بهترین برندهای دیزل ژنراتور در بازار ایران

ژنراتور دیزلی به عنوان یک دستگاه پرکاربرد در تأمین برق در مواقع خاموشی، نقش مهمی را به خصوص در صنایع ایفا می‌کند. در حال حاضر، برندهای مختلفی اقدام به طراحی و تولید انواع دیزل ژنراتور در جهان می‌کنند. از همین رو، آشنایی با بهترین برندهای دیزل ژنراتور برای کسانی که قصد خرید دیزل ژنراتور را دارند، مهم است. بهترین برند های دیزل ژنراتور در بازار داخلی عبارتند از:

·            دیزل ژنراتور بادوین

·            دیزل ژنراتور ولوو

·            دیزل ژنراتور پرکینز

·            دیزل ژنراتور کامینز

·            دیزل ژنراتور ایویکو

دیزل ژنراتور بادوین

بادوین موتورز (Moteurs Baudouin) اساساً یک تولیدکننده فرانسوی است که موتورهای دیزلی و گاز طبیعی را برای مصارف دریایی و صنعتی تولید می‌کند. این شرکت در سال 1918 در شهر مارسی فرانسه تأسیس شد. در آوریل 2009، شرکت چینی ویچای برند بادوین را به مبلغ 3.8 میلیون دلاری خریداری کرد. در سال 2017، بادوین طیف وسیعی از موتورهای ثابت را برای کاربری تولید برق معرفی کرد.

در حال حاضر، دیزل ژنراتور بادوین در انواع توان و برای کاربری‌های گوناگون، از خانگی تا صنعتی و نیروگاهی، به بازار عرضه می‌شود. دیزل ژنراتور Baudouin در انواع توان از 20 کاوا تا 1700 کاوا توسط گروه صنعتی آبیاران در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. از مزایای مهم ژنراتور بادوین، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

·            قیمت مناسب، دوام و کیفیت بالا

·            تحت لیسانس اروپا

·            تعمیرات و نگهداری آسان و سهولت دسترسی به قطعات مصرفی

·            بهره‌وری سوخت بالا به لطف تعبیه سیستم انژکتور اختصاصی

·            موتور توربوشارژ به همراه تنظیم‌کننده خودکار سرعت

·            کوپله‌شده با آلترناتور استمفورد با سیم پیچ کاملاً مسی

·            و...

دیزل ژنراتور ولوو

یکی دیگر از بهترین برندهای ژنراتور، ولو پنتا (Volvo Penta) ساخت کشور سوئد و آلمان است. این شرکت در سال 1907 میلادی با تولید اولین موتور دریایی خود به نام B1 تأسیس شد. ولوو پنتا به سرعت به یک تولیدکننده بزرگ موتورهای احتراق درون‌سوز تبدیل شد که در سال 1927 موتور اولین خودروی سواری ولوو را تولید کرد.

انواع دیزل ژنراتور ولوو در کنار کیفیت بالا، قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارند و مصرف سوخت پایین یکی از مزایای مهم این محصولات در برابر رقبا است. ژنراتور ولوو با آلترناتورهای مختلفی کوپله می‌شود و نصب و راه‌اندازی آن نیز راحت است. محبوبیت بالای ژنراتور دیزلی ولوو باعث شده است تا شرکت‌های داخلی زیادی اقدام به تولید لوازم یدکی و مصرفی این دستگاه‌ها کنند.

مهم‌ترین ویژگی‌های دیزل ژنراتور Volvo عبارتند از:

·            مجهز بودن به سیستم‌های هشداردهنده و محافظتی برای جلوگیری از آسیب دیدن موتور

·            رادیاتور تولیدشده مطابق با آخرین استانداردهای روز اروپا و مقاوم در مقابل شرایط بد آب و هوایی

·            دارای سیستم الکترونیکی پیشرفته برای جلوگیری از افت توان و عملکرد ژنراتور

·            قابلیت کارکرد بهینه تا ارتفاع 2000 متر از سطح دریا

·            مصرف سوخت پایین و کاهش آلودگی ناشی از گازهای خروجی اگزوز

·            مجهز به سیستم فست استارت (راه‌اندازی سریع)

·            و...

دیزل ژنراتور پرکینز

برند پرکینز، به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های کاترپیلار، در سال 1932، با هدف طراحی و ساخت موتورهای دیزلی پرسرعت تأسیس شد. در طول سالیان، پرکینز مجموعه موتورهای خود را گسترش داده و انواع مدل‌های مختلف، از جمله موتورهای دیزلی و بنزینی، را تولید کرده است.

