چالش مدیریت مردان

امروز دوستی که با من تله پاتی دارد زنگ زد و صریح شروع به شکوه و گلایه کرد و گفت: در حمایت از نسوان الرجال چند گرفتی که مطلب بزنی؟ گفتم تو نمیری پول یک ویلا تو لواسان! وی گفت: نوش جونت اما حالا رئیس جمهور گفت : در بخش مدیریتی بانوان فساد مالی وجود ندارد دلیل ندارد در یادداشتت مدیریت مردان و رجل زحمتکش را مثل گوشت کوبیده کوبیدی ؟ تو از رجل مرد چه بدی دیدی که دم ازمدیریت بانوان می زنی چهار تا فساد مالی بین رجل و مدیران مذکر پیش آمد بانوان را مهربان تر از مذکران و رجل مرد می دانی ؟ خب فردا توقع داری در برنامه نود جای فردوسی پور حتی جای جواد خیابانی مجری زن بگذارند چون مهربان ترند. لابد بانوان کمتر از آقایان گاف می دهند.
تو چه پدر کشتکی یا ملت از رجل مرد چه نامهربانی دیده اید ؟ خجالت نمی کشی
شرم نمی کنی ای شرم بر تو باد ، ای بی غیرت! اگروزیر بودی می کشاندمت مجلس ؟ گفتم مگر نماینده مجلسی ؟ گفت نه اما یاد گرفتم از قول مردم حرف بزنم. خندید و با لحنی نرم ترافزود شوخی کردم. اما خجالت بکش. اگر بانوان مهربان‌ترند چرا طبق گفته یک نماینده مجلس که خودش یک بانو است این همه زندانی مهریه بابت محبت بانوان در گوشه زندان معذب افتاده اند؟ چرا فرافکنی می کنی، چرا مثل برخی رسانه ها و مدیران آدرس غلط به مردم می دهی؟ حالا چالش مدیریت مردان راه انداختی؟ بعد پوسخندی
زد و گفت جدی نگیر.اما خودت خبر نداری


مطلبت انعکاس جهانی پیدا کرده ، تو شبکه های مجازی ندیدی؟ گفتم نه تلگرامم فیلتر
بود. گفت به قول آقا ی روحانی:" فیلتر شود فیلتر شکن می آید". من با فیلترشکن خبرها را چک کردم . ورد نیوز در گزارشی با تاسی از یادداشتت نوشته : فلانی در نوشته اش چالش مدیریت مردان راه انداخته، حق دارد واقعیت این است بانوان مهربان ترند ملاینا ترامپ بسیار مهربان است اما شوهرش نامهربان. کاش ملاینا وارد سیاست شود. بعد زد زیر گریه گفتم چرا گریه می کنی ؟ گفت موضوع مهربانی مطرح شد یاد ننه ام افتادم. واقعا بانوانی مثل ننه جونم مهربان ترند چون ننه جونم اول که مهریه بابام را بخشید دوم اینکه می گفت مدیریت جهانی به من بدهند "مهربانی جهانی" راه می‌اندازم. حیف که عمر ننه جونم به مدیریت جهانی قد نداد.
اما سر به سر رجل مرد نذار !