بهترین لوریج برای 100 دلار؛ برای 100 دلار از چه لوریجی استفاده کنیم؟

بهترین لوریج برای 100 دلار؛ [نکات مهم در انتخاب بهترین لوریج برای 100 دلار ]

بهترین لوریج برای 100 دلار؛ برای 100 دلار از چه لوریجی استفاده کنیم؟

Alt: بهترین لوریج برای 100 دلار

Caption: اهرم، ابزاری برای افزایش سود حاصل از معاملات است. البته می تواند ضرر را هم چند برابر کند!

 

وقتی صحبت از لوریج می شود، در نظر گرفتن ریسک معامله اهمیت فراوانی می یابد. "Leverage" یا اهرم در واقع قرض گرفتن سرمایه برای انجام معامله است؛ قرضی که هم سود و هم ضرر را چندین برابر می کند. با در نظر داشتن این موضوع، انتخاب بهترین اهرم به اهداف سرمایه گذاری و حد تحمل ضرر شما بستگی دارد. به طور کلی معامله گران حرفه ای در خصوص بهترین لوریج برای 100 دلار در فارکس، نسبت 1:100 را پیشنهاد می کنند. در این مطلب، با بررسی شرایط بازارهای مختلف، بهترین اهرم برای صد دلار را مشخص خواهیم کرد.

بهترین لوریج 100 دلار [انتخاب بهترین لوریج برای 100 دلار در بازار های مالی]

لوریج در بازارهای مالی قدرت معاملاتی شما را تا هزاران بار افزایش می دهد، اما در نظر داشته باشید که قدرت زیاد مسئولیت بزرگی نیز به همراه دارد. با اینکه اهرم به شما اجازه می دهد تا با سرمایه اندک خود وارد معاملات بزرگی شوید، اما در صورت ضرر، میزان آن نیز چند برابر می شود. برای صحبت در خصوص بهترین Leverage، ابتدا این مفهوم را برای دو بازار برجسته بررسی می کنیم تا پس از آن به بررسی بهترین لوریج برای 100 دلار بپردازیم.

·            کریپتو؛

·            فارکس.

بهترین لوریج برای صد دلار در کریپتو

با استفاده از لوریج در ارز دیجیتال، می توانید سود (و ضرر!) خود را تا چندین برابر افزایش دهید. در نظر داشته باشید که هنگام استفاده از اهرم در چنین بازاری با نوسانات شدیدتر نسبت به فارکس، بهتر است که اهرم های کوچکتری را انتخاب کنید تا ریسک معامله قابل کنترل باشد. کارشناسان و معامله گران حرفه ای، اهرم 1:20 تا 1:50 را بهترین اهرم برای 100 دلار می دانند. اما اگر به تازگی وارد این عرصه شده اید بهتر است که تا زمان دستیابی به شناخت بیشتر نسبت به بازار کریپتو، با اهرم های کمتری بین 1:3 تا 1:20 معامله کنید.

بهترین لوریج برای 100 دلار در فارکس

فارکس که از با ثبات ترین بازارهای مالی دنیا است، نوسانات شدید بازار کریپتو را تجربه نمی کند. بنابراین مدیریت ریسک راحتتر است و معامله گران می توانند از اهرم های بزرگتری استفاده کنند. طبق گفته کارشناسان، بهترین Leverage برای 100 دلار در این بازار، بین 1:50 تا 1:100 است. هرچند، معامله گران کم تجربه باید به سراغ اهرم های کوچکتر بروند و با استفاده از حساب های دمو مدیریت ریسک را تمرین کنند.

Alt: عوامل موثر بر انتخاب لوریج

Caption: به منظور انتخاب بهترین Leverage برای اکانت 100 دلاری، باید نوع بازار مالی و تایم فریم معاملاتی را در نظر بگیرید.

 

انتخاب بهترین لوریج برای 100 دلار بر اساس تایم فریم معاملاتی

علاوه بر نوع بازار مالی، تایم فریم معاملاتی نیز عاملی دیگر در انتخاب بهترین اهرم است. در این بخش به بررسی تأثیر این موضوع بر میزان لوریج می پردازیم. تایم فریم معاملاتی در این بحث به سه دسته تقسیم می شود.

·            کوتاه مدت؛

·            میان مدت؛

·            بلند مدت.

لوریج در معاملات کوتاه مدت

معاملات کوتاه مدت شامل انواع مختلفی از قبیل روزانه، نوسانی، اسکالپ و... هستند. معاملات اسکالپ به دلیل سرعت انجام معامله، حد ضرر و حد سود کوچکتری نسبت به معاملات روزانه و سویینگ دارند. بهترین لوریج 100 دلار، ضریب اهرم «1:100» در فارکس می باشد. همچنین اگر بودجه کمتری در اختیار دارید، می توانید تا سقف 1:200 نیز از لوریج بروکر برای معاملات اسکالپ استفاده نمایید.

