تحقیر استقلال در خرم‌آباد

جوان آنلاین: استقلال با موسیمانه هم چنگی به دل نزد. استقلال که با سروصدای زیاد مرد آفریقایی‌تبار را با عنوان متخصص کسب جام برای سرمربیگری خود انتخاب کرد تحت هدایت او سردرگم‌تر از همیشه ظاهر شد و در یک بازی پرانتقاد با حساب ۳ بر یک مغلوب خیبر خرم‌آباد شد تا چهارمین باخت خود را هم در ۹ بازی گذشته تجربه کند. 
شاید بتوان گفت برای قضاوت موسیمانه زود است، اما او دیروز حتی نتوانست کاری کند که گره بازی برای استقلال باز شود که این توقع زیادی نبود، اما مرد آفریقایی ۹۰ دقیقه در کنار زمین فقط نظاره‌گر نمایش پرایراد و ضعیف و ناامید کننده مردانش بود. 
خیبر با سعید دقیقی جان تازه‌ای گرفته بود. آن‌ها در زمین خود نمی‌خواستند بازنده باشند و دقیقی هم می‌خواست در بازی اول خود را نشان دهد. بنابراین دستور پرس سنگین روی خط دفاع پراشتباه استقلال را صادر کرده بود؛ دستوری که باعث شد استقلال خیلی زود مجبور به عقب‌نشینی شود و توپ و میدان را به خیبر واگذار کند. 
زمان زیادی طول نکشید. دقیقه ۱۰ بازی کرنر ارسالی مهرداد قنبری با اشتباه مسلم رامین رضاییان در خالی گذاشتن تیر اول دروازه استقلال به گل اول بازی تبدیل شد. جالب اینکه نه موسیمانه و نه بازیکنان پراشتباه استقلال هیچ عکس‌العملی در قبال این گل از خود نشان ندادند و در طول نیمه اول بازی این خیبر بود که بار‌ها می‌توانست به گل دوم دست پیدا کند، اما کم‌تجربگی بازیکنان این تیم مانع از نتیجه‌گیری شد تا نیمه اول با همان تک گل به سود خیبر تمام شود. 


با شروع نیمه دوم استقلال قدری جلو آمد و در دقایق ابتدایی خیبر را تحت فشار گذاشت. دقیقه ۵۶ رامین رضاییان در موقعیتی مشکوک به آفساید گل تساوی استقلال را به ثمر رساند که این گل در بازبینی مورد تأیید قرار گرفت تا همه چیز مساوی شود، اما برخلاف استقلال، خیبر بلافاصله به این گل واکنش نشان داد. 
دقیقه ۵۹ مسعود محبی با یک ضربه محکم در شلوغی محوطه جریمه استقلال توپ را از بین چهار بازیکن استقلال به تور دروازه آبی‌ها رساند تا خیبر ۲ بر یک جلو بیفتد. خیبری‌ها دست‌بردار نبودند و از ضعف مفرط استقلال همچنان بهره می‌بردند. آن‌ها در دقایق تلف شده مسابقه گل سوم را هم زدند. محسن سفیدچغایی این گل را زد، اما واقعیت این است که اگر شاگردان دقیقی کمی دقیق‌تر بودند و استقلال درخشش حسینی را درون دروازه نداشت نتیجه چیزی وحشتناک‌تر از شکست ۳ بر یک می‌شد.