زانوبند زاپیامکس؛ درمان تضمینی آرتروز و درد زانو


زانوبند زاپیامکس- zapiamax از جمله محصولات جدیدی است که برای هر فرد مبتلا به درد زانو واجب و ضروری است. این محصول با وسیله داشتن 3 تکنولوی پیشرفته، خاص و بی خطر در کوتاه‌ترین زمان درد و ناراحتی زانو را از بین می‌برد.

زاپیامکس یکی از تولیدات ارزشمند و مهم شرکت زایس ترونیک آلمان است که با مجهز بودن به تکنولوژی اولتراسوند، اینفرارد و کلاک پالس قدم‌های بزرگی را در راستای درمان زانو درد برداشته است. به این ترتیب با استفاده منظم و در حدود 30 روز درد زانو را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد که باورتان نمی‌شود.

بر اساس نظر فروشگاه زاپیاشاپ زانوبند زاپیامکس بهترین درمان خانگی و موثرترین جایگزین فیزیوتراپی است که بسیاری از دردهای زانو را بهبود می‌بخشد. برای آشنایی بیشتر با خرید و نحوه استفاده از زانوبند زاپیامکس این مطلب را بخوانید.

با خرید زانوبند زاپیامکس چه دردهایی را می‌توان تسکین داد؟

زانوبند زاپیامکس تنها برای نوع خاصی از مشکلات زانو نیست. بلکه این محصول با توجه به تکنولوژی UIC که دارد همه انواع زانو درد را تسکین خواهد داد. از انواع زانو درد که با استفاده از ZAPIAMAX تسکین می‌یابند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


·            دردهای ناشی از انواع آرتروز زانو

·            مشکلات گردش خون

·            درد ناشی از سیاتیک

·            بورسیت یا تاندونیت

·            شکستگی استخوان زانو

·            سفتی مفصل زانو

·            دررفتگی و شلی مفصل

·            کشیدگی و رگ به رگ شدن

·            اسپاسم عضلانی خفیف تا شدید

·            نرمی مفصل

·            پارگی بافت‌ها

·            آسیب، ضربه یا فشار زیاد به زانو

و مشکلات دیگر که باعث درد در زانو می‌شوند.

شناخت تکنولوژی‌‌های زانو بند زاپیامکس؛ اولین عامل در خرید zapiamax فناوریهای آن است

شرکت نام آشنای زایسترونیک که به تولید محصولات فیزیوتراپی و پزشکی معروف است با تولید زانوبند زاپیامکس کمک زیادی به بیماران مبتلا به آرتروز زانو کرده است. هر کدام از سه فناوری بکار رفته در zapiamax به صورت جداگانه‌ای اثرات خاصی بر زانو می‌گذارند و باعث بهبود وضعیت و درد آن می‌شوند. این سه تکنولوژی عبارتند از:

·            اولتراسوند

·            اینفرارد

·            کلاک پالس

اولتراسوند پرکاربردترین تکنولوژی در درمان‌های پزشکی

اولتراسوند (Ultrasound) با ارسال امواج صوتی به صورت منظم به بخش‌های عمیق بافت‌های زانو جریان خون را در عضو آسیب‌دیده تقویت و این امر باعث افزایش دما در این ناحیه می‌شود. بالا رفتن دما در عمق بافت‌های زانو منجر به اکسیژن‌رسانی بیشتر در این ناحیه خواهد شد. همین روند ساده اما خاص تاثیر بالایی در تسریع بهبود زخم‌ها و آسیب‌های زانو دارد. از اثرات دیگر این تکنولوژی کاهش التهاب و تسکین درد زانو است که چند دقیقه بعد از استفاده حس می‌شود.

اینفرارد یا مادون قرمز در zapiamax؛ یکی از سالمترین تکنولوژی‌های درمانی

اینفرارد (Infrared) یا اشعه مادون قرمز از ارزشمندترین پرتوهای نوری درمانی است. مادون قرمز اصلاح شده برای بدن بسیار عالی و مفید عمل می‌کند و بر خلاف اشعه فرابنفش هیچ عارضه‌ای به دنبال ندارد. به همین دلیل از این اشعه برای درمان آسیب‌ها و دردهای حاد و مزمن استفاده می‌شود. اینفرارد موجود در زانوبند زاپیامکس باعث افزایش گردش خون غنی از اکسیژن خواهد شد و همین فرآیند روند بهبودی آسیب‌ها را تسریع می‌بخشد.

