روزنامه کرباسچی هم از موضع اسرائیل‌پسند خوشش آمد!

جوان آنلاین: هفته گذشته یک تشکل از چند روحانی اصلاح‌طلب که روشن نیست غیر از نام و عنوان، چیز دیگری هم است یا خیر، موضعی در مقابل موضوع فلسطین منتشر کرد که مورد پسند اسرائیل و حامیان اوست. آن‌ها ضمن حمایت از موضع دو دولتی در فلسطین، خواستار بازگشت رژیم صهیونیستی به مرز‌های ۱۹۶۷ شدند. مرز‌هایی که در این بیانیه عنوان قانونی برای آن ذکر شده بود! در حالی که همان مرز‌ها هم غیرقانونی هستند. 
به همین دلیل بیانیه این جمع موسوم به مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با انتقاداتی در فضای مجازی روبه‌رو شد. اما روزنامه‌های اصلاح‌طلب شروع به دفاع از بیانیه کذایی کردند و روزنامه هم میهن، به مدیرمسئولی غلامحسین کرباسچی، در ادامه این دفاعیات، نوشت: «واقعیت، اما این است که از روحانیت شیعه یک صدا شنیده نمی‌شود و تکثر و تنوع از ویژگی‌های آن است و اگر دو صدا پیشتر در قالب نوع نگاه به مقوله سیاست شنیده می‌شد، اکنون درون روحانیت سیاسی وفادار به ساختار هم یک صدا شنیده نمی‌شود». 
حمایت از دولت غیرقانونی و جعلی اسرائیل نامش می‌شود تکثر در جامعه روحانیت شیعه؟! معنای تکثر به رسمیت شناختن دولت جعلی و اشغالگر است؟! از سویی در روز‌هایی که اوج تنش میان رژیم صهیونیستی و ایران است، القای تفرقه در قبال اسرائیل در جامعه ایران چه چیزی جز سود برای اسرائیل دارد؟