تاخت و تاز «ام‌الفساد» ورزش 

انتخابات ریاست جمهوری تمام و رئیس‌جمهور منتخب مردم هم معرفی شد. حالا آقایان مسئول زحمت بکشند و به وضعیت ام‌الفساد ورزش کشور، یعنی فوتبال رسیدگی و آن را جمع جور کنند. فدراسیونی که با مدیران فاسدش افسارگسیخته به جان بیت‌المال افتاده و حتی این روز‌ها به اسم خصوصی شدن هم از جیب مردم برداشت می‌کنند. فوتبال سال‌هاست که تبدیل به جایی برای غارت بیت‌المال شده است. فوتبال سال‌هاست به اسم شاد کردن دل مردم (که اصلاً یادمان نمی‌آید کی با فوتبال شاد شدیم!) به اسم ورزش پول مردم نجیب ایران را بالا می‌کشد و به حلقوم زیاده‌خواهانی می‌ریزد که هر روز وقیح‌تر از قبل می‌شوند. 
فدراسیون فوتبال این روز‌ها هم با سوءاستفاده از شرایط خاص کشور همراه با سازمان لیگ فاسدش قرارداد بازیکنان دوزاری فوتبال را میلیارد‌میلیارد بالا می‌برد و بعد دم از قانون‌مداری می‌زند. حتماً می‌دانید که همین چند روزی که کل کشور درگیر مسئله انتخابات بود، قرارداد فوتبالی‌های زیاد‌خواه ۳۰۰ برابر افزایش پیدا کرد. امروز دیگر فوتبالیست ایران به کمتر از ۴۰ میلیارد رضایت نمی‌دهد و بگذریم که برخی خود را بالاتر از ۶۰ و ۸۰ میلیارد هم تصور می‌کنند. 
این روز‌ها پرونده فساد فوتبال از تب و تاب افتاده، همان پرونده‌ای که مانند «ویلموتس گیت» ابتدا سروصدا زیادی به راه انداخت و قرار بر برخورد بود، اما هرچه جلوتر رفتیم همه چیز رنگ باخت و در نهایت ۲ میلیون‌و‌۲۵۰ هزار یورو از جیب مردم ایران با هنرنمایی مهدی تاج و دار‌ودسته‌اش بیرون کشیده و به حساب کلاهبردار بلژیکی واریز شد. حالا پرونده فساد هم در حال طی کردن همان مسیر است! 
تعجبی هم ندارد؛ همین جمعه بود که خبر آزادی افشاریان و سهیل مهدی، دو متهم اصلی این پرونده منتشر شد، خبری که البته خیلی زود تکذیب و از صفحه خبرگزاری‌ها پاک شد، اما وقتی متوجه شویم که بقیه متهمان پرونده با خیال راحت در حال گشت‌و‌گذار هستند و هیچ بعید نیست اخبارشان از خارج کشور هم برسد، چرا باید از آزادی دو متهم اصلی تعجب کنیم. اصلاً چرا راه دور برویم، خود رئیس فدراسیون در مظان اتهام قرار دارد. اتهامی که هیچگاه جدی گرفته نشد و همه از کنارش گذر کردند، ولی خب تاج این روز‌ها حرف از اجرای قانون می‌زند، حرف از اینکه اجازه نمی‌دهد حتی هزار تومان غیرقانونی جا‌به‌جا شود! 


ام‌الفساد ورزش ایران مشغول چپاول بیت‌المال است، کسی هم کاری ندارد، یا آقایان نمی‌بینند یا خودشان را به ندیدن زده‌اند و برایشان فرقی نمی‌کند که بیت‌المال چگونه به تاراج می‌رود. شاید با خود می‌گویند چه جایی بهتر از فوتبال برای حیف و میل پول مردم. 
انتخابات تمام و رئیس‌جمهور منتخب مردم هم معرفی شد، اما اوضاع برای فوتبال فرقی نمی‌کند. برای ام‌الفساد ورزش ایران با مدیران فاسدش تفاوتی نمی‌کند، کدام جناح قدرت را دست داشته باشد، این اژد‌های هفت‌سر با اشتهای سیری‌ناپذیرش همچنان به اسم قانون‌مداری بیت‌المال را تاراج می‌کند و همه هم برایش کف و سوت می‌زنند. این روز‌ها باید از المپیک نوشت، جایی که مهدی تاج و داروسته‌اش و کلاً فوتبالی‌ها نمی‌دانند کجاست. نمی‌دانند المپیک یعنی چه، اما در عوض تمام المپیکی‌های ایران از بیت‌المال برداشت می‌کنند. انتخابات تمام شد، حالا ام‌الفساد ورزش را سر جایش بنشانید تا ورزش ایران نفسی تازه کند.