حزب الله زنده است

 الف ـ عملیات طوفان الاقصی، علیه رژیم صهیونیستی نقطه شروع هزیمت و فروپاشی این رژیم محسوب می‌شود. طی یک سال اخیر رژیم صهیونیستی حتی با حمایت، هدایت و پشتیبانی تمام عیار نظام سلطه به رهبری امریکای جنایتکار نه تنها نتوانسته به هیچ کدام از سه هدف تعیین شده دست پیدا کند، بلکه در باتلاق ده‌ها مشکل در حال غرق شدن است و چهره منفور و تروریستی آنان بیش از پیش آشکار شده است. ب ـ بی‌تردید حزب‌الله لبنان بیشترین و مؤثرترین نقش را در حمایت از مقاومت فلسطین و شکست و ناکامی صهیونیست‌ها داشته است. در یکسال گذشته حزب‌الله عمق ۱۰ کیلومتری سرزمین‌های اشغالی را زیر حجم سنگین آتش‌باری خود گرفته و ده‌ها هزار آواره روی دست تروریست‌های صهیونیست گذاشته و حداقل ۳۰ درصد توان نظامی صهیونیست‌ها را درگیر جبهه شمالی کرده و با زدن پایگاه‌های نظامی، راداری، جاسوسی، شناسایی در عمق ۳۰ کیلومتری، آثار و فشار سنگین اقتصادی و سیاسی را بر صهیونیست‌های اشغالگر تحمیل کرده‌اند. در همین حال رزمندگان مقاومت نیز از کمک‌های مستشاری، فنی و اطلاعاتی حزب‌الله بهره‌مند بوده‌اند. 
ج ـ نتانیاهوی جلاد و تروریست (آن‌گونه که در نطق سازمان ملل اعلام کرد)، که موجودیت و بقای رژیم را در آستانه نابودی و فروپاشی دیده، برای برون رفت از تله‌ای که محور مقاومت برایش طراحی کرده، با استفاده از ظرفیت‌های موجود در لبنان و نفوذ و اشراف اطلاعاتی ناشی از: «هر دو اپراتور تلفن همراه لبنان در اختیار امریکاست»، «عدم انسجام در ساختار سیاسی لبنان»، «حضور ده‌ها سرویس جاسوسی»، «زیرساخت‌های فنی در لبنان در اختیار دشمنان مقاومت است» و «اوضاع نابسامان اقتصادی مردم»، قبل عملیات اصلی و تصرف دره بقاع و گسستن ارتباطات اجزای محور مقاومت، تلاش کرد با طراحی یک جنگ تمام عیار ترکیبی:
۱ـ مزیت‌های حزب‌الله را بگیرد. 
۲ـ نقاط قوت و برتری حزب‌الله را تصرف کند. 


۳ـ شبکه فرماندهی (سیاسی، عملیاتی و ارتباطی) حزب‌الله را به طور کامل متلاشی کند. ۴ـ شبکه ارتباطات رادیویی و تماس حزب‌الله را از بین ببرد. ۵ـ شبکه حامیان مردمی حزب‌الله را از بین برده و بین مردم و حزب‌الله فاصله ایجاد کند. ۶ـ با انفجار پیجر‌ها رعب وحشت شدید را در بین اعضای حزب‌الله و مردم دامن بزند. ۷ـ حاکمیت سیاسی لبنان را رو در روی حزب‌الله قرار دهد. 
د‌ـ نظام سلطه با تکیه بر قدرت رسانه‌ای خود تلاش می‌کند تا با استراتژی شوک، جای برنده و بازنده را عوض کرده و صهیونیست‌های تروریست را پیروز میدان معرفی کنند، اما مقاومت و حزب‌الله لبنان که فراتر از ارتش رژیم صهیونیستی (که مدعی چهارمین ارتش جهان هستند) با کل نظام سلطه و سرویس‌های جاسوسی غرب و حتی برخی کشور‌های منطقه در حال جنگ است، در عین حال که باور دارد جنگ، تلخ و شیرین دارد، شکست و پیروزی دارد، اما بی‌تردید برنده و پیروز قطعی این میدان و تعیین کننده سرنوشت و پیروز نهایی جنگ است چون:
۱- قدرت حزب‌الله نسبت به دو جنگ ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ بیش از ۱۰ برابر شده و در عین حال قدرت رژیم صهیونیستی بشدت کاهش یافته است. ۲- در همین عملیات هم حزب‌الله موفق به تحمیل شکست: «نظامی» و «اخلاقی» رژیم صهیونیستی (که برخلاف حزب‌الله منازل مسکونی را هدف قرار می‌دهد) شده است. ۳- حزب‌الله با تکیه بر توانایی جهادی و مقاومتی و با روحیه الهی برخلاف صهیونیست‌ها در میدان نبرد نامتقارن قدرت بازسازی و ترمیم خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارد. ۴- رژیم صهیونیستی خوب می‌داند که اگر این جنگ حتی دو سال هم طول بکشد، حزب‌الله قادر است روزانه تا ۵۰۰۰ موشک را به مواضع اشغالگران روانه کرده و همه سیستم‌های راداری و پدافندی دشمن را درگیر کند. ۵- اینک آتش‌باری موشکی حزب‌الله بر اثر اشتباه محاسباتی از عمق ۱۰ کیلومتری سرزمین‌های به بیش از ۷۰ کیلومتر افزایش یافته و تمامی پایگاه‌ها، فرودگاه‌ها و ظرفیت‌های نظامی، لجستیکی و... دشمن زیر آتش‌باری حزب‌الله قرار گرفته است. 
۶- افزایش عمق آتش‌بس حزب‌الله فاجعه فراگیر افزایش چندصد هزار نفری آوارگان (و حرکت آنان به سمت مرکزیت رژیم) را در پی دارد و همین موضوع رژیم را نابود خواهد کرد. قابل ذکر است که نیمی از وسعت ۲۹ هزار کیلومتر مربعی سرزمین‌های اشغالی در جنوب فاقد سکنه بوده و هم‌اینک حدود ۷۰۰۰ کیلومتر نیز در تیررس حزب‌الله قرار دارد. به این ترتیب همان‌گونه که فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای فرمودند، مقاومت و حزب‌الله لبنان با تکیه بر ساخت مستحکم و بنیان مرسوس خود نشان خواهد داد که حزب‌الله زنده است و در مدت زمان نه چندان دور با حمایت و پشتیبانی همه نیرو‌های مقاومت منطقه طومار رژیم منحوس و تروریست صهیونیستی را در هم پیچیده و راه قدس شریف را بر روی دل‌های بی‌قرار باز خواهند کرد. 
اینک روح بلند و ملکوتی سید و سالار مقاومت به ملکوت اعلی پرواز و از پیشگاه خداوند سبحان حزب‌الله را فرماندهی کرده و می‌گوید: وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ (آیه ۱۳۹ سوره مبارکه آل‌عمران)