کلاک پالس در زانوبند زاپیامکس آلمانی؛ قویترین تکنولوژی تسکین درد

کلاک پالس (Pulse Clock) فناوری جدیدی در صنعت فیزیوتراپی است که با استفاده از پالس‌های الکتریکی ماساژ ملایمی را از طریق لرزش در عضلات ایجاد می‌کند. این ماساژهای ریز باعث تحریک عضلات برای ترشح اندروفین (هورمون ضد درد) می‌شود و از این طریق به بهبودی، تقویت و ترمیم زانو کمک خواهد کرد. همین روند باعث رفع اسپاسم‌های عضلانی و تقویت زانوی بیمار می‌شود.

تاثیر مهم دیگری که کلاک پالس دارد اینکه با جلوگیری از انتقال سیگنال درد به مغز مانع از ایجاد درد می‌شود و این موجب می‌گردد که دردی احساس نشود. ب همین دلیل از این تکنولوژی برای تسکین دردهای شدید مانند جراحی، زایمان یا شکستگی استخوان استفاده می‌شود.

مزایای سفارش زانوبند زاپیامکس با توجه به تکنولوژی‌های به کاررفته در آن

زانوبند زاپیامکس با تکنولوژی UIC خود تاثیرات فوق‌العاده‌ای بر درد و علائم زانو درد می‌گذارد. از مزایا استفاده از این سه تکنولوژی که به uic مشهور هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·            بهبود گردش خون

·            تسکین سریع درد

·            رفع اسپاسم‌های عضلانی

·            اکسیژن‌رسانی بهتر و تغذیه بافت‌ها با مواد مغذی

·            جلوگیری از تحلیل عضلات

·            تحریک عضلات به تقویت خود

·            کمک به بهبود آسیب‌ها و زخم‌های جراحی

·            پیشگیری از آتروفی عضلانی

·            بهبود دامنه حرکتی مفاصل

·            رفع سفتی مفصل

و 10ها مزیت دیگر که تنها با خرید زانوبند زاپیامکس و استفاده منظم از آن کسب می‌شوند.

مزایای خرید زاپیامکس نسبت به روش‌های دیگر؛ با خرید zapiamax این هزینه‌ها را کم کنید

استفاده و خرید اینترنتی زاپیامکس در مقابل سایر روش‌های درمانی مانند فیزیوتراپی یا حتی جراحی مزیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد. برخی از مهمترین مزایای آن عبارتند از:

·            قیمت زاپیامکس بسیار عالی است.

·            درمان زانو درد در خانه

·            درمانی بدون عوارض و خطر

·            تاثیرگذاری سریع بر درد و علائم

·            قابلیت استفاده برای افراد مختلف به صورت مشترک

·            قابلیت استفاده برای انواع زانو درد

·            خرید اینترنتی زاپیامکس به صورت آسان

·            محصولی سبک، کم‌جا و کوچک قابل حمل

و مزایای دیگر که در هنگام استفاده از زانوبند زاپیامکس به آن‌ها پی‌خواهید برد.

نحوه استفاده از زانوبند زاپیامکس بدون هیچ تشریفات خاصی

استفاده از زاپیامکس با این تکنولوژی‌های خاصی که دارد خیلی راحت و ساده است. کافی است که زانوبند را دور زانوی خود ببندید و آداپتور را به برق متصل کنید. سپس پای خود را کشیده و برای 45 تا 60 دقیقه استراحت کنید. بعد از 2 یا 3 روز استفاده متوجه کاهش درد خود خواهید شد و بعد از 2 تا 3 هفته درد تسکین یافته و علائم زانو درد کم‌وکمتر خواهند شد.

قیمت زانوبند زاپیامکس خیلی مناسب و به صرفه است

قیمت زانوبند زاپیامکس 2960000 تومان است که نسبت به سایر درمان‌های رایج زانو درد مناسب‌تر است. همچنین این محصول به گونه‌ای تولید شده است که برای چندین سال قابل استفاده و کارایی دارد.

برای خرید اینترنتی زانوبند زاپیامکس به سایت زاپیاشاپ مراجعه کنید

فروشگاه اینترنتی زاپیاشاپ به عنوان نمایندگی مرکزی زاپیامکس و با داشتن نمایندگی رسمی از شرکت زایس ترونیک آلمان، زانوبند اصل آلمانی را به شما تحویل خواهد داد. همچنین بعد از ثبت سفارش اینترنتی یا تلفنی محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد. هزینه کالا درب منزل دریافت می‌شود و ارسال کاملا رایگان است.