راهنمای خرید محصولات خاص از eBay؛ فروشنده معتبر در ایبی

ایبی (eBay) یکی از برترین سایت‌های فروشگاهی آمریکا می‌باشد که بستری را برای خرید و فروش کالای نو و دست دوم فراهم کرده است. تنوع بالای کالاها و برندهای این سایت باعث شده تا ایبی به یکی از سایت‌های پرطرفدار خرید و فروش اینترنتی در سراسر دنیا تبدیل شود. این سایت موفق از سراسر دنیا کاربر و فروشنده‌های کوچک و بزرگ دارد و توانسته رکورد بیش از 200 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان را به ثبت برساند. البته ممکن است خرید از یک فروشنده معتبر در این سایت بزرگ دشوار به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه این مطلب، در مورد این موضوع به طور مفید و کاربردی، راهنمایی‌های مفیدی را ارائه کرده‌ایم.

چگونه در ایبی محصولات خاص را از فروشنده معتبر بخریم؟

خرید از ایبی یک روش مطمئن برای رسیدن به کالای مورد نیازتان با قیمت عالی می‌باشد. به طور کلی دو راه برای خرید از ایبی وجود دارد:

·    خرید عادی (Buy it now): در این روش، خرید به صورت عادی و معمولی مانند سایر سایت‌های فروش آنلاین انجام می‌شود و قیمت محصولات در آن ثابت است.

·    خرید از حراجی: در واقع حراج‌های ایبی یک مزایده هستند که کالای نمایش داده شده به شخصی که بالاترین قیمت را پیشنهاد دهد، فروخته می‌شود.

البته برای خرید محصولات خاص از فروشنده معتبر در سایت ایبی، نیاز است که در ابتدا محصولات پرفروش و پرطرفدار را بررسی نمایید، سپس با خواندن نظرات، تصمیم به خرید از فروشنده بگیرید. این روش، بهترین راه ثبت سفارش است. اما به طور کلی در خرید از ایبی نیازی به نگرانی و ترس نیست، زیرا سایت ایبی نظارت دقیق و سخت‌گیرانه‌ای بر روی تمام فروشنده‌ها و معاملات دارد.

آموزش ثبت نام و خرید در سایت eBay

پس از وارد شدن به سایت ایبی، نیاز است تا ثبت نام انجام دهید، در واقع لازمه‌ی خرید و فروش در این سایت، ثبت نام کردن است. برای ثبت نام نیز کافی است بر روی کلمه‌ی رجیستر (register) در بالای سایت کلیک کنید، پس از وارد کردن نام و آدرس ایمیل، رمز عبور انتخاب کنید. حال می‌توانید با جستجو کردن کالای مورد نظر خود، آن را پیدا کنید. البته که از طریق فیلترها می‌توانید انتخاب کنید که فروش کالای مورد نیازتان بر چه حسبی باشد و در لیست ارائه شده از کالا، نو و یا دست دوم بودن آن نیز مشخص می‌شود. متاسفانه انجام مراحل بعد که شامل پرداخت هزینه محصول می‌شوند، در ایران امکان پذیر نیست. اما یک راه حل عالی و ایمن برای خرید از ایبی در ایران به شما معرفی شده است که در ادامه به آن پرداخته‌ایم.

برای مشاهده آموزش خرید از ebay به صورت گام به گام، کلیک کنید.

