دروغ هماهنگ اصلاح‌طلب و ضدانقلاب

جوان آنلاین: در روز‌های گذشته، فعالیت مجازی اصلاح‌طلبان و ضدانقلاب یک موضوع مشترک داشت و آن انتقاد و اعتراض به آیت‌الله میرباقری بود به خاطر جمله‌ای که از قضا آیت‌الله میرباقری آن را نگفته بود، بلکه خود این جماعت آن را با تقطیع عبارات او ساخته بودند و خود هم آن را محکوم می‌کردند!
در روز‌های گذشته یک عبارت این عضو مجلس خبرگان منتشر شد که جنجال‌هایی را علیه او در فضای مجازی موجب شد. اما کسی توجه نکرد که منبع این خبر رسانه صهیونیستی اینترنشنال است!
اینترنشنال از قول میرباقری منتشر کرد که «پایه‌ریزی فرهنگی جدید بر مبنای اسلام، سختی و گرسنگی به دنبال دارد و مردم ما این راه را خود انتخاب کرده‌اند، برخی می‌خواهند ایران را مانند ژاپن و آلمان کنند.»
همین عبارات باعث حمله و تخطئه میرباقری در فضای مجازی شد. در حالی که این عبارت آمیخته‌ای از تقطیع چند عبارت اوست. عبارات آغازین را او از امام خمینی نقل می‌کند که «چه کسی است که نداند مردم عزیز ما در سختی هستند و گرانی و کمبود بر طبقه مستضعف فشار می‌آورد، ولی هیچ کس هم نیست که نداند پشت کردن به فرهنگ دول دنیای امروز و پایه‌ریزی فرهنگی جدید بر مبنای اسلام در جهان و برخورد قاطع اسلامی با امریکا و شوروی، فشار و سختی و شهادت و گرسنگی را به دنبال دارد و مردم ما این راه را خود انتخاب کرده‌اند و بهای آن را هم خواهند پرداخت و بر این امر هم افتخار می‌کنند.»


بخش دوم عبارت هم میرباقری اشاره به خلع سلاح ژاپن و آلمان دارد که در عبارت تحریف شده، نیامده است: «برخی در دنبال کردن گفت‌وگوی با جهان می‌خواهند خلع سلاح را بپذیرند که بسیار عجیب و غریب است، و همچنین ایران را در درون نظم جهانی هضم کرده و مانند ژاپن و آلمان کنند. دشمن نقشه خاورمیانه جدید را منتشر کرده و می‌خواهند عراق و ایران را تجزیه کنند و به هیچ‌وجه ایران در نظم آن‌ها پایدار نمی‌ماند.»
مهدی خلجی، تحلیلگر ضدانقلاب میرباقری را ابوبکر البغدادی ایران نامید و در گفتاری متوهمانه گفت که او به دنبال رهبری در ایران است!
عباس عبدی، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب هم جملات تحریف شده و دروغین را با تصویر آیت‌الله میرباقری منتشر کرده و نوشته: «اگر ذره‌ای گرسنگی و سختی در این چهره دیدید مردم را خبر کنید. همین سخنان هم از روی سیری و آسایش است. چون انسان گرسنه و در حال سختی به این حرف‌ها فکر هم نمی‌کند.»
و پس از تذکر مخاطبان به دروغ بودن مطلب، بدون حذف توییتش نوشته که «‏برخی خوانندگان محترم متذکر شده‌اند که این سخنان از متن بیرون آمده و به نحوی نقل قول است و... روشن است که توییت در مقام رد و نقد جملات نیست. بلکه در تناسب گوینده و محتوایی سخن است.»
وقتی جملات از میرباقری نیست، چطور دنبال تناسب گوینده و محتواست؟!