گروه صنعتی آبیاران با نزدیک به نیم قرن تجربه در حوزه تأمین مستقیم تجهیزات صنعتی، انواع مولد برق دیزلی پرکینز را با گارانتی یک ساله عرضه می‌کند. تمامی انواع دیزل ژنراتور Perkins، کیفیت ساخت بالایی دارند و با پایداری در مقابل شرایط اقلیمی مختلف، دوام خوبی را از خود نشان می‌دهند. رنج توان موتور دیزلی پرکینز از 15 کاوا تا 2500 کاوا متغیر است. ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیزل ژنراتور پرکینز به شرح زیر است:

·            نویز پایین به لطف طراحی سفارشی سیستم اگزوز

·            مصرف سوخت پایین و کاهش آلایندگی

·            تنوع بالای محصولات برای انواع کاربری

·            موتور دیزلی 3 تا 16 سیلندر برای افزایش توان خروجی

·            کوپله فابریک، سهولت در تعمیرات و نگهداری و تأمین قطعات مصرفی

·            و...

دیزل ژنراتور کامینز

کامینز در سال 1919 در شهر کلمبوس آمریکا تأسیس شد و انواع موتور، فیلتر و محصولات تولید برق را روانه بازار می‌کند. محصولات کامینز در بیش از 190 کشور مختلف عرضه می‌شود. عمده تمرکز کامینز روی توسعه موتور دیزلی بود و نخستین نمونه موفق موتور دیزلی خود را در سال 1933 وارد بازار کرد.

دیزل ژنراتور Cummins مزایای مختلفی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به طول عمر و دوام بالا اشاره کرد. قدرت بالای موتورهای به‌کاررفته در محصولات کامینز باعث شده تا کاربرد گسترده‌ای در صنایع بزرگ داشته باشند. انواع ژنراتور کامینز، به عنوان یکی از بهترین برندهای دیزل ژنراتور در ایران، توسط آبیاران با برگ سبز ضمانت و گارانتی 1200 ساعت کارکرد عرضه می‌شود.

مهم‌ترین مزایای دیزل ژنراتور کامینز:

·            قابلیت اطمینان و عملکرد با کیفیت بالا

·            هزینه‌های پایین تعمیرات و نگهداری

·            انعطاف‌پذیری عملیاتی

·            نرخ بهره‌وری بالا

·            راندمان سوخت بالا و آلودگی کمتر

·            نصب آسان، توان خروجی پایدار و تولید نویز کمتر

·            و...

دیزل ژنراتور ایویکو

برند ایتالیایی ایوکو یا ایویکو (Iveco)، با مشارکت و سرمایه‌گذاری چند شرکت اروپایی در سال 1975 بنیان‌گذاری شد. این شرکت فعال در حوزه تولید مولد برق دیزلی، موفق به تولید محصولاتی با کیفیت بالا و استاندارد برای کارکرد طولانی مدت جهت تأمین برق شده است. در سال 1980، نخستین موتور دیزلی توربو برای وسایل نقلیه سنگین و در سال 1985، اولین موتور دیزلی سبک با انژکتور مستقیم توسط ایویکو به بازار عرضه شد.

ایویکو با عرضه ژنراتور در رنج توان 20 تا 700 کاوا و مزایای متعدد، توانسته به عنوان یکی از بهترین برندهای دیزل ژنراتور خود را مطرح کند. دیزل ژنراتور ایویکو، به صورت کوپله اختصاصی آبیاران، بیشتر با دو نوع آلترناتور استمفورد و مکالته کوپله می‌شود.

مزایای دیزل ژنراتور ایویکو:

·            رنج توان گسترده از 20 تا 700 کاوا

·            مجهز به سیستم خنک‌کننده با آب

·            مصرف سوخت پایین با سیستم اختصاصی Common Rail

·            قابلیت کارکرد تا دمای منفی 25 درجه

·            دارای استانداردهای بین‌المللی کیفیت، ایمنی و محیط زیست

·            نویز پایین و مقاوم در مقابل شرایط بد آب و هوایی

·            و...

آبیاران پویان آذر؛ عرضه بهترین برندهای دیزل ژنراتور با نازلترین قیمت

گروه صنعتی آبیاران خود را موظف می‌داند که کالاها و خدمات مورد نیاز مشتریان را از معتبرترین برندهای جهانی در اختیارشان قرار دهد. واردات و تأمین مستقیم انواع دیزل ژنراتور از برترین برندهای خارجی و چینی، آبیاران را به بزرگترین تأمین‌کننده انواع ژنراتور دیزلی با نازلترین قیمت در داخل کشور تبدیل کرده است.

در کنار تنوع بالا و امکان تأمین دیزل ژنراتور مطابق با توان مورد نیاز مشتری، خدمات نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتور نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر این، کلیه انواع دیزل ژنراتور خارجی با گارانتی یک ساله یا 1200 ساعت کارکرد و ژنراتور چینی با گارانتی 6 ماهه توسط آبیاران عرضه می‌شود. جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت، کافیست با کارشناسان آبیاران تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به وبسایت آبیاران، درخواست خود را ثبت کنید.

شماره تماس:04134427241

آدرس وبسایت:https://www.abyaran.com

برچسب ها : قطعی برق,تامین برق,تامین کننده دیزل ژنراتور