بیکاری ۲۵۰۰ نفر از تورلیدر‌های تهرانی با شیوع کرونا

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: بر اساس آمار ستاد گردشگری تهران نزدیک به ۶ هزار تورلیدر در تهران داشتیم که نزدیک به ۲۵۰۰ نفر از آنان بیکار شده‌اند، این از جمله افرادی هستند که صنعت گردشگری تنها شغلشان محسوب می‌شده و از این راه امرار معاش می‌کردند، هرچند باقی این افراد هم تورلیدری شغل دوم آنان محسوب می‌شده و در کنار این اقدامات دیگری را
انجام می‌دادند.
مهرشاد کاظمی افزود: در ایام نوروز گردشگری مجازی را راه‌اندازی کردیم تا در فضای مجازی نسبت به راه‌اندازی موزه‌ها و اماکن فرهنگی تهران اقدام کرده باشیم. برنامه‌های گردشگری همچنان در حال برگزاری است، معرفی موزه‌ها از جمله اقداماتی بود که تا هفته آینده ادامه‌دار خواهد بود، به صورتی که رئیس هر موزه یا کارشناس مرتبط با آن اطلاعات جامعی در رابطه با آن به مردم ارائه می‌دهند و فیلم ویدئویی این مباحث در صفحه شبکه‌های مجازی ستاد گردشگری قرار داده می‌شود. وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از گردشگری مجازی در تهران تصریح کرد: تنها در شش روز اول فروردین ماه امسال نزدیک به ۷۰ هزار بازدید مواجه شد که آمار خوبی است. این طرح فرصتی را در اختیار تورلیدر‌ها انجام می‌دهد تا با حضور در محلات به روایت جاذبه‌های گردشگری تهران بپردازند و امیدواریم ما هم بتوانیم هزینه‌های مجزایی را به این افراد اختصاص دهیم و این پادکست‌ها در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
شهرداری تهران و چالش بدهی‌های قدیمی معمای 50 هزار میلیارد تومان بدهی در پایتخت! هشدار روحانی به صندوق بین‌المللی پول بیکاری ۲۵۰۰ نفر از تورلیدر‌های تهرانی با شیوع کرونا تحولات اخیر وکالت و کارشناسی رسمی به گفته کارشناسان در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در موج دوم ابتلا به کرونا تعداد مرگ و میرها هم به رقم غیر قابل باوری خواهد رسید ورود به کانال 600 هزار واحد در میان فقرا بیشتر است همه پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی اجرا شود جزئیات پرداخت وام قرض الحسنه یک تا دو میلیونی به ۴ میلیون نفر منتخبان مجلس یازدهم هر روز مصاحبه می‌کنند که مجلس اصولگرای آتی در شکوفایی اقتصاد کاری می‌کند، آنها روی حافظه مردم حساب باز کرده اند؟ در حالیکه برخی سید حمید مولانامشاور سابق احمدی‌نژاد را عامل بسیاری از سخنرانی‌های جنجالی او میدانستند وی سالهاست که نه درمورد رئیس دولت سابق سخن می‌گوید و نه بودجه‌هایی که تحت عنوان بنیاد فرهنگی مولانا به او اختصاص پیدا کرد کانادا بار دیگر به عربستان سلاح می‌فروشد! ذوق زدگی منتخبان مجلس یازدهم آموزه‌های کرونایی آیا پایتخت آینه تمام نمای جامعه بود؟ کاسه آبی در بیابان ریختن کاسه آبی در بیابان ریختن پایتخت؛ ذره‌ای از حقیقت وزارت ارتباطات؛ تکنولوژی در مقابل پاندمى آیا پایتخت آینه تمام نمای جامعه بود؟