جشن اینترنشنالی‌ها ابتر ماند!

جوان آنلاین: بامداد شنبه که اخبار مقابله ضدهوایی‌های اطراف تهران با پرتابه‌های صهیونیستی منتشر شد، جشن فارسی زبان‌های اینترنشنال هم شروع شد. شبکه تروریستی ایران اینترنشنال بازوی رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در همه عملیات‌های تروریستی خود علیه ملت‌های مختلف است. درباره ایران بار‌ها عوامل این برنامه تلویحاً یا تصریحاً از حمله نظامی به کشورمان حمایت کرده و حتی مطالبه آن را داشته‌اند. بنابراین، بامداد شنبه از مخابره صدای انفجار‌ها ذوق‌زده زده شده بودند، بی‌آنکه بخواهند فکر کنند این صدا‌ها صدای مقابله پدافند هوایی ایران با حملات صهیونیست‌هاست و از قضا نشان از قدرت ایران دارد و جای خوشحالی برای آنان نیست. این‌گونه بود که ذوق آنان جای خود را به خشم داد. 
اینترنشنالی‌ها ابتدا خط موفقیت کامل حمله رژیم صهیونیستی را مخابره کردند و در خبری فوری از قول یک مقام صهیونیست نوشتند که «هیچ یک از حملات اسرائیل رهگیری نشده و جمهوری اسلامی دچار شکست کامل شده است.»
آن‌ها تلاش کردند عملیات روانی علیه آرامش مردم ایران را پیش ببرند، گرچه در ظاهر می‌گفتند نگران نباشید و صرفاً مراکز نظامی هدف قرار گرفته‌اند! و با ذوقی زیاد خبر از ادامه‌دار بودن حملاتی می‌گفتند که عملاً تمام شده بود!
پس از آنکه دیدند از حملات اسرائیل آبی برایشان گرم نشد و فضای عمومی ایران آرام است، به اخبار دروغ دیگری روی آوردند و از دور دوم حملات خبر دادند و شهر‌هایی از ایران را به عنوان هدف حملات دور دوم نام بردند که اصلاً هدف هیچ حمله‌ای نبودند. 


جالب آنکه یکی از فعالان مجازی اصلاح‌طلب نوشت: «بزرگواران! به عنوان کسی که بیش از ۲۰ سال کار رسانه‌ای کرده عرض می‌کنم: اینترنشنال رسانه و صدای اسرائیل به فارسی است. استناد و اعتماد به گزارش و تحلیل‌هایش درست مانند آن است که یک ایرانی در طول جنگ، خبر‌ها را از بخش فارسی رادیو بغداد پیگیری می‌کرد و انتظار می‌داشت حقیقت را بشنود!»
و یا حسین دهباشی، فعال رسانه‌ای که به عنوان خبرنگار یک روزنامه اصلاح‌طلب، در بیروت به سر می‌برد، در این باره نوشت: «اسرائیل بسته به دروغ‌های بسیاربزرگ است. اسرائیلی‌ها اگر دروغ نگویند، خمارند. مثل این است که خبرنگاری را با راکت نزده باشند یا انگار بیمارستانی را بمباران نکرده باشند. دروغ از اف۳۵ برایشان سلاح‌تر است و از کودک‌کشی شیرین‌تر. شبی اگر دروغ‌شان را کسی باور نکند، فردایش را نمی‌بینند.»
در نهایت آرامش واقعی مردم تهران و تمسخر عناصر ضد ایرانی، اما فارسی‌زبان دشمن در فضای مجازی و موج تشکر فعالان مجازی از پدافند هوایی برای مقابله مناسب با صهیونیست‌ها این جشن کذایی را ناتمام گذاشت.