آیا خرید از eBay در ایران ممکن است؟

در ایران تنها با کمک سایت‌های واسطه می‌توان خرید از ایبی، خرید از آمازون و دیگر سایت‌های معتبر جهانی را تجربه کرد و از کیفیت کالاها لذت برد. سایت مالتینا این شرایط را بر شما فراهم کرده تا به راحتی از سایت ایبی خرید کنید و با پرداخت از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب، سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.
برای خرید از سایت ایبی در مالتینا تنها لازم است وارد صفحه خرید از ebay شوید و برند محصول مورد نظر خود را به فارسی یا انگلیسی جستجو کنید. چنانچه قبلا کالای خود را از سایت ایبی انتخاب کرده باشید نیز، باید لینک محصول را در نوار جستجو مالتینا قرار دهید تا اطلاعات کامل و قیمت محصول نمایش داده شود. پس از جستجو، لیستی از کالاها نمایش داده می‌شود که ترتیب نمایش آن‌ها نیز به کمک انتخاب فیلترها تغییر می‌کند. پس از انتخاب کالا، روی آن کلیلک کنید تا قیمت تمام شده با احتساب هزینه شیپینگ، حمل از آمریکا، گمرک و کارمزد به شما نمایش داده شود. در قسمت وزن هم لازم است وزن کالا را به کیلوگرم وارد کنید، در ایبی وزن محصولات به پوند نمایش داده می‌شود که شما باید وزن را به کیلوگرم تبدیل کنید. پس از انتخاب سایز و رنگ نیز می‌توانید گزینه خدمات گارانتی مالتینا را فعال کنید تا کالای شما شامل گارانتی شود. سپس دکمه افزودن به سبد خرید و پرداخت را بزنید. البته در سایت‌های واسطه خرید از ایبی امکان خرید از کالاهای مزایده‌ای وجود ندارد.

مزایای خرید از ایبی چیست؟

قطعا خرید مستقیم از یک سایت معتبر آمریکایی مزایای زیادی به همراه دارد، موارد زیر تنها بخشی از مزایای خرید از ایبی هستند.

·    اورجینال بودن محصولات: در ایران پیدا کردن محصولات اصل و اورجینال کار راحتی نیست و در صورت اورجینال بودن نیز هزینه گزافی دارند، خرید از ایبی این مشکلات را حل می‌کند زیرا به صورت مستقیم کالای اورجینال دلخواه خود را با قیمتی واقعی خریداری می‌کنید.

·    بالا بودن اعتبار: ایبی یکی از معروف‌ترین سایت‌های آنلاین خرید و فروش است و اعتبار بالایی در بین مردم دارد.

·    مناسب بودن قیمت: همانطور که گفته شد، کالاهای اصل در ایران قیمت بالایی دارند در صورتی که در سایت ایبی با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسند. شما با خرید از سایت واسطه نیز همچنان با قیمتی مقرون به صرفه کالای مورد نیاز خود را دریافت می‌کنید.

·    داشتن تنوع بالا: ایبی 7 دسته بندی متفاوت دارد که در هر کدام از آن‌ها میلیون‌ها محصول متنوع و متفاوت قرار دارند و انتخاب را برای کاربر آسان می‌کنند.

چه محصولاتی در سایت eBay به فروش می‌رسند؟

در این سایت بیش از یک و نیم میلیارد کالای متفاوت از برندهای بزرگ و کوچک معتبر جهان قرار دارد. تنوع این کالاها بسیار بالا است و در دسته‌بندی‌های لوازم الکترونیکی، مد و فشن، سلامت و زیبایی، تجهیزات مکانیکی، هنر و کلکسیون و مجموعه‌های هنری، لوازم ورزشی، خانه و باغ و... به حالت نو و دست دوم عرضه می‌شوند.

هنگام خرید از ایبی به نکات زیر توجه کنید

هنگام خرید از ای‌بی توجه به توضیحات و مشخصات کالا یک امر ضروری است پس حتما پیش از ثبت خرید خود موارد زیر را بررسی کنید تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود.

·    نام محصول را به دقت بررسی کنید

·    تعداد محصولی که می‌خواهید سفارش دهید را چک کنید

·    رنگ و سایز محصولی که انتخاب کردید را پیش از پرداخت وجه بررسی کنید

·    شرایط محصول را از نظر نو و یا دست دوم بودن چک کنید

سخن پایانی

ایبی یکی از بهترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان است که امکان خرید کالاهای اورجینال را با قیمتی مقرون به صرفه برای تمام جهانیان فراهم کرده است. خرید از این سایت بسیار آسان است، برای افرادی که در داخل ایران قصد خرید از ایبی دارند، سایت مالتینا شرایطی فراهم کرده تا به سادگی خرید خود را انجام دهند و از استفاده کالاهای اورجینال با قیمتی مناسب لذت ببرند.