پیروزی! پیروزی بزرگ!

علی علیزاده| تحلیلگر سیاسی| دیوان بین‌الملل دادگستری رای اولیه خود را به نفع آفریقای جنوبی و به ضرر اسرائیل داد؛ با ۱۶ رای مثبت برابر یک رای منفی.
حالا اسرائیل به جرم نسل‌کشی محاکمه خواهد شد. این یک خبر بسیار امیدوارکننده برای دو میلیون کودک و زن و مرد در حال مرگ در غزه است و می‌تواند ماشین نسل‌کشی اسرائیل را متوقف  یا حداقل سرعتش را کم کند. این خبر همینطور یک پیروزی بسیار بزرگ برای همه ملت‌های جنوب جهانی است که از اوایل قرن شانزدهم تا همین امروز از استعمار غربی شلاق خوردند، بمب خوردند، به بردگی برده شدند، از سرزمین‌شان اخراج شدند، در سرزمین‌های خودشان نوکر صاحب‌های سفیدپوست شدند، اشغال شدند، مورد حمله نظامی قرار گرفتند و تحریم اقتصادی شدند. و این شکست برای اسرائیل و همه حامیان غربی‌اش است. شکستی برای چهارصد سال استعمار وطن خوار و وطن‌دزد غربی. از کانادایی‌های که دست خودشان تا آرنج به نسل‌کشی بومیان آلوده است تا آلمانی که همیشه در سمت غلط تاریخ بوده، چه آن موقع که یهودیان را در جنگ دوم جهانی نسل‌کشی کرد و چه امروز که نسل‌کشی‌ به دست صهیونیست‌ها را تطهیر می‌کند. و البته آمریکایی که اسمش یکبار دیگر به عنوان همدست ردیف اول نسل‌کشی ثبت شد. و یک بازنده حقیر و ترحم‌برانگیز و متعفن هم آن کسانی بودند که کنار اسرائیل ایستاند یا مثل اپوزیسیون برانداز مستقیم با آنها همدستی کردند. جنوب جهانی به شما کولابراتورهای سفیدپرست بی‌هویت به عنوان نوکران دست سوم یک حکومت آپارتاید نسل کش نگاه می‌کند. ایمان دارم تاریخ ایران از حضور شما در یک برهه‌ از حیاتش شرمسار خواهد بود.

سایر اخبار این روزنامه
منابع هدفمندی یارانه‌ها 250هزار میلیارد تومان ناتراز شد مرگ سالانه 7میلیون نفر در دنیا به‌دلیل آلودگی هوا برای تولد« شوق زندگی »تمام‌قد ایستاده‌ایم شهرداری‌ها رتبه اول «ترک فعل»، «عدم‌اجرای تکالیف بودجه‌ای» و «عدم‌پاسخگویی» را دارند ۲۰۰ لایحه؛ میراث مجلس یازدهم برای دور بعد اراده قاطع تهران و آنکارا برای توسعه همه‌جانبه روابط دادگاه لاهه نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد امسال جشنواره پرشور، پررنگ و پررونقی خواهیم داشت عملکرد درخشان ملی و بین‌المللی هلال‌احمر دولت چگونه با سه طرح مهم، عدالت اجتماعی را پیاده می‌کند؟ پهلویّه یا بهائیّه؟! برنامه جدی آمریکا برای ترک منطقه یا سناریوی جدید علیه مقاومت؟ پیدایش حمام عمومی قدیمی در فرونشست خیابان کارگر تهران عجایب جام ملت‌ها! مراسم ۲۴ هزار شهید پایتخت یازدهم بهمن برگزار خواهد شد پیوستن ایران به بریکس مستلزم لایحه و تصویب مجلس است در این آرایشگاه زنانه رضایت خدا اولویت دارد! پیروزی! پیروزی بزرگ! خطر ریزش بهمن در ارتفاعات شمال پایتخت تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه در دی‌ماه کاهشی شد