دولت سیزدهم دولت عکس یادگاری بگیر با هواپیمای وارداتی نیست

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت رئیسی دولت عکس یادگاری بگیر با هواپیمای وارداتی نیست، گفت: «کشور را در شرایط سختی تحویل گرفتیم و در آغاز ‌کار به لحاظ اقتصادی ‌و بودجه‌ای شرایط خوبی در کشور حاکم نبود.»
محسن منصوری، دیروز، به مناسبت روز دانشجو، در نشست صمیمانه از سلسله نشست‌های پرسش و پاسخ، در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت حضور یافت تا پاسخگوی پرسش‌های آنان باشد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور در مقدمه صحبت‌های خود بیان کرد: «انقلاب اسلامی نشان داد در جریانِ حرکت بشر، دین مؤثرترین عامل تعالی پیشرفت است و خداوند هم این توفیق مضاعف را نصیب کشور کرد. دانشجوی امروز باید تحلیل مضاعفی از حوادث بعد از انقلاب در دهه‌های مختلف و فضای فعلی کشور داشته باشد.»
جوان مومن ایرانی را بالاترین سرمایه کشور می‌دانیم



منصوری با تأکید بر اینکه جریان‌های دانشجویی در گام دوم انقلاب نقش میانی دارند و باید میدان‌داری کنند، ادامه داد: «جوان مومن ایرانی را بالاترین سرمایه کشور می‌دانیم و اگر این سرمایه به هر دلیل آسیب ببیند کشور دچار آسیب می‌شود. ۱۶ آذر را بازخوانی می‌کنیم تا از تجربیات استفاده و عبرت‌آموزی کنیم و دشمن را بشناسیم. در بدنه مجموعه علمی از ظرفیت بالایی برخورداریم که باید استفاده شود. باید به ظرفیت داخل متکی باشیم. امروز روابط دولت با دانشجویان و بدنه دانشگاهی روشن است. حضور جوانان در دولت به وضوح دیده می‌شود.»
دولت سیزدهم به‌دنبال تحقق دولت کار است نه شعار
وی در پاسخ به گلایه برخی دانشجویان مبنی بر اینکه این نشست‌ها مهندسی شده است، گفت: «رئیس‌جمهور خود معتقد به حضور در بین مردم است و جوانان باید مطالبات را سریع و شفاف بیان کنند. رئیسی چندبار در بین دانشجویان حضور یافته‌اند. معتقدیم باید از ظرفیت اهالی جوانان کارکشته در امور کشورداری استفاده شود. ما به‌دنبال تحقق دولت کار هستیم نه شعار. دولت رئیسی دولت اقدام و عمل است.»
معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت رئیسی دولت عکس یادگاری بگیر با هواپیما‌های وارداتی نیست، افزود: «در همین دولت ۵۰ فروند هواپیما وارد کردیم و اصلا اعلام نکردیم. ما کشور را در شرایط سختی تحویل گرفتیم. در شهریور ۱۴۰۰ با تورم نزدیک به ۵۹.۳ روبه‌رو بودیم. از نظر ذخایر کالاهای اساسی وضعیت خوبی نداشتیم و ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری منابع وجود داشت که رقم بزرگی است. از نظر انرژی هم ناترازی‌های زیادی داشتیم.»
منصوری با اشاره به شرایط دولت در بدو فعالیت خود بیان کرد: «در آغاز به‌کار دولت سیزدهم، کشور به لحاظ اقتصادی ‌و بودجه‌ای در شرایط خوبی قرار نداشت. اگر بخواهیم سیاهه مشکلات آن دوران را تحلیل کنیم در این زمان نمی‌گنجد.»

سایر اخبار این روزنامه
زمان احتمالی عمره اعلام شد حرکت پول به سمت بازار سرمایه در 1403 پشت‌پرده بازرسی از کمپ‌های ترک اعتیاد؛ وقتی قانونی مدلی دیگر اجرا می‌شود هماهنگی بین دیپلماسی و میدان در تأمین حداکثری امنیت منطقه وجود دارد امضای شش سند همکاری بین ایران و سوریه دولت سیزدهم دولت عکس یادگاری بگیر با هواپیمای وارداتی نیست آموزش‌وپرورش تنهایی راه به جایی نمی‌برد ارسال محموله‌های بشردوستانه ایران به غزه در گرو مجوز مصر است حماس: وتوی آمریکا، مشارکت مستقیم در کشتار ملت فلسطین است پاداش چند ساعت خاموشی یک بخاری فرصت 4ساله مردم برای دریافت سند رسمی املاک قولنامه‌ای آبخیزداری؛ راه نجات خاک از نابودی شاهی که شهوت زمین‌خواری داشت پرسپولیس از بحران فاصله گرفت! کشف بقایای ۲۰ انسان در تخت جمشید رئیس سازمان اوقاف: ۲ هزار بقعه متبرکه به جلسات قرآنی اختصاص یافت خدمات فنی و مهندسی ایران جایگزین شل و بی پی شد واکنش وزیر علوم به افزایش نرخ آزادسازی مدرک تحصیلی با گواهینامه ایرانی در چند کشور می‌شود رانندگی کرد؟