اعمال قانون در‌باره پلاک مخدوش خودرو و موتورسیکلت‌ها در حال اجراست

  معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: دو هزار و ۴۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت روز دوشنبه در طرح برخورد با پوشش و رفع اثر از پلاک وسایل نقلیه، اعمال قانون شد.
سرهنگ فیروز کشیر دیروز در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: با گذشت چند روز از طرح تشدید برخورد و اعمال قانون پلاک‌های مخدوش در سطح شهر تهران، تیم‌های پلیس راهور با خودروها و موتورسیکلت‌هایی که اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک کرده‌اند، برخورد قانونی می‌کنند. در اجرای این طرح پلاک موتورسیکلت‌هایی که اقدام به پوشش و مخدودشی پلاک داشتند در محل رفع اثر و مورد اعمال قانون نیز قرار گرفته‌اند.
کشیر از رانندگان خودرو و موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان پلاک وسیله نقلیه خود را مخدوش نکرده و یا اقدام به پوشش پلاک نکنند.
وی افزود: برخی از رانندگان هم در ارقام پلاک دستکاری می‌کنند؛ مثلا عدد یک را به ۲ تبدیل می‌کنند که این اقدام جرم است و بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی حبس از ۶ ماه تا یک‌سال برای فرد متخلف به همراه دارد.
سایر اخبار این روزنامه
تقدیم بودجه 1403 به مجلس با محوریت انضباط مالی و رفع ناترازی ذهن‌ها و مدیریت جنگ غزه (یادداشت روز) اخبار ویژه راکت‌های مقاومت فلسطین به پایگاه‌های اتمی اسرائیل رسید اعتبارزدایی از معاملات غیررسمی و قولنامه‌ای در انتظار تصمیم تاریخی مجمع تشخیص پایگاه‌های مستحکم اسرائیل درجنوب لبنان منهدم شدند پیکر مطهر شهدای مدافع حرم تقی‌زاده، عطایی و آقا‌عبداللهی در تهران تشییع شد قصور، تقصیر و ترک فعل همه دستگاه‌های اجرائی و نظارتی در پرونده واردات چای بررسی می‌شود صادرات کالا و انرژی به اسرائیل متوقف شود دستاوردهای بزرگ خون شهدای روز دانشجو اعمال قانون در‌باره پلاک مخدوش خودرو و موتورسیکلت‌ها در حال اجراست اندیشکده آمریکایی: ایران نشان داده‌ می‌تواند شرکای منطقه‌ای خود را در واکنشی چندجانبه و هماهنگ بسیج کند جشن فارغ‌التحصیلی یمنی‌ها روی عرشه کشتی صهیونیست‌ها پایگاه‌های مستحکم اسرائیل درجنوب لبنان منهدم شدند پایگاه‌های مستحکم اسرائیل درجنوب لبنان منهدم شدند