شهادت بیدارگر

 سال‌هاست غربی‌ها و امپراتوری رسانه‌ای آنان در تلاش هستند جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان منزوی نشان دهند و در داخل ایران هم فاقد پایگاه اجتماعی مشروعیت‌ساز و فاقد مقبولیت مردمی تصویرسازی کنند. این تلاش با جنگ شناختی گسترده‌ای که دو دهه است با شدت بسیار روی اذهان جامعه ایران در حال انجام است، به قدری پرحجم و شدید بوده که بسیاری را تحت تأثیر قرار داده و آنان را دچار خطای تحلیلی و شناختی کرده است. طنز این موضوع آنجاست که حتی این عملیات رسانه‌ای که از سوی واحد‌های عملیات روانی- ادراکی سرویس‌های اطلاعاتی مختلف دشمنان مدیریت می‌شود، به گونه‌ای بوده که بسیاری از جماعت مزدور به اصطلاح برانداز و ضدانقلاب را نیز دچار خطای شناختی کرده است، مانند آن داستان طنز معروف که شخصی از سر بیکاری و سرگرمی به دروغ فریاد زد که‌ای مردم! در کوچه بالایی آش می‌دهند. مردم با شنیدن این خبر، ظرف به دست به راه افتادند تا از کوچه بالایی آش نذری بگیرند. کار بالا گرفت. آن شخص که همهمه و اشتیاق مردم را دید با خود فکر کرد، نکند واقعاً در کوچه بالایی آش می‌دهند؟! بنابراین خودش نیز کاسه به دست گرفت و راهی کوچه بالایی شد! حالا حکایت این جماعت است که سال‌ها در بوق و کرنا کرده‌اند که‌ای مردم چه نشسته‌اید که جمهوری اسلامی ایران دیگر مشروعیت ندارد و به قدری این دروغ را تکرار کرده‌اند که خودشان هم باورشان شده و فراموش کرده‌اند از ابتدا هم این ادعا دروغی بوده است که خودشان ساخته‌اند و دقیقاً به همین خاطر است که وقتی برنامه‌های تحلیلی تلویزیونی این جماعت مزدور را تماشا می‌کنید، می‌بینید که این‌ها چطور از حضور میلیونی مردم در شهر‌های مختلف برای تشییع شهدای خدمت شگفت‌زده شده‌اند و به همین خاطر است که بازی ریاضی و آمار برای کم نشان دادن حضور مردم به راه افتاده و تلاش زیادی می‌شود تا با این بازی‌ها از اهمیت این حضور کاسته شود. 
در سطح بین‌المللی هم حضور پرتعداد و بی‌سابقه ده‌ها هیئت دیپلماتیک از کشور‌های جهان و ادای احترام به رئیس‌جمهور اسلامی ایران و سایر شهدای خدمت که با حضور بی‌سابقه برخی مقامات از برخی کشور‌ها که حتی رابطه دیپلماتیک نیز با ایران ندارند، همراه بود، باعث شگفتی تحلیلگران شده است. این اتفاق در وهله اول نشان‌دهنده جایگاه و موقعیت ممتاز و کانونی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان و در وهله دوم نشان‌دهنده شخصیت برجسته شهید سیدابراهیم رئیسی و شهید امیرعبداللهیان در سطح منطقه و جهان است. این همبستگی ملی و بین‌المللی با جمهوری اسلامی ایران و با ملت ایران نشان داد برخلاف تلاش دشمنان، امروز نه تنها جمهوری اسلامی ایران، منزوی نشده است بلکه در اوج عزت و اقتدار در میان جهانیان قرار دارد، این را اضافه کنید به واکنش پرشور ملت‌های منطقه در نقاط مختلف به این رویداد که با عزاداری و بزرگداشت گسترده، دلبستگی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و حمایت از جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران نشان دادند. 
واقعیت، تخیلات و لاطائلات ذهنی طراحان جنگ شناختی و عملیات ادراکی دشمنان در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای نیست، بلکه آن چیزی است که در صحنه در حال رخ دادن است. ملت ایران به انقلاب اسلامی خود همچنان پایبند است و قدر خادمان خود را می‌داند و متوجه تفاوت بین آن کسی که خادم است و آن کسی را که ارباب‌منشانه و متفرعنانه با آنان برخورد می‌کند، می‌فهمد. امروز احساس شرمی که برخی از مردم بابت رأی‌ندادن به شهید عزیز سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ابراز می‌کنند و با ناراحتی و غم از آن سخن می‌گویند، ناشی از رأی‌ندادن به ایشان نیست، بلکه ناشی از تصویر غلط و قضاوت نادرستی است که برخی از ایشان داشته‌اند و امروز به یک‌باره تصاویر غلط ذهنی‌شان فرو ریخته و این هم اثرات همان جنگ رسانه‌ای و شناختی است که بی‌وقفه از سوی دشمنان علیه افکار مردم ایران در جریان است و شهادت مظلومانه خادمان ملت و شهید سیدابراهیم رئیسی مانند پتکی بوده که بر تصاویر غلط دشمن‌ساخته فرود آمده و آن را فرو ریخته است و به همین خاطر است که گفته می‌شود شهادت بیدارگر و انسان‌ساز است. 
حضور همیشگی ملت ایران در صحنه‌های گسترده در ۴۵ سال گذشته نشان داده است انقلاب اسلامی از اعماق وجود ملت ایران برخاسته و تجلی اراده آنان برای مقابله با ظلم، استکبار، وابستگی و تفرعن و به دست آوردن عزت، استقلال و عظمت تاریخی این ملت یکتاپرست است و اگر در مقاطعی مثلاً در پای صندوق‌های رأی حضورشان حداکثری نبوده یا ناشی از برخی گلایه‌مندی‌ها بوده یا در برخی موارد ناشی از اثرات جنگ ادراکی دشمنان و نه عدم‌اعتقاد به اصل انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران. پیام عزت، استقلال، ظلم‎ستیزی و استکبارستیزی انقلاب اسلامی ملت ایران، پیامی است که ملت‌های منطقه هم عموماً با آن همراهی دارند و حوادث اخیر نشان داد آزادگان زیادی در جهان نیز با آن همراهی دارند و این همان راز ماندگاری انقلاب اسلامی و تداوم مسیری است که ۴۵ سال پیش آغاز شد و امروز با قدرتی بیش از همیشه و در اوج قله اقتدار و عظمت ادامه دارد. 
انقلاب اسلامی راهی است به وسعت تاریخ که ۴۵ سال پیش به شکل جمهوری اسلامی، تعین سیاسی پیدا کرده است و همچنان تا زمانی که مستضعفین عالم هستند با قدرت روزافزون ادامه خواهد داشت و تا زمانی که شهید می‌دهد، زنده و پویایی خود را فریاد می‌زند.