوانین و قیمت اجاره سویئت ارزان در دبی کسب نمایید، در ادامه با ما همراه باشید.

لیست قیمت اجاره سوئیت ارزان در دبی

برای برآورد بهتر از هزینه‌ها در ادامه لیست کاملی از قیمت اجاره سوئیت ارزان در دبی، ارائه شده است. لازم به ذکر است که برای برآورد دقیق هزینه‌ها از سایت‌های معتبر در حوزه مشاور املاک در دبی مانند: www.newwayint.com/fa-ir/ و propertyfinder استفاده شده است.

ویژگی هر سویئت

قیمت اجاره سوئیت ارزان در دبی برای یک ماه

سوئیت ‌های استدیو (دانشجویی)

3 هزار درهم

سوئیت‌ های یک خوابه

4 هزار درهم

سوئیت‌ های دو خوابه

4.5 هزار درهم

سوئیت‌ های سه خوابه

21 هزار درهم

قیمت اجاره سوئیت ارزان در دبی به تومان چه قدر است؟

به دلیل نوسانات اقتصادی در ایران نرخ ارز دائم در تغییر است. با فرض قیمت هر 1 درهم امارات متحده عربی معادل با 16 هزار تومان، قیمت اجاره سوئیت ارزان به تومان در امارات برای یک ماه از 48 میلیون تومان شروع می‌شود! در بخش برخی از افراد از اجاره صرف نظر کرده و در صورت تمکن مالی از گزینه‌های دیگری مانند خرید خانه استفاده می‌کنند. یکی از اصلی‌ترین مزیت خرید ملک در دبی، امکان دریافت اقامت امارات است!

اقامت دبی با خرید ملک، یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌های مهاجرت به امارات شناخته می‌شود. هر فرد متقاضی اقامت با خرید ملک به ارزش 750 هزار درهم امارات واجد شرایط برای دریافت اقامت بلند مدت 5 تا 10 ساله دبی برای خود و سایر افراد خانواده می‌شود!

برای اطلاع از لیست قیمت خرید خانه در دبی به تومان می‌توانید به سایت‌های معتبر ایرانی در این زمینه مانند: مشاور املاک نیووی مراجعه کنید.

راهنمای اجاره سوئیت و خانه ارزان در دبی

یافتن مکانی برای زندگی همیشه با چالش‌هایی همراه بوده و باید قبل از اقدام برای آن، به مؤلفه‌های زیادی توجه کرد. مخصوصا اینکه اگر قرار باشد پیدا کردن مکانی برای زندگی در یک کشور ثانویه انجام شود، باید به فاکتورهای بیشتری توجه نمود تا در طول مدت سکونت آسایش کافی را داشته باشیم. این موئلفه‌ها به 5 مرحله اصلی تقسیم بندی میشوند:

مرحله اول: خرید یا اجاره؟ اتخاذ تصمیم درست!

اولین قدم قبل از اجاره سوئیت ارزان در دبی، تصمیم‌گیری در مورد خرید یا اجاره است! مخصوصا اینکه قیمت خرید خانه در این کشور از برخی خانه‌های ایران در تهران و سایر کلان‌شهرها ارزان‌تر است!

مرحله دوم: مشخص کردن بودجه و اولویت‌ها!

دومین قدم برای اجاره، تعیین بودجه مورد نیاز با توجه به اولیت ها و قیمت سوئیت در دبی است. توجه به میزان درآمد و وضعیت مالی، شغل، اولویت هر فرد و خانواده و ... در این بخش بسیار مهم است. شما باید ابتدا لیستی از هزینه های خود در نظر بگیرید تا مشخص کنید چه میزان برای اجاره خانه در دبی برای یک ماه می‌توانید در نظر بگیرید.

مرحله سوم: جست‌وجو سوئیت مناسب و ارزان قیمت در دبی

پس از طی مراحل قبل نوبت جست‌وجو برای سوئیت مورد نظر در دبی است! برای این کار می‌توانید از سایت‌های معتبر خرید خانه یا اپلیکیشن اجاره خانه در دبی استفاده کنید.

مرحله چهارم: بازدید از سوئیت

پس از پیدا کردن سوئیت مورد نظر نوبت به بازدید از آن است. این مرحله بهتر است با مشاور املاک با تخصص و معتبر مشورت کرده و در طول بازدید به عواملی مثل: محله، امکانات خانه، وضعیت دسترسی به امکانات رفاهی مثل حمل‌ونقل عمومی، مدرسه، مغازه و ... توجه کنید.

