دست یاری نیرو‌های مسلح به دولت چهاردهم 

جوان آنلاین: در ادامه دیدار‌های رئیس‌جمهور منتخب، دکتر مسعود پزشکیان روز گذشته میزبان فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح در دفتر کار خود در پاستور بود. دیداری که در آن فرماندهان نظامی و انتظامی اعلام کردند که آمادگی همکاری را در همه زمینه‌ها با دولت جدید دارند. 
به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به همراه امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش؛ سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب با مسعود پزشکیان دیدار و گفتگو کردند. 
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه این دیدار گفت: نیرو‌های مسلح در کنار وظیفه ذاتی خود که دفاع از کشور و برقراری امنیت در کشور است با تمام توان در کنار دولت چهاردهم مانند دولت‌های گذشته است. سرلشکر باقری ادامه داد: همچنین نیرو‌های مسلح در تمام زمینه‌هایی که امکان همکاری و کمک به دولت در پیشبرد امور مردم و کشور است در کنار دولت قرار دارند. 
 تأکید پزشکیان بر وحدت اقوام و مذاهب


رئیس‌جمهور منتخب در دیدار روز گذشته خود با علمای اهل سنت، بر لزوم و اهمیت وحدت میان همه قومیت‌ها و مذاهب برای حل مشکلات کشور تأکید کرد. 
اولین برنامه دیروز رئیس‌جمهور منتخب، دیدار با بزرگان و علمای اهل سنت بود؛ علمای اهل سنت در این دیدار پس از بیان دغدغه‌های خود، از رئیس‌جمهور منتخب به این دلیل که همه را به یک چشم نگاه می‌کند، تقدیر کردند. یکی از علمای اهل تسنن حاضر در این دیدار با اشاره به اینکه دکتر پزشکیان به همه شهروندان بدون توجه به قومیت، مذهب یا منطقه جغرافیایی توجه دارد، از رئیس‌جمهور منتخب تشکر کرد. دکتر پزشکیان نیز در این نشست با بیان اینکه با اختلافات کشور پیشرفت نمی‌کند، گفت: اگر وحدت نکنیم، مشکلات کشور غیرقابل حل است؛ باید همه دست به دست هم بدهیم که در این صورت هر مسئله‌ای را می‌توانیم حل کنیم. وی ادامه داد: اگر با هم اختلاف داشته باشیم که در سطوح بالای اداره کشور و چه در میان قومیت‌ها، هیچ کاری از پیش نمی‌بریم و همگی شکست خواهیم خورد. 
 اعضای دولت آماده هر نوع همکاری هستند
همچنین وزیر نیرو با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب، ضمن دیدار و گفتگو با دکتر پزشکیان و تبریک کسب اعتماد مردم، گزارشی از آخرین وضعیت حوزه تحت مدیریت خود ارائه کرد. 
علی‌اکبر محرابیان در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب ضمن ارائه آخرین گزارش از وضعیت بخش آب و برق کشور تصریح کرد: اعضای دولت حسب تأکید سرپرست ریاست جمهوری آماده هر نوع همکاری با رئیس‌جمهور منتخب هستند. مسعود پزشکیان نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت جدی موضوع آب و توجه به آن در توسعه شهر‌ها و استقرار جمعیت و گسترش صنایع، از وزیر نیرو خواست آخرین وضعیت آب و برق را به تفکیک استان و شهرستان، شامل وضعیت موجود و تراز یا ناترازی عرضه و تقاضا در گزارشی تنظیم و ارائه کند.