شهادت پایان مبارزه نیست 

بنیان و اساس رژیم نامشروع صهیونیستی، بر قتل، تجاوز و ترور بنا شده و این رژیم نامشروع نماد و مصداق عینی تروریسم دولتی در جهان است. جهانیان شاهد نسل‌کشی و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه هستند و همچنان شاهد سکوت سازمان‌های حقوق بشری و قدرت‌های بزرگ جهان به خصوص غربی که داعیه حقوق بشر کذایی‌شان گوش فلک را کر کرده است، هستیم. در حقیقت سکوت مجامع جهانی در برابر جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی به سرکردگی نتانیاهو، در این برهه از زمان که فجیع‌ترین جنایت‌ها به دست این رژیم در مناطق مختلف منطقه از جمله فلسطین، لبنان و یمن در حال وقوع است، لکه ننگی بر پیشانی مدعیان حقوق بشر و صلح در جهان است که با سکوت خود، این رژیم را در جنایات ضد بشری همراهی می‌کنند. 
بی تردید مبارزان راه آزادی و انسانیت در این راه سکوت نخواهند کرد و تا پای جان برای دفاع از مظلومان، ایستادگی خواهند کرد، همان‌طور که سید حسن نصرالله مجاهد کبیر و نماد مقاومت مردم لبنان، بی‌تفاوتی در برابر ظلم و جور را علیه کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطین در غزه تحمل نکرد و از اولین روز‌های تجاوز صهیونیست‌ها به نوار غزه، جوانمردانه در کنار این مردم بی‌دفاع ایستاد و با تمام توان به مبارزه با رژیم صهیونیستی پرداخت. شهید سید حسن نصرالله مردی کم نظیر، عالمی فرهیخته و از پیشگامان صلح و عدالت برای مردم لبنان و مسلمانان منطقه بود. مردم مسلمان منطقه و آزادگان جهان مجاهدت‌های او را در مبارزه با رژیم صهیونیستی و بیرون راندن متجاوزان از جنوب لبنان، مبارزه با داعش و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین را فراموش نخواهد کرد. بی‌تردید فقدان حضور او خسارت بزرگی است که باید برای این خسارت گریست و یادش را گرامی داشت. اما فرهنگ و تاریخ مکتب شهیدپرور اسلام نشان داده که هر قهرمانی می‌رود، قهرمانی دیگر پرچم او را برداشته، در اهتزاز نگه می‌دارد، کاری که خود سید حسن پس از شهادت شهید عباس موسوی، پرچم او را برداشت و بر افراشته‌تر از قبل به اهتزاز در آورد. 
مرور زندگانی پربرکت شهید سید حسن نصرالله نشان می‌دهد که او همیشه برای شهادت آماده بوده و در واقع شهادت مزد مجاهدت‌های او و جزئی از مبارزه طولانی او با رژیم غاصب فلسطین بود. بنابراین باید گفت که او برای چنین روزی آماده شده بود. تاریخ مقاومت نشان داده، با شهادت او نه تنها مبارزه به پایان نخواهد رسید، بلکه با مدیریت و تدابیر خود، آن شهید مسیر‌های مجاهدت را برای بعد از خود بیشتر آماده کرده است. مدیریت کم نظیر سید حسن نصرالله، حزب الله و جبهه مقاومت را دارای یک ساختار منسجم و بدون اتکا به شخص ساخت که با شهادت او، نه تنها خط مقاومت از لحاظ قدرت مبارزه تضعیف نخواهد شد، بلکه انگیزه مضاعف برای نابودی رژیم صهیونیستی و جنایتکاران این رژیم پیدا خواهند کرد. 
شاید لازم به تکرار باشد که بگوئیم شهادت دبیرکل حزب الله و فرماندهان مقاومت، غم و اندوه بزرگی برای رزمندگان جبهه مقاومت است، اما این به معنای پایان مبارزه نیست، بلکه آغازی دوباره برای سید حسن نصرالله‌ها و پیروان آن شهید عزیز و شروع نصرالله است. بی‌تردید شهید سید حسن نصرالله قوی‌تر از سید حسن نصرالله راه را بر صهیونیست خواهد بست. 


 شهادت همزاد مکتب ائمه معصومین و مکتب عاشورایی تشیع است و این اولین باری نیست که جهان اسلام شاهد شهادت بزرگ مبارزان خط سرخ آل الله است، لذا با شهادت، خط سرخ مبارزه برای عدالت و حق در طول تاریخ ادامه یافته است. 
 این روز‌ها در اندوه شهادت بزرگ مردی از تبار رشادت و شجاعت به سوگ نشسته‌ایم، اما این اتفاق، اعتقاد به مبارزه و پیروزی را در جوانان غیور و مسلمان بیشتر از همیشه کرده است که از نشا نه‌های آن روحیه شجاعت و انگیزه مضاعفی است که امروز در عملیات وعده صادق ۲ شاهد هستیم. عملیاتی که برای امت اسلامی غرور آفرین بود و این نشان از شایستگی و تدبیر بالای مجاهدان راه خدا و فرماندهان نظامی است که به دور از شتاب، بعد از تدابیر لازم، دشمن را از هر اقدامی پشیمان می‌کنند. بی‌تردید عملیات وعده صادق ۲ که باید از آن بسیار گفت، نشانی است از اینکه مقاومت زنده است. 
شهادت هنر مردان خداست و برکات شهادت آن‌ها بعد از حیات ظاهری نیز کماکان در جامعه اسلامی ساری و جاری است و موجب برکت و موفقیت بیشتر خواهد شد.