مرحله پنجم: امضا قرداد اجاره در دبی

پس از طی مراحل گفته شده گام آخر امضای اجاره نامه است! در این مرحله باید شرایط گفته شده را با دقت بخوانید و از درستی وارد شدن موارد مهم مثل قیمت اجاره سوئیت در دبی، مدت اجاره و محدودیت‌های مشخص شده اطمینان حاصل کنید!

یک نکته حائز اهمیت: اجاره سوئیت در دبی ممکن است در ابتدا یک روند پیچیده به نظر برسد، اما طی کردن 5 مرحله گفته شده در بالا روند جست‌وجو را متناسب با بودجه در نظر گرفته شده آسان‌تر می‌کند.


کدام مناطق برای اجاره سویئت ارزان در دبی مناسب‌تر هستند؟

مناطق گفته شده در ادامه گزینه‌های مناسبی برای اجاره خانه ارزان هستند. این مناطق به‌خاطر قرار گرفتن در بافت سنتی و فاصله داشتن با مراکز اصلی شهر قیمت‌های مناسب‌تری دارند و انتخاب بهتری برای افرادی که بودجه محدودتری دارند می‌باشد. برخی از این محله‌ها شامل موارد زیر است:

·            اینترنشنال سیتی

·            بردبی

·            داماک هیلز

·            سامانا گلف

·            موتور سیتی

قوانین و مقررات اجاره در دبی

ثبت قرارداد اجاره در دبی از طریق سامانه EJARE صورت می‌گیرد و هزینه ثبت آن تقریبا 195 درهم می‌باشد. همچنین، تمامی سوئیت‌های اجاره شده باید شماره شناسه RERA داشته باشند. هزینه‌های مربوط به آب، برق و گاز و قیمت اجاره سوئیت ارزان در دبی نیز باید در قرارداد ذکر شود. این هزینه‌ها معمولاً ماهانه پرداخت می‌شود و میزان آن بسته به نوع ملک و فصل متغیر است.

سامانه RERA آژانس تنظیم مقررات املاک و مستغلات در دبی است که وظیفه مدیریت حفاظت از حقوق مستاجر و اطمینان از انجام تعهدات توسط صاحب خانه را بر عهده دارد. مطابق با مرجع رسمی allsoppandallsopp شش قانون حاکم بر قوانین اجاره در دبی که مابقی بندهای قرارداد زیر مجموعه این موارد قرار می‌گیرد به شکل زیر است:

·            شرایط کلی قرارداد اجاره

·            مبلغ اجاره

·            حقوق و مسئولیت‌های مستاجر و مالک

·            هزینه‌های مربوط به تعمیرات و نگهداری

·            اجاره فرعی، فسخ زودهنگام، تخلیه

·            حل‌وفصل اختلافات اجاره


به گفته allsoppandallsopp این قوانین عمدتاً تحت قوانین زیر پوشش داده می شوند:

·      Law 33 of 2008: An amendment to Law 26 of 2007, this law provides further clarity on the landlord-tenant relationship.

·      Decree 26 of 2013: This decree established the Rental Disputes Settlement Centre (RDC), which handles all types of rental disputes in Dubai, providing a structured platform for resolving conflicts.

·      Decree 43 of 2013: This decree specifically oversees rent increases in Dubai, ensuring that any adjustments to rent are fair and transparent.

ترجمه فارسی:

·                 قانون 26 سال 2007: این قانون روابط و قراردادهای بین مالک و مستاجران در دبی را تنظیم می‌کند.

·                 قانون 33 سال 2008: این قانون با اصلاح قانون 26 شفافیت بیشتری را در مورد روابط موجر و مستاجر ارائه می‌دهد.

·                 فرمان 26 سال 2013: این فرمان مرکز حل‌وفصل اختلافات اجاره (RDC) را در دبی تأسیس کرد. فرمان 26 بستر ساختاریافته بیشتری برای حل‌و‌فصل منازعات فراهم می‌کند.

منبع: allsoppandallsopp

جمع بندی اجاره سوئیت ارزان در دبی

شرایطی مانند عدم نیاز به پرداخت مالیات بر درآمد، اقتصاد رو به رشد و ... به محبوبیت کشور امارات بین افرادی که تمایل به مهاجرت دارند افزوده است. در این مقاله تلاش شد تا مهم‌ترین نکات در رابطه با اجاره خانه در دبی از قدم به قدم مراحل تا قیمت اجاره سوئیت ارزان در دبی، که از 3 هزار درهم شروع می‌شود ارائه شود. امیدواریم با در نظر گرفتن این نکات بتوانید اقامت خوبی در دبی داشته باشید.