لوریج در معاملات میان مدت

در معاملات میان مدت نیز با در نظر گرفتن نوع بازار مالی و حد ضرر و با توجه به افزایش تایم فریم معاملاتی و امکان تحلیل دقیق تر بازار، معامله گران می توانند سراغ اهرم های بزرگتری بروند. بهترین اهرم فارکس در این تایم فریم نیز بین 1:100 تا 1:200 است.

لوریج در معاملات بلند مدت

با توجه به کم بودن سرمایه اولیه، بهتر است که در تایم فریم های کوتاه مدت و میان مدت معامله کنید. سپس با افزایش سرمایه خود در این معاملات، به سمت تایم فریم های بلند مدت تر و اهرم های بالاتر پیش بروید.

اگر به دنبال مطالعه عمیق تر پیرامون این موضوع هستید، ما مطالعه مقالات لوریج در فارکس چیست، بررسی بروکر آلپاری، فرق لات و لوریج، تفاوت لوریج در فارکس و کریپتو، حداکثر لوریج در فارکس، آموزش فارکس رایگان و سایر موارد مفید را در وب سایت های کانون تریدر های موفق فارکس و ارز های دیجیتال دیجی تریدرز Digitraderz، لایت فایننس LiteFinance، بیبی پیپس BabyPips.com و دیگر منابع معتبر پیشنهاد می کنیم.

نکات مهم در انتخاب بهترین لوریج برای 100 دلار

تا اینجا، در خصوص بهترین اهرم 100 دلار در بازارهای مالی مختلف صحبت کردیم؛ اما فرمول دقیقی برای محاسبه بهترین Leverage وجود ندارد و برای تعیین آن باید نکات مختلفی را مدنظر قرار دهید. مهم ترین نکات برای انتخاب بهترین اهرم:

·            درک درست مفهوم Levrage؛

·            تعیین صحیح حد ضرر؛

·            تطابق اهرم با سبک معاملاتی شما؛

·            افزایش تدریجی لوریج؛

·            استراتژی مدیریت ریسک مناسب؛

·            در نظر گرفتن نوسانات بازار.

Alt: نظر اسلام در خصوص معاملات اهرمی چیست؟

Caption: از لحاظ شرعی در صورتی که کارگزار بابت معامله اهرمی از شما سود اضافی دریافت نکند، معاملات با Leverage حلال هستند.

 

بررسی حکم شرعی معاملات اهرمی

لوریج در ارز دیجیتال حلال است؛ مگر آنکه در ازای استفاده از خدمات Leverage مجبور به پرداخت کارمزد باشید. برخی از صرافی های ارز دیجیتال در ازای ارائه خدمات اهرم از کاربران خود هزینه اضافی می گیرند؛ اما به طور معمول بروکرهای فارکس، در ازای ارائه لوریج، «سود» یا «بهره» از مشتریان خود دریافت نمی کنند. البته بروکرهای فارکس تعهدی به ارائه اعتبار در هر زمانی هم ندارند!

بنابراین ارائه سرویس لوریج یا معاملات اهرمی در فارکس، مشابه ارائه قرض به معامله گران است تا از آن جهت انجام معامله خود استفاده نمایند و پس از پایان معامله آن را عینا پس بدهند.

نظر نویسنده درخصوص «بهترین لوریج برای 100 دلار» و نتیجه گیری:

Leverageمانند شمشیری دو لبه است که می تواند «سود» و «ضرر» معاملات شما را تا چندین برابر افزایش دهد. چنین قابلیتی، باعث تشدید احساسات ترس و طمع در معامله گران می شود. فرق نمی کند به دنبال تعیین بهترین لوریج 100 دلار در فارکس باشید یا کریپتو، شما باید به پیش بینی های خود از جریان بازار اعتماد کرده و با کنترل احساسات، در زمان مناسب صبر کنید و در لحظه درست جلوی ضرر را بگیرید. با در نظر گرفتن موارد ذکر شده در این مطلب، می توانید بهترین لوریج برای 100 دلار در بازارهای مالی مختلف را انتخاب کنید.

منابع: کانون تریدر های موفق فارکس و ارز های دیجیتال دیجی تریدرز Digitraderz - لایت فایننس LiteFinance - بیبی پیپس BabyPips

سوالات متداول:

بهترین اهرم 100 دلار در فارکس چیست؟

بهترین Leverage بین 1:100 تا 1:200 است؛ اما معامله گران تازه کار بهتر است که از اهرم های کمتر بین 1:20 تا 1:100 استفاده کنند.

بهترین لوریج در ارز دیجیتال چیست؟

با توجه به نوسانات شدید بازار کریپتو، بهترین Leverage در این بازار، بین 1:3 تا 1:20 است.

برای معامله فیوچرز بیت کوین از چه اهرمی استفاده کنیم؟

اگر به تازگی وارد بازارهای مالی شده اید، بهتر است که با Leverage بین 1:3 تا 1:5 کار خود را آغاز کنید و با کسب تجربه به سمت اهرم 1:10